Страница 7 от 65

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 18 Авг 2012 10:50
от slowtraveler
Vesko написа:... За европа се практикува светещите къси светлини.
На Фиат Добло са си отделни фарове, конструктивно подобни на дългите светлини (неограничени отникъде, и заслепяващи ако ги гледаш отпред).
Крушките им бяха с малка мощност - май около 10W..

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 18 Авг 2012 11:10
от Scott
slowtraveler написа:
Vesko написа:... За европа се практикува светещите къси светлини.
На Фиат Добло са си отделни фарове...
При новите VW се ползва специална крушка H15 55/15W, която е дълги + DRL. както колегата dimpex_01 е отбелязал с диаграма по-горе, DRL трябва да са насочени напред като дълги за да се забелязват по-добре отдалеч.

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 18 Авг 2012 11:11
от Vesko
Scott написа:
slowtraveler написа:
Vesko написа:... За европа се практикува светещите къси светлини.
На Фиат Добло са си отделни фарове...
На Голф 6 се ползва специална крушка H15 55/15W, която е дълги + DRL. както колегата dimpex_01 е отбелязал с диаграма по-горе, DRL трябва да са насочени напред като дълги за да се забелязват по-добре отдалеч.
Тойотите проиведени за скандинавските страни, просто си включват късите светлини и габаритите.

Вече и те слагат специални, но по-старите не.

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 18 Авг 2012 11:21
от Scott
Vesko написа:Тойотите проиведени за скандинавските страни, просто си включват късите светлини и габаритите...
Не съм сигурен за Тойота, но имах стар Ситроен (1994) с DRL и при него се включваха дългите през резистор.

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 18 Авг 2012 11:25
от Vesko
Scott написа:
Vesko написа:Тойотите проиведени за скандинавските страни, просто си включват късите светлини и габаритите...
Не съм сигурен за Тойота, но имах стар Ситроен (1994) с DRL и при него се включваха дългите през резистор.
Конкретно на авенсис 2, на който колегата иска да преправи инсталацията за да сложи ДРЛ, фабричният ДРЛ модул просто пуска късите и габаритите. И на всички схеми които съм гледал по един или друг повод за евопейските тойоти не съм срещал до сега друго решение. Не че не възможно и да съм пропуснал някоя.

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 18 Авг 2012 13:36
от Scott
Vesko написа:...на всички схеми които съм гледал по един или друг повод за евопейските тойоти не съм срещал до сега друго решение...
А как е на тези с фабричен HID?

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 18 Авг 2012 13:49
от Vesko
Scott написа:
Vesko написа:...на всички схеми които съм гледал по един или друг повод за евопейските тойоти не съм срещал до сега друго решение...
А как е на тези с фабричен HID?
Просто си светва, като запалиш колата.

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 19 Авг 2012 20:40
от kashev
Колеги, имам Carina E 96г. 2.0TD (фейслифта с двата AIR baga). Направих си автоматични фарове преди 2-3 години. Много съм доволен. Все едно, че съм завъртял лоста на късите. От тогава не съм го пипал. (Само когато останах без гориво и ми угасна двигателя, останах на тъмно и бързо трябваше да ги включвам ръчно от лоста). Ако някой притежател на същия модел се интересува мога да споделя.

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 20 Авг 2012 09:13
от Georgepetrov137
Чакам предложения за ДРЛ на Ауриса! drunk.gif

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 20 Авг 2012 09:57
от scorpion
Vesko написа:
Scott написа:
Vesko написа:Тойотите проиведени за скандинавските страни, просто си включват късите светлини и габаритите...
Не съм сигурен за Тойота, но имах стар Ситроен (1994) с DRL и при него се включваха дългите през резистор.
Конкретно на авенсис 2, на който колегата иска да преправи инсталацията за да сложи ДРЛ, фабричният ДРЛ модул просто пуска късите и габаритите. И на всички схеми които съм гледал по един или друг повод за евопейските тойоти не съм срещал до сега друго решение. Не че не възможно и да съм пропуснал някоя.
Сутринта оставих колата в ТМ ИЗток за монтаж на модула за дневни светлини. След като я взема ще дам инфо. Приемчикът ме уведоми, че с модула светлините се запалват 5-6 секунди след стартиране на двигателя и угасват пак след толкова време след загасване. Каза, че връзва късите и габаритите, както и задните габарите. Специално за задните каза, че така е по-добре, защото често свиквайки с "дневните светлини" нощно време се забравят да се включат късите, респективно задните габарите не светят. Съгласих се с него и ще видим след като взема колата.
На контакт модула не пали светлините. Това е по предварителна информация. Ще видим след монтажа. Оферираната цена е 99 лв - модул и монтаж. Авенсис 2 - светлините са с ксенон на късите.

