Страница 7 от 8
Публикувано на: 13 Юни 2011 11:26
от scorpion
Само 600 км пробег (и то извънградско!) и ... отново.
NO COMMENT !
Публикувано на: 13 Юни 2011 15:29
от Nixter
Ами нищо ново под слънцето

Оправят ти нещо в Тойота и после пак се разваля. Аз съм така със скърцащ (хлопащ) педал на съединителя. Оправиха го гаранционно към края на гаранцията и после пак се разхлопа. Само че вече не съм в гаранция и няма да отида да ми го оправят. Прилича ми на хранилка. Надявам се единствено да не ми се откачи педала някой ден в движение

Публикувано на: 14 Юни 2011 00:10
от zi_zi_top
На моята Корола имаше такъв проблем и преди 2 години ми го отстраниха гаранционно.
Да чукна на дърво вече 20 000 км и не се е появил пак.
Публикувано на: 14 Юни 2011 10:14
от scorpion
Вчера бях в сервиза. Много любезно ми обясниха, че всичко било сменено предния път и според тях това припукване, особено при загасен двигател било нормално. Дори ме уверяваха, че и при другите Авенсиси било така ! Моите уважение но за мен това е конструктивно недомислие.
Колеги с Авенсис 2 - моля да пробвате дали при енергично завъртане на волана (разклащане ляво-дясно) при загасен двигател има някакво припукване/прищракване ?!? Благодаря предварително !
Апропо, запазих си правото след предстоящата почивка да посетя сервиза отново и ако оплакването ми продължава ще настоявам за смяна, вкл и на рейката.
Публикувано на: 14 Юни 2011 11:28
от iovkito
Това припукване толкова ли е дразнещо , когато колата е в движение ? При нормално усилена музика и каране по хубав път чува ли се нещо или проблемът е само при изгасен двигател и напъване на волана ? Днес ще пробвам и ще пиша пука ли или не biggrin.gif
Публикувано на: 14 Юни 2011 16:36
от digitalpr
scorpion написа:Колеги с Авенсис 2 - моля да пробвате дали при енергично завъртане на волана (разклащане ляво-дясно) при загасен двигател има някакво припукване/прищракване ?!? Благодаря предварително !
При мен има леко припукване (това е точната дума) във волана.
Без значение дали колата е изгасена или запалена се усеща един и същи много лек луфт във волана, който обаче не се предава на колелата (усещам с ръка, че колелата се движат по време на луфта във волана). То е толкова слабо изразено, че не знам и аз как да го опиша точно.
Публикувано на: 14 Юни 2011 16:57
от scorpion
digitalpr написа:scorpion написа:Колеги с Авенсис 2 - моля да пробвате дали при енергично завъртане на волана (разклащане ляво-дясно) при загасен двигател има някакво припукване/прищракване ?!? Благодаря предварително !
При мен има леко припукване (това е точната дума) във волана.
Без значение дали колата е изгасена или запалена се усеща един и същи много лек луфт във волана, който обаче не се предава на колелата (усещам с ръка, че колелата се движат по време на луфта във волана). То е толкова слабо изразено, че не знам и аз как да го опиша точно.
При запален автомобил не се усеща припукването (нека да го наречем така) и при движение също (или много рядко). Но при загасен двигател се усеща. Ясно е, че трябва да има някакви технологични луфтове но чак пък такова пукане
Затова и поисках мнение на колеги с този модел.
Другия вариант е да дойда живот и здраве на някоя от сбирките и да си "пукаме" воланите
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Публикувано на: 14 Юни 2011 17:23
от digitalpr
Най-много докато сменям маслото следващия път да мина през върнатите автомобили, да видя дали им пукат така воланите biggrin.gif
Публикувано на: 14 Юни 2011 18:05
от lederman
и аз направих проверката. при загасен двигател има лек луфт на волана. в зависимост дали е "навит" волана или е "на право" луфта е различен. като се стигне до края на луфта има леко причукване но дали е това което и ти наблюдаваш .... не нам biggrin.gif .
когато работи двигателя луфта изчезва и при движение колелата си реагират нормално... толкоз от мен

ако искаш да провериш сам по цял ден съм в Павлово (на работа но не е проблем да изляза).
поздрави

Публикувано на: 15 Юни 2011 09:42
от scorpion
Благодаря за отговорите. Вероятно говорим за едно и също.
Дано аз да съм в грешка и всичко да е ОК. Като я пораздвижа сега живот и здраве повечко през почивката ми ще правя констатиции...
Поздрави !
Публикувано на: 11 Юли 2011 18:00
от lederman
изрових малко информация по въпроса
стр. 50-4 от сервизната инструкция. (там има и картинка)
ON–VEHICLE INSPECTION
1. CHECK STEERING WHEEL FREEPLAY
(a) Stop the vehicle and face the tires straight ahead.
(b) Rock the steering wheel
gently up and down with a finger
lightly, check the steering wheel freeplay.
Maximum freeplay:
30 mm (1.18 in.)
обърнете внимание... на удебеленото

ако сме тествали по-грубичко сигурно затова "пука" и " чука
и другото което ми прави впечатление е доста големият луфт 3 см. си е доста
и още малко :
Oil pressure power steering:
Abnormal noise :
1. Power steering fluid level (Low)
2. Steering system joints (Worn)
3. Power steering vane pump
4. Power steering gear
Electric power steering:
Abnormal noise:
1. Steering system joints (Worn)
2. Steering column (Electric power steering)
поздрави

Публикувано на: 14 Юли 2011 12:19
от digitalpr
Някой знае ли дали този BRUNOX Turbo Spray, с който е описано че се смазва проблемното ямсто, може да се замени с WD40?
Публикувано на: 14 Юли 2011 17:44
от jim_beam
може,ставало и с други подобни.ако търсиш немски продукт гледай на него да пише 'Kriechöl' !

Публикувано на: 15 Юли 2011 23:56
от dap
колега scorpion ако ще те успокои, от май месец карам новото Ц4 2011, още на първите 2к се появи въпросното отвратително похлопване откъм кормилния прът. В момента е на 10к и похлопването / потропването се увеличава, особено с ниска скорост на неравен път (павета). Не ми се мисли ако стигна до 19к. какво ще да е

.
П.П. на 5к. направих първо влизане в бокса(не запали)
Поздрави!!!
Публикувано на: 16 Юли 2011 00:45
от Vesko
dap написа:от май месец карам новото Ц4 2011
Какъв е този модел тойота/леаксъс?