Страница 7 от 65
Re: Дневни светлини
Публикувано на: 18 Авг 2012 10:50
от slowtraveler
Vesko написа:... За европа се практикува светещите къси светлини.
На Фиат Добло са си отделни фарове, конструктивно подобни на дългите светлини (неограничени отникъде, и заслепяващи ако ги гледаш отпред).
Крушките им бяха с малка мощност - май около 10W..
Re: Дневни светлини
Публикувано на: 18 Авг 2012 11:10
от Scott
slowtraveler написа:Vesko написа:... За европа се практикува светещите къси светлини.
На Фиат Добло са си отделни фарове...
При новите VW се ползва специална крушка H15 55/15W, която е дълги + DRL. както колегата
dimpex_01 е отбелязал с диаграма по-горе, DRL трябва да са насочени напред като дълги за да се забелязват по-добре отдалеч.
Re: Дневни светлини
Публикувано на: 18 Авг 2012 11:11
от Vesko
Scott написа:slowtraveler написа:Vesko написа:... За европа се практикува светещите къси светлини.
На Фиат Добло са си отделни фарове...
На Голф 6 се ползва специална крушка H15 55/15W, която е дълги + DRL. както колегата
dimpex_01 е отбелязал с диаграма по-горе, DRL трябва да са насочени напред като дълги за да се забелязват по-добре отдалеч.
Тойотите проиведени за скандинавските страни, просто си включват късите светлини и габаритите.
Вече и те слагат специални, но по-старите не.
Re: Дневни светлини
Публикувано на: 18 Авг 2012 11:21
от Scott
Vesko написа:Тойотите проиведени за скандинавските страни, просто си включват късите светлини и габаритите...
Не съм сигурен за Тойота, но имах стар Ситроен (1994) с DRL и при него се включваха дългите през резистор.
Re: Дневни светлини
Публикувано на: 18 Авг 2012 11:25
от Vesko
Scott написа:Vesko написа:Тойотите проиведени за скандинавските страни, просто си включват късите светлини и габаритите...
Не съм сигурен за Тойота, но имах стар Ситроен (1994) с DRL и при него се включваха дългите през резистор.
Конкретно на авенсис 2, на който колегата иска да преправи инсталацията за да сложи ДРЛ, фабричният ДРЛ модул просто пуска късите и габаритите. И на всички схеми които съм гледал по един или друг повод за евопейските тойоти не съм срещал до сега друго решение. Не че не възможно и да съм пропуснал някоя.
Re: Дневни светлини
Публикувано на: 18 Авг 2012 13:36
от Scott
Vesko написа:...на всички схеми които съм гледал по един или друг повод за евопейските тойоти не съм срещал до сега друго решение...
А как е на тези с фабричен HID?
Re: Дневни светлини
Публикувано на: 18 Авг 2012 13:49
от Vesko
Scott написа:Vesko написа:...на всички схеми които съм гледал по един или друг повод за евопейските тойоти не съм срещал до сега друго решение...
А как е на тези с фабричен HID?
Просто си светва, като запалиш колата.
Re: Дневни светлини
Публикувано на: 19 Авг 2012 20:40
от kashev
Колеги, имам Carina E 96г. 2.0TD (фейслифта с двата AIR baga). Направих си автоматични фарове преди 2-3 години. Много съм доволен. Все едно, че съм завъртял лоста на късите. От тогава не съм го пипал. (Само когато останах без гориво и ми угасна двигателя, останах на тъмно и бързо трябваше да ги включвам ръчно от лоста). Ако някой притежател на същия модел се интересува мога да споделя.
Re: Дневни светлини
Публикувано на: 20 Авг 2012 09:13
от Georgepetrov137
Чакам предложения за ДРЛ на Ауриса!