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 20 Авг 2012 11:21
от weasel4o
scorpion написа:
Сутринта оставих колата в ТМ ИЗток за монтаж на модула за дневни светлини. След като я взема ще дам инфо. Приемчикът ме уведоми, че с модула светлините се запалват 5-6 секунди след стартиране на двигателя и угасват пак след толкова време след загасване. Каза, че връзва късите и габаритите, както и задните габарите. Специално за задните каза, че така е по-добре, защото често свиквайки с "дневните светлини" нощно време се забравят да се включат късите, респективно задните габарите не светят. Съгласих се с него и ще видим след като взема колата.
На контакт модула не пали светлините. Това е по предварителна информация. Ще видим след монтажа. Оферираната цена е 99 лв - модул и монтаж. Авенсис 2 - светлините са с ксенон на късите.
Колега, с нетърпение чакам отзивите ти, че и на мен ми предстои тази процедура! :)

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 20 Авг 2012 15:04
от scorpion
На обяд взех колата.
За съжаление ел.монтъора беше излязъл по време на получаването но това което ми каза по телефона е направил и по колата.
Ключа на фаровете е на положение OFF. Стартира се двигателя и след около 5-6 секунди дневните (габарит + къси+заден габарит) се запалват. След загасване на двигателя, се гасят. При запалване на фаровете индикатора на таблото за габарите и къси светва. Чува се едно шракване на реленце (явно се монтира вътре в купето съответната джаджа).
Ще пробвам разни комбинации, като дневни-дълги (само премигване). Включени фарове на къси, гасене на колата и изваждане на ключовете (за да видя дали при това положение остават да светят, т.е на позиция ON). Ще видя и дали светят задните габарите laugh.gif

Цената за моя модел е 99.60 - daylight module + монтаж. Човека беше любезен, както всъщност винаги са били там.

Монтирах я в ТМ заради гаранцията (удължената). Все пак ако нещо се случи с ксенона в следващите 2 години да имам някакви претенции.
Поздрави !

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 20 Авг 2012 15:08
от Vesko
scorpion написа:Ще пробвам разни комбинации, като дневни-дълги (само премигване). Включени фарове на къси, гасене на колата и изваждане на ключовете (за да видя дали при това положение остават да светят, т.е на позиция ON). Ще видя и дали светят задните габарите laugh.gif
Ще продължат да работят, както са работили преди монтажа. smile.gif

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 20 Авг 2012 16:10
от scorpion
Vesko написа:
scorpion написа:Ще пробвам разни комбинации, като дневни-дълги (само премигване). Включени фарове на къси, гасене на колата и изваждане на ключовете (за да видя дали при това положение остават да светят, т.е на позиция ON). Ще видя и дали светят задните габарите laugh.gif
Ще продължат да работят, както са работили преди монтажа. smile.gif
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 20 Авг 2012 16:19
от scorpion
Но всъщност преди малко видях това. От темата "ОТ ДНЕС НА ДНЕВНИ СВЕТЛИНИ" в общия форум и се чудя:
Rudy написа:
scorpion написа:Днес возейки се в едно такси зелен Приус, който е с модул за дневни светлини ми направи впечатление, че минавайки през тунел, таблото намали интензитета на светене. Това според мен означава, че Приуса има от една страна модул за дневни светлини, от друга има и атоматичен режим за включване на светлините, т.е датчика за външна светлина отчита, че автомобила пътува в мрак. Надявам се да съм го обяснил добре wacko.gif wacko.gif wacko.gif
Това е защото дневните светлини са съвсем отделно от късите светлини - светват като се запали двигателя (или на контакт - както са решили), докато редовните светлини са автоматични и се светват от датчика за тъмно - независимо вечер или в тунел (при моето решение също е така). Затова диодните дневни светлини светят винаги, а редовните само когато има нужда от тях.
Разбрах. Значи, че при мен тъй като нямам отделно дневни светлини (диодни или LED, както там ги наричат), а модула за дневни е към късите и габаритите, би трябвало сега като запаля двигателя и се запалят късите (след 5-6 секунди на позицция OFF за светлините) , ако превключа на режим автоматичен (AUTO), фаровете да се загасят и ще чакат да се смрачи или да влеза в тунел (или да закрия датчика с ръка biggrin.gif ), т.е режима АУТО ще елиминира дневния режим unsure.gif Ще пробвам ... Но ако е така... кофти. Но пък всъщност за какво да ползвам пък режима АУТО, като закона задължава да съм на светлини 24/7 дето се казва.