Страница 7 от 16

Re: MR2 Mark 3 2ZZ-GE Project: Turbo & Nitrous

Публикувано на: 09 Яну 2015 19:05
от Akima
Аз бих "скочил" на турбото особено щом имаш частите - мое мнение естествено.

Явно и климатика ще е туш щом е да писта - поне го запази,ако решиш някога да я продаваш.

Re: MR2 Mark 3 2ZZ-GE Project: Turbo & Nitrous

Публикувано на: 09 Яну 2015 19:53
от НиКо
Знаеш ли ,кое е нещото което адски ме разубеждава?
Не знам до колко следиш драг рейсинга в България и проектите в различните класове ,но аз гледам максимално да се образовам и чета усилено всичко свързано със тунига и в двете насоки.

Погледа към България ме раздвоява от проекта на мой приятел ,който преди година беше шампион в клас стрийт FWD с Корса А , като даваше предимно времена 11.7 с абсолютно сток мотор 3.0 и 140 шота нитро.
Като колата беше около 300кс.

Сега колата е направена турбо и то с много пари и знания, надхвърляща 550кс и даде най-добро време тази година 11.8


Което от чиста и безумна гледна точка прави 300кс 11.7 и 550кс 11.8 rolleyes.gif

Re: MR2 Mark 3 2ZZ-GE Project: Turbo & Nitrous

Публикувано на: 09 Яну 2015 20:12
от Akima
Чета от време-навреме.

Дилемата я разбирам напълно.
Също така и самата употреба - драг.

Аз обичам малко по-универсални неща - дето се вика с "двойна употреба" - та от там и идеята за турбото по ми е на сърце.

Ако си държиш само на драг обаче май нитрото ще ти е по-добрия вариант.

Re: MR2 Mark 3 2ZZ-GE Project: Turbo & Nitrous

Публикувано на: 09 Яну 2015 20:15
от Akima
Гледам сега пак класовете, че не ги помня много много:
4. КЛАСОВЕ ЗА УЧАСТИЕ И РЕД ЗА ПРОВЕЖДАНЕТО ИМ ВЪВ ВСИЧКИ СЪСТЕЗАНИЯ
4.1 Стрийт класове:

- Клас “Стрийт-FWD”
Клас за автомобили с преден задвижващ мост, годни да се движат по улиците. Наличието на стъкла(оригинални), врати(оригинални), интериор, брони, фарове и капаци е задължитено. Формата и размера на автомобила трябва да отговаря на оригинала, Наличието на изпускателна ситема с поне едно гърне и изход на оригиналното място е задължително.
Пълен слик за класа е забранен.
Разрешено е ползването на 1 пауър адър*

- Клас “Стрийт-RWD”
Клас за автомобили със заден задвижващ мост, годни да се движат по улиците. Наличието на стъкла(оригинални), врати(оригинални), интериор, брони, фарове и капаци е задължитено. Формата и размера на автомобила трябва да отговаря на оригинала, Наличието на изпускателна ситема с поне едно гърне и изход на оригиналното място е задължително.
Пълен слик за класа е забранен.
Разрешено е ползването на 1 пауър адър*

- Клас “Стрийт-Дизел”
Клас за дизелови автомобили, годни да се движат по улиците. Наличието на стъкла(оригинални), врати(оригинални), интериор, брони, фарове и капаци е задължитено. Формата и размера на автомобила трябва да отговаря на оригинала, Наличието на изпускателна ситема с поне едно гърне и изход на оригиналното място е задължително. Използваното гориво може да бъде дизел + нитро или дизел + газ ( комбинацията от трите е недопустима). Пълен слик за класа е забранен.
Разрешено е ползването на 2 пауър адъра*

- Клас “Стрийт-500+”
Клас за фабрични (допустим чип тунинг) автомобили с мощност над 500 к.с.
Разрешава се участие на автомобили с покана от организатора( по негово усмотрение). Пълен слик за класа е забранен.

- Клас “Стрийт-Свободен”
Клас за автомобили, годни да се движат по улиците. Наличието на стъкла(оригинални), врати(оригинални), интериор, брони, фарове и капаци е задължитено. Формата и размера на автомобила трябва да отговаря на оригинала, Наличието на изпускателна ситема с поне едно гърне и изход на оригиналното място е задължително.
Пълен слик за класа е забранен.
Разрешено е ползването на 1 пауър адър*

4.2 Профи класове:

- Клас “Профи-А”
Клас за автомобили с атмосферни двигатели до 3200 куб.см. включително, до 1300куб.см. включително за двигатели с принудително пълнене и до 1500куб.см. включително за двигатели ползващи нитро системи.
Разрешено е участието на частично** тръбни конструкции.
Пълен слик за класа е разрешен.