Re: Дневни светлини
Публикувано на: 20 Авг 2012 09:57
от scorpion
Vesko написа:Scott написа:Vesko написа:Тойотите проиведени за скандинавските страни, просто си включват късите светлини и габаритите...
Не съм сигурен за Тойота, но имах стар Ситроен (1994) с DRL и при него се включваха дългите през резистор.
Конкретно на авенсис 2, на който колегата иска да преправи инсталацията за да сложи ДРЛ, фабричният ДРЛ модул просто пуска късите и габаритите. И на всички схеми които съм гледал по един или друг повод за евопейските тойоти не съм срещал до сега друго решение. Не че не възможно и да съм пропуснал някоя.
Сутринта оставих колата в ТМ ИЗток за монтаж на модула за дневни светлини. След като я взема ще дам инфо. Приемчикът ме уведоми, че с модула светлините се запалват 5-6 секунди след стартиране на двигателя и угасват пак след толкова време след загасване. Каза, че връзва късите и габаритите, както и задните габарите. Специално за задните каза, че така е по-добре, защото често свиквайки с "дневните светлини" нощно време се забравят да се включат късите, респективно задните габарите не светят. Съгласих се с него и ще видим след като взема колата.
На контакт модула не пали светлините. Това е по предварителна информация. Ще видим след монтажа. Оферираната цена е 99 лв - модул и монтаж. Авенсис 2 - светлините са с ксенон на късите.
Re: Дневни светлини
Публикувано на: 20 Авг 2012 11:21
от weasel4o
scorpion написа:
Сутринта оставих колата в ТМ ИЗток за монтаж на модула за дневни светлини. След като я взема ще дам инфо. Приемчикът ме уведоми, че с модула светлините се запалват 5-6 секунди след стартиране на двигателя и угасват пак след толкова време след загасване. Каза, че връзва късите и габаритите, както и задните габарите. Специално за задните каза, че така е по-добре, защото често свиквайки с "дневните светлини" нощно време се забравят да се включат късите, респективно задните габарите не светят. Съгласих се с него и ще видим след като взема колата.
На контакт модула не пали светлините. Това е по предварителна информация. Ще видим след монтажа. Оферираната цена е 99 лв - модул и монтаж. Авенсис 2 - светлините са с ксенон на късите.
Колега, с нетърпение чакам отзивите ти, че и на мен ми предстои тази процедура!

Re: Дневни светлини
Публикувано на: 20 Авг 2012 15:04
от scorpion
На обяд взех колата.
За съжаление ел.монтъора беше излязъл по време на получаването но това което ми каза по телефона е направил и по колата.
Ключа на фаровете е на положение OFF. Стартира се двигателя и след около 5-6 секунди дневните (габарит + къси+заден габарит) се запалват. След загасване на двигателя, се гасят. При запалване на фаровете индикатора на таблото за габарите и къси светва. Чува се едно шракване на реленце (явно се монтира вътре в купето съответната джаджа).
Ще пробвам разни комбинации, като дневни-дълги (само премигване). Включени фарове на къси, гасене на колата и изваждане на ключовете (за да видя дали при това положение остават да светят, т.е на позиция ON). Ще видя и дали светят задните габарите laugh.gif
Цената за моя модел е 99.60 - daylight module + монтаж. Човека беше любезен, както всъщност винаги са били там.
Монтирах я в ТМ заради гаранцията (удължената). Все пак ако нещо се случи с ксенона в следващите 2 години да имам някакви претенции.
Поздрави !
Re: Дневни светлини
Публикувано на: 20 Авг 2012 15:08
от Vesko
scorpion написа:Ще пробвам разни комбинации, като дневни-дълги (само премигване). Включени фарове на къси, гасене на колата и изваждане на ключовете (за да видя дали при това положение остават да светят, т.е на позиция ON). Ще видя и дали светят задните габарите laugh.gif
Ще продължат да работят, както са работили преди монтажа.

Re: Дневни светлини
Публикувано на: 20 Авг 2012 16:10
от scorpion
Re: Дневни светлини
Публикувано на: 20 Авг 2012 16:19
от scorpion
Но всъщност преди малко видях това. От темата "ОТ ДНЕС НА ДНЕВНИ СВЕТЛИНИ" в общия форум и се чудя:
Rudy написа:
Това е защото дневните светлини са съвсем отделно от късите светлини - светват като се запали двигателя (или на контакт - както са решили), докато редовните светлини са автоматични и се светват от датчика за тъмно - независимо вечер или в тунел (при моето решение също е така). Затова диодните дневни светлини светят винаги, а редовните само когато има нужда от тях.
Разбрах. Значи, че при мен тъй като нямам отделно дневни светлини (диодни или LED, както там ги наричат), а модула за дневни е към късите и габаритите, би трябвало сега като запаля двигателя и се запалят късите (след 5-6 секунди на позицция OFF за светлините) , ако превключа на режим автоматичен (AUTO), фаровете да се загасят и ще чакат да се смрачи или да влеза в тунел (или да закрия датчика с ръка biggrin.gif ), т.е режима АУТО ще елиминира дневния режим

Ще пробвам ... Но ако е така... кофти. Но пък всъщност за какво да ползвам пък режима АУТО, като закона задължава да съм на светлини 24/7 дето се казва.