Страница 7 от 32

Публикувано на: 04 Мар 2012 23:34
от E60_Power
gh0s7r1d3r написа:
E60_Power написа:
gh0s7r1d3r написа: Пък като ми се прииска да се возя с 200 и да наказвам БМВ-та, паля Субка и ги наказвам - и зиме и лете :)
Кви коне е Субару-то? Искаш ли една среща на ОМВ Бъкстон и един драйв до детелината на Драгалевци?
Не съм го качвал на дино. По талон е 250. Ама не е драгстер, не знам защо искаш да се дърпаме направо. Но иначе, няма грижи, освен ако не си с М5/535д може и на правото да се пробваме. Само да излезе от Дибора, че омазах малко бронята ;)
530D с 218 к.с.! 535Д с двете турбини много лошо ще те изреже до Драгалевци, особено фейслифтираната версия с 282 к.с. Това е просто нечовешка кола, ама жената няма да ми говори две години, ако сглоба подобен бартер / минава ми през главата такава идея, а и колата е в наличност/. С моята на старта може и да дръпна, но ми се струва, че може и да финираш пред мен, щото е доста разстояние до Драгалевци. Но може да се пробваме някой ден, а после да споделим във форума. Иначе, една Импреса много лошо я разглобих в Германия преди няколко месеца, но ми се струва, че беше със слаб мотор или шофьора се уплаши от 250 км/ч. Но иначе, ако си съгласен може да се пробваме някой ден. Субару си е кола, спор няма. Много сериозна машина. Единствено не ме кефи как изглежда. Иначе е топ механика.

P.S. И по един акт ще отнесем заради камерата при Шел-а, ама това да е проблема.

Публикувано на: 04 Мар 2012 23:39
от Vesko
Rudy написа:
E60_Power написа:..като я взема да пътувам до Германия с нея / предстои ми пътуване след около месец / и да я пробвам как се държи на магистралата в диапазона 180-200 километра в час!
В Германия може и 200 ама дотам не! И аз съм карал с толкова (е не с БМВ, ама и авенсиса поддържа толкова), ама не и извън БГ? Ако наистина си излизал с кола - ще знаеш по-добре...
Не знаех че само в БГ и в Германия може да се кара с 200. Та какво пречи да се кара така в другите страни? Аз поне в сърбия съм го пробвал и знам че и там става biggrin.gif

Публикувано на: 04 Мар 2012 23:42
от gh0s7r1d3r
Да де нали това казах - М5 или 535 д :) Ама и на менеми се въртят в главата едни щуротии за бартери, че има един американски Stage 1 2.5 XT към 300 коня аутбек. Обаче точно поради същата причина си спестявам даже и мислите за бартер :) А иначе от нашите има един supercharged аутбек, дето не е ясно колко над 300 коня е, та може да изненада някое 535. Иначе за гоненицата - няма грижи - живея на 100 м от там, когато кажеш може да се пробваме.

Публикувано на: 04 Мар 2012 23:53
от E60_Power
Vesko написа:
Rudy написа:
E60_Power написа:..като я взема да пътувам до Германия с нея / предстои ми пътуване след около месец / и да я пробвам как се държи на магистралата в диапазона 180-200 километра в час!
В Германия може и 200 ама дотам не! И аз съм карал с толкова (е не с БМВ, ама и авенсиса поддържа толкова), ама не и извън БГ? Ако наистина си излизал с кола - ще знаеш по-добре...
Не знаех че само в БГ и в Германия може да се кара с 200. Та какво пречи да се кара така в другите страни? Аз поне в сърбия съм го пробвал и знам че и там става biggrin.gif
Виж, това, че аз съм надул колата с 250 км/ч не значи, че съм много добър. Всъщност, по-скоро съм малоумен, щото скорост от 80 км/ч е опасна. Дори скорост от 120 км/ч е ужасно висока. Загубиш ли управлението на автомобила с 150-160 километра в час, влизаш в много цветен филм без хепи енд. Аз специално лъжа жена ми, че карам бавно и дори като пътувам в Европа и вече съм пристигнал, като ми се обади й казвам, че още съм на път, щото не е глупава и знае едно разстояние от еди колко си киломера за колко св взима. Общо взето, скорост над 100 километра в час е смъртоносна, дори и да имаш десет еърбега. Вътрешните органи на човека понасят изключително натоварване при ПТП с 100 километра в час. Дори и да си с колан. Дори и да не е челен удар. Можеш да умреш от вътрешни кръвоизливи. Така, че като прочетеш за някой, който обяснява как е карал с 250 километра в час, подминаваш коментара, казваш си "поредния глупак" и си гледаш живота. Достатъчно ПТП-та и резултата от тях съм видял в съдебна зала, за да знам какво говоря. Отделен е въпроса, че в главата ми нищо не е влязло.

Публикувано на: 04 Мар 2012 23:55
от E60_Power
gh0s7r1d3r написа:Да де нали това казах - М5 или 535 д :) Ама и на менеми се въртят в главата едни щуротии за бартери, че има един американски Stage 1 2.5 XT към 300 коня аутбек. Обаче точно поради същата причина си спестявам даже и мислите за бартер :) А иначе от нашите има един supercharged аутбек, дето не е ясно колко над 300 коня е, та може да изненада някое 535. Иначе за гоненицата - няма грижи - живея на 100 м от там, когато кажеш може да се пробваме.
Аре бе! Ние сме съседи значи. Аз съм на ул.Иван Сусанин!