- Клас “Профи-В”
Клас за автомобили с атмосферни двигатели до 5000 куб.см. включително, до 2100куб.см. включително за двигатели с принудително пълнене(със или без нитро системи) и до 3600куб.см. включително за двигатели ползващи само нитро системи.
Разрешено е участието на частично** тръбни конструкции.
Пълен слик за класа е разрешен.

- Клас”Профи-С”
Свободен от към ограничения на кубатура на двигателя .
Разрешено е използуването на нитро системи.
Разрешено е участието на частично или изцяло тръбни конструкции като за целта записването трябва да бъде преди състезанието, за да може комисията да се запознае подробно с промените и да бъде прегледана документацията на закупилите ГОТОВИ изцяло тръбни конструкции.
Пълен слик за класа е разрешен.

Re: MR2 Mark 3 2ZZ-GE Project: Turbo & Nitrous

Публикувано на: 10 Яну 2015 03:00
от Japanese_fever
Не се сещам къде съм те питал за 100-те кила, но иначе дори 100 кила са си сериозна разлика, а да не говорим за 250!
Аз само като си изпразна багажника и като махна резервната + крика и колата ми вече се усеща по-лека, а това дали има и 30 кг.
Също като се качана Сивик хечбек видимо се усеща по-лек и е само 50 кг по-лек от моя седан.

Относно турбо или нитро. Аз нищо не знам за нитрото и за това залагам на турбо. Мисля, че нитрото е по-стресово за мотора и ще се прецака по-бързо.
Отделно онзи твоя приятел дето е сложил турбо и времето не му се е подобрило или не знае как да я кара (не й е свикнал още) или гумите му не са достатъчно широки и лепкави или и двете. smile.gif А може и съединителят да му пиплъзва, ако не го е ъпгрейдал. Няма как иначе да качи 250 коня и да не се усети на хронометъра.
Отделно турбо колите с предно са малко по-трудни за ускорение и управление, защото на старта колата се накланя назад и на предните гуми се влошава сцеплението, а при теб ще е обратното. smile.gif

Малко сЕкшън biggrin.gif
http://m.youtube.com/watch?v=7t-eo7xVoBY

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 12 Яну 2015 23:25
от Akima
Нико,
гледал ли си този линк - http://www.lotustalk.com/forums/f25/sup ... z-ge-3891/ - попаднах случайно.
Линкът към сайта на Trial JP е стар,но още предлагат китове за 2ZZ серия.

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 13 Яну 2015 06:46
от Japanese_fever
Akima написа:Нико,
гледал ли си този линк - http://www.lotustalk.com/forums/f25/sup ... z-ge-3891/ - попаднах случайно.
Линкът към сайта на Trial JP е стар,но още предлагат китове за 2ZZ серия.
Lotus Exide идва с фабричен компресор и сток прави 1/4 миля за около 12.6-12.8 сек., поне по документи.
Чувал съм че на механичните компресори им слагат водна инжеция, защото те нямат интеркулър и много напичат.

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 13 Яну 2015 19:03
от НиКо
Този пост съм го чел много отдавна , но компресора отпада поради ред причини.Най-основната е ,че не е рентабилно.
Относно кулера ексидж имат кулер ,който седи над мотора , а Елийс са без,защото задния капак е хоризонтален.Елийс масово се прави с много малък кулер встрани от мотора,с водно охлаждане поради липсата на място и оскъдно малките въздуховоди.

Малко снимки от пастирането.
Днес му сложих някоя и друга лепенка , но снимки утре :whistle:

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 14 Яну 2015 06:49
от Japanese_fever
Няколко теми под твоят един човек си прави 3S-GTE-то, може да обменяте някакво инфо, въпреки че той е с МR2-ка:
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=3&t=27943

Ето и неговият воден интеркулър, аз за първи път видях такъв тук (само си е правил входящия колектор и интеркулъра):
Изображение

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 14 Яну 2015 21:08
от НиКо
Основата е от съединител LUK с двойни пружини

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 15 Яну 2015 17:02
от Akima
НиКо,
къде ти наковаха този диск с керамиката?

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 15 Яну 2015 18:39
от НиКо
В Пловдив , срещу електро техникума.
160лв

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 15 Яну 2015 21:25
от Akima
НиКо написа:В Пловдив , срещу електро техникума.
160лв
Благодаря! :thumbsup:

Пробвал ли си го вече на колата?

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 15 Яну 2015 22:17
от НиКо
Все още не.Чудя се дали първо да не си взема нов усилен претискател, защото именно от него зависи дали даден съединител ще пребоксува , било то и керамичен.

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 16 Яну 2015 07:06
от Japanese_fever
^ Много ясно. Вземи си претискател за керамични дискове. Те даже вървят комплект с диска. Не знам защо си решил ти сам да си ковеш диск?!? Има много хубави комплекти на Exedy, ACT и Competition.