SFINKS написа:на магистралата моята ниско технологична " кола " харчи по-малко от Примуса . Това ако е разликата м/у ниско и високо технологичните коли е голям смеха ..
Колко харчи твоята кола на магистрала в ограничението от 140 км./ч., при което Приус харчи 5/100км.? Също така колко харчи твоята кола в града?Защото в града Приус харчи 3-4/100км.
SFINKS написа:Високо технологичен автомобил е Опел Ампера примерно , там разхода е много пъти под моят или на прехваленият Приус ..
За твоя дизел даже не коментираме. Това е все едно да сравниш парен или дизелов локомотив с електрически. Изобщо не влизаш в сравнението нито с Ампера,нито с Приус. Виж с някой микробус дизелов можеш да се сравниш или с друга лека кола дизел. Да не отварям темата за комбайни,тирове и кораби,защото ще стане опасно! Ти си прекалено нагъл самодоволко,който не знае абсолютно нищо за технологията на Приус,за да даваш такива заключения! Това не е простия ти дизел! В Приус са вложени години интелектуален труд и патенти,а германците с 15 години закъснение също започнаха да произвеждат хибриди, въпреки че най-яростно ги отричаха.Сега резултатът им като продукт си е техен проблем!
Но само като отворя spritmonitor oт 100 страници с Приуси първите 50 страници са с разход до 5/100км. , а до 100 страница са с разход под 6/100км. Тоест и в реалния живот Приус не харчи повече от 5/100км. Пак повтарям - няма по-икономична кола от Приус в класа, та даже и клас по-надолу!
Ампера също е високотехнологичен автомобил, но с друга схема на работа на високотехнологичните агрегати. И цялата им схема е доста неефективна като производство и е доста по-скъпа от Приус.
Сега да добавя , Тойота произвежда и Приус Плъг Ин,с автономен пробег само на ток 25 км., след това си работи като стандартен Приус хибрид. Зарежда се от ел.мрежата също като Ампера, но струва със 7000 $ в САЩ по-евтино.Дори бих казал,че Волт е по-елементарната кола от Приус,защото Волт е с 1.4 двигател,който е "рейндж екстендър", няма никаква връзка с ел,мотора, тоест един прост генератор на ток, нещо ,което се използва от 80 години с дизелови генератори за битови и промишлени цели. Волт работи или чисто на ток или 1.4 двигателят зарежда батериите. Няма перфектната балансираност на системите както е при хибридите на Тойота и Лексус. Но това отделен въпрос.
SFINKS написа:Приуса и хибридите са прах в очите на наивниците , нищо повече
Наивно е твоето мислене. Защо не го кажеш това на милионите,купили си и купуващи си Приус, защото Приус бележи рекорди всеки месец по продажби! И защо не го кажеш на всичките собственици,които си пишат разхода на колите и по-икономични от Приус няма! Колкото и да го оспорваш, ти си кух откъм доказателства!
SFINKS написа:Всеки бензинов ДВГ оборудван с Пропан Бутан или Метан , харчи и струва по-малко от всеки измислен хибрид .
Питай такситата ако не вярваш .
Никак не мисля,че 150 килограмови бутилки на задната ос могат да осигурят динамика на МЕТАН, нито здравина на окачване, нито обем на багажник, сравнени с един хибрид!,камо ли Приус! Ако беше толкова хубаво на Метан или Газ,щяха да се продават нови колите на метан или газ, но това е изключение. И между другото колите на метан или газ не са по-икономични от Приус, но със сигурност са по-икономични от твоя дизел, ти защо караш дизел?
SFINKS написа:Защо не се правят масово автомобили на газ а се лансират хибридите ли ?
Защото такова едно масово производство на коли на газ ще срине световната икономика и ще преобърне тотално световният баланс .
Аууууу, колко страшно! Не думай тия думи,че ще вземе някой да ти повярва. Готов си за Досиетата Хикс. Не думай за световната конспирация, която не иска да си продава газа,а иска да намали продажбите на петрол чрез хибридите!