Публикувано на: 04 Мар 2012 23:57
от zi_zi_top
E60_Power написа:.... Отделен е въпроса, че в главата ми нищо не е влязло.
Нали знаеш, че акълът е като мензиса - не ти ли дойде навреме хич не го чакай! laugh.gif

Публикувано на: 05 Мар 2012 00:00
от E60_Power
zi_zi_top написа:
E60_Power написа:.... Отделен е въпроса, че в главата ми нищо не е влязло.
Нали знаеш, че акълът е като мензиса - не ти ли дойде навреме хич не го чакай! laugh.gif
Абсолютно!

Публикувано на: 05 Мар 2012 11:29
от scorpion
Не знам колко харчи Приуса но този викенд:
София-Видин 4.6/100
Видин-София 4.9/100
Средна скорост по БКП - 99 км/ч
Разликите вероятно са заради надморската височина.
:whistle: :whistle: :whistle:

Публикувано на: 05 Мар 2012 11:39
от Rudy
E60_Power написа:Отделен е въпроса, че в главата ми нищо не е влязло.
Това е очевидно! Но пак да повторя - мястото на състезателите е на пистата, не на пътя.

Публикувано на: 05 Мар 2012 13:02
от Scott
jim_beam написа:колега кой говори за 10к на година,едно такси със 100к пробег ще ги върне за 0 време.идеята на човека е стар приус за 7-8к плюс плъгина.
в зап.европа има вече доста колонки за зареждане в градовете,безплатно!
Прочети внимателно описанието на този модул - първите 25км са ти 'безплатни', т.е. само на електричесто и то при определни условия като скорост, външна температура и т.н. След това си е като нормален Приус. Де факто се спестява 1.25л гориво на ден, ако има едно зареждане през нощта. Няма значение пробега който правиш. Ако приемем 1.50 еуро на литър - това са 6.5 години да избиеш 4500 еуро без да смятаме цената на електроенергията. А ако тази допълнителна батерия издържи 6 години Яриса ще си изяде китайските ръкавици tooth.gif

Публикувано на: 05 Мар 2012 13:14
от Vesko
Rudy написа:
E60_Power написа:Отделен е въпроса, че в главата ми нищо не е влязло.
Това е очевидно! Но пак да повторя - мястото на състезателите е на пистата, не на пътя.
Бързото придвижване няма нищо общо със сътезание smile.gif

Днес забелязах от 2.8.2011 до сега средният ми разход е 10.7л./100

Публикувано на: 05 Мар 2012 13:22
от Rudy
Vesko написа:
Rudy написа:
E60_Power написа:Отделен е въпроса, че в главата ми нищо не е влязло.
Това е очевидно! Но пак да повторя - мястото на състезателите е на пистата, не на пътя.
Бързото придвижване няма нищо общо със сътезание smile.gif

Днес забелязах от 2.8.2011 до сега средният ми разход е 10.7л./100
Веско - имам предвид хората, които искат да се дърпат и да си доставят емоции, аз също карам доста бързо, но не се състезавам.

Публикувано на: 05 Мар 2012 20:09
от nowyaris
Scott написа:
jim_beam написа:колега кой говори за 10к на година,едно такси със 100к пробег ще ги върне за 0 време.идеята на човека е стар приус за 7-8к плюс плъгина.
в зап.европа има вече доста колонки за зареждане в градовете,безплатно!
Прочети внимателно описанието на този модул - първите 25км са ти 'безплатни', т.е. само на електричесто и то при определни условия като скорост, външна температура и т.н. След това си е като нормален Приус. Де факто се спестява 1.25л гориво на ден, ако има едно зареждане през нощта. Няма значение пробега който правиш. Ако приемем 1.50 еуро на литър - това са 6.5 години да избиеш 4500 еуро без да смятаме цената на електроенергията. А ако тази допълнителна батерия издържи 6 години Яриса ще си изяде китайските ръкавици tooth.gif
Повече мисля нищо да не ям-обявявам гладна стачка за ръкавици.Иначе за начина по който ползваме нашия Ярис такава модификация е перфектна-25-30 км.на дем ако даяни батерията само наток с едно зареждане през нощта в гаража-на нас повече у дома не ни трябва.Ама ако може докле е кризата да му намалят малко цената на тва оборудване,иначе с моя си Ярис по-евтино на бензин в Русе.Днес смятах-за близо две години след гаранцията съм изхарчил по него 95 лева български-10 хиляди км.Ебем ти тока.

Публикувано на: 05 Мар 2012 20:11
от nowyaris
Vesko написа:
Rudy написа:
E60_Power написа:Отделен е въпроса, че в главата ми нищо не е влязло.
Това е очевидно! Но пак да повторя - мястото на състезателите е на пистата, не на пътя.
Бързото придвижване няма нищо общо със сътезание smile.gif

Днес забелязах от 2.8.2011 до сега средният ми разход е 10.7л./100
И с кво има общо?????

Публикувано на: 05 Мар 2012 20:22
от ToyotaPassion
nowyaris написа:
Vesko написа:
Rudy написа:
Това е очевидно! Но пак да повторя - мястото на състезателите е на пистата, не на пътя.
Бързото придвижване няма нищо общо със сътезание smile.gif

Днес забелязах от 2.8.2011 до сега средният ми разход е 10.7л./100
И с кво има общо?????
Сигурно го подметва с оглед на мечтата ми за неговия автомобил и линка към ревю, в което със спокойно каране /по закона/ може даже и под 6 да се смъкне happy.gif