Corolla compressor

Публикувай отговор
Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Дек 2011 20:37

Japanese_fever написа:
LEXUS написа:Хмм, Королата тежка, а маздата е лека, така ли? unsure.gif
Не, даже е 100 кг отгоре, но по динамични показатели е по-бърза от Королата. Разбира се е по-тежка, защото има по-голям двигател.

Ти правиш ли разлика м/у теглото на 1.8L и 2.3L двигател (оставаме настрана компресора и турбото)?

Пак ти казвам Королата е адски тежка за нейния клас, ако не се лъжа Маздата е по-голяма и като размери от нея.
Значи 2.3 мотор според теб тежи със 100кг. повече от 1.8 ли? А маздата иначе не е тежка, само й тежи моторът. Ами те ако й сложат V6 като на Голф трябва да натежи с още 200кг. (оставаме настрана компресора и турбото) biggrin.gif


Japanese_fever написа:Един Сивик без компресор от класа на тази Корола е мин. 200 кг. под нейното тегло, ако не и повече.

Пак питам защо е толкова тежка, че е тежка е пределно ясно на всеки?
И аз те питам защо маздата е още по-тежка?
Japanese_fever написа:п.п.
1. Отделно въртящия момент е от изключително значение, когато набираш от 80 до 120 или при още по-високи скорости.
Искаш да кажеш за доускоренията, да важен е, но тази корола е толкова мощна, че маздата е по-бърза защото е още по-мощна. Въртящият момент го остави за туристите с каравани и тираджийте. Питай една Honda S2000 колко въртящ момент има.
Japanese_fever написа:2. Отделно компресорът ти яде от върт. момоент, защото се задвижва от коляновия вал чрез ремък, а не като турбото чрез изгорелите газове.

3. Королата може да дръпне малко на Маздата на страта, защото компресора почва да върти веднага, а турбото захапва към 3000 оборота, но после ще я бие.
После ще я бие,защото има повече коне, съчетани с доста върт.момент,а не заради самия въртящ момент. Изобщо двата двигателя са различни като философия.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 13 Дек 2011 21:05

LEXUS написа: После ще я бие,защото има повече коне, съчетани с доста върт.момент,а не заради самия въртящ момент. Изобщо двата двигателя са различни като философия.
Повече, повече колко коне повече има Маздата?
Отговор: само 30 коня отгоре

Да, "двата двигателя са различни като философия" и но е факт, че Маздата ще разкъса Королката.

Маздата е по-голяма като кола, прегледай им параметрите!
Отделно Маздата е само 100 кила по-тежка и само 30 коня повече от Королата,
ама като гледам я бие на лягане и ставане.

Викаш не е от вартящия момент, който е 150 нютона в повече за Маздата?

Королата се проваля, защото hp to weight и torque to weight ratios са зле!
Пак ти казвам Lotus Exide има същия двигател като Королата и ще смачка маздата само, защото е много по-лек и от двете!

п.п.
На другите въпроси не ми се отговаря, както и на бъдещите, които ще породи този пост!

п.п.п.
Хонда S2000 няма компресор и започва да дърпа над 6000, и предполагам много по-лека.
Honda S2000: 197 nm @ 6400 rpm
Measured Wheel Hp: 210 hp @ 8000 rpm
Curb Weight: 2,835 lb. (1286 kg.)

http://www.modified.com/roadtests/0403s ... index.html
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Дек 2011 21:19

35 коня повече са 35 коня повече, дори и 100кг.по-тежка. А защо е толкова тежка тази мазда защо не се питаш? И как може да сравниш тази Корола с твоята Хонда, които коли ги делят няколко генерации. Твоята хонда тежи 1110 кг.,но коя година е. И моята стара Корола тежи около 1 тон, но е какво общо.

Та ,ако упорстваш в логиката си с въртящия момент, този вездесъщ тираджийски помагач, защо не се запиташ защо Honda s2000 с малък въртящ момент върви много?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Дек 2011 21:25

Japanese_fever написа: п.п.п.
Хонда S2000 няма компресор и започва да дърпа над 6000, и предполагам много по-лека.
Honda S2000: 197 nm @ 6400 rpm
Measured Wheel Hp: 210 hp @ 8000 rpm
Curb Weight: 2,835 lb. (1286 kg.)

http://www.modified.com/roadtests/0403s ... index.html
А преди 6000 какво прави седи на едно място ли? Искаш да кажеш започва да дърпа зверски след 6000, а не започва да дърпа тогава. Малки грешки в изразяването.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 13 Дек 2011 21:31

Тойота е №1!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Дек 2011 21:36

Измисли нещо по-разчупено, стига заучени фрази.
А че Тойота е номер 1 го казват както продажбите, така и класациите за здравина и клиентско задоволство. Иронията ти е прекалено семпла.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Дек 2011 21:38

Хареса ми обективното описание за възможностите на колите от alexgti, за което му благодаря. cool.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 13 Дек 2011 21:55

LEXUS написа:Хареса ми обективното описание за възможностите на колите от alexgti, за което му благодаря. cool.gif
Вземи се повози на тях по-добре, за да разбереш какво-що!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Дек 2011 21:57

Japanese_fever написа:
LEXUS написа:Хареса ми обективното описание за възможностите на колите от alexgti, за което му благодаря. cool.gif
Вземи се повози на тях по-добре, за да разбереш какво-що!
Ти се повози, тъкмо да разбереш кога дърпа компресора и кога турбото, че много глупости изписа, точно понеже си се повозил на тях и си разбрал какво-що.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 13 Дек 2011 22:01

Какво да се возя като колегите в Германия са им направили тест и са установили, че Королата е доста по-назад от Маздата?

бележка:
Линка на 2-ра страница, който е дал Скот.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Дек 2011 22:04

Japanese_fever написа:Какво да се возя като колегите в Германия са им направили тест и са установили, че Королата е доста по-назад от Маздата?

бележка:
Линка на 2-ра страница, който е дал Скот.
А защо аз да се возя като колегите от Германия са им направили тест и са установили, че Королата е доста по-назад от по-мощната с 35 к.с. и по-тежка с около 100кг мазда?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 13 Дек 2011 22:18

Защото Тойота не може да не е №1!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Дек 2011 22:20

Japanese_fever написа:Защото Тойота не може да не е №1!
Това го твърди и Consumer Reports
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

alekangg
Мнения: 19
Регистриран на: 06 Авг 2005 16:52

Re: Corolla compressor

Мнение от alekangg » 14 Ное 2012 20:02

Възвърнах си пак предния акаунт, а последния нещо не върви. Та аз съм, който пусна темата и исках да споделя развитието й.
Накрая взех една мазда 3 мпс, от там смених гуми, накалдки и т.н., като сложих възможно най-добрите неща, мишелин пилот спорт, спортни накладки, масла и т.н.. Така е покарах 2 месеца и реших, че не е достатъчно стабилна..Сложих едни койловъри и проблема се реши генерално. Сега е чук и понеже никъде не пише МПС, хората си мислят, че е 1,6 дизел. Та си правя често игрички и бъзици със разни расови немски марки.
Ето и две снимки
Изображение
Изображение

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Corolla compressor

Мнение от LEXUS » 14 Ное 2012 20:41

Поздравления колега за красивата червена Мазда! Страхотно и спортно изглежда. Фина, красива - типична японка.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта