Страница 7 от 16
Публикувано на: 02 Окт 2006 20:41
от cj
Преди малко смених горивния филтър. За съжаление не е от него. Утре ще гледам помпа и регулатор.
Между другото, по повод пушенето направих още един тест - извадих маркуча за газовете от главата към TVIS-а и не виждам бял пушек. Това значи ли нещо?
Публикувано на: 02 Окт 2006 21:21
от ALTEZZA
Drifter написа:jamie написа:Гарнитури и уплътнения ги има като цял кит - препоръчвам !
От капаците на клапаните до аспуха.
Би ли пояснил марка и в кои магазини могат да се намерят,че и аз сега търся нещо по-качествено като гарнитури.

predpolagam govori za originalni ot Toyota. te imat dva vida komplekti, Head Gasket Set(vsichki vazmojni garnituri det moje da se smeniat pri smiana na garniturata na glavata) i Engine Set(vsichki vazmojni garniturki). i dvata komplekta idvat s nova garnitura na glavata, koiato cj veche ima, no vse pak moje bi tova mu e nai dobriia variant, taka shte znae che ima vsichko v nalichnost, pak tova koeto mu ostane moje da go shitne na niakoi drug, tuk sobstvenici na AE86 kolkoto iskash.
Публикувано на: 02 Окт 2006 22:24
от cj
Логвам се през телефона на супер "ретро" нет (9600) за да си призная колко се изложих малко по-горе... толкова се изложих, че ме е срам да се логвам вече в тоз форум!

Закачил съм датчика за мерене на налягане на горивото не както трябва, а бях толкова убеден, че е правилно, че даже не го осмислих.

Започнах да се усещам, чак след като смених горивния филтър...

Както и да е, утре ще го закача като хората и ще ви кажа какво отчита...

biggrin.gif
Публикувано на: 02 Окт 2006 23:10
от agent dust
cj, намери си вакууммер и премери и вакуумния маркуч, който командва горивния клапан и самия клапан. това бяло попушване не е страшно, но не бива да юркаш колата преди да е изчезнало - няма достатъчно гориво. може и някой от инжекторите да прави проблем. другия вариант за който се сещам е да премериш и температурния датчик и МАП сензора. напълно възможно е бъгав датчик да обърква ЕКУ-то
Публикувано на: 03 Окт 2006 10:57
от jamie
tuk sobstvenici na AE86 kolkoto iskash.
Леко Алтезов че ша ни завидят колегите в Щатско !
За момента оригиналния кит е над 200 лева (само гарнитура глава 75 лева), достатъчно добър е РИКЕН кит-а - поне според мен - 65 лева за целия кит, купих го от 02/9311443. При покупка внимавайте само да е за биг-порт главите, има разлика най-малкото в гарнитурите към всмукателния колектор.
Публикувано на: 03 Окт 2006 18:24
от cj
Току що се връщам от гаража - тествах налягането в горивната система - идеално е! Точно както го оставих преди 2-3 години 2,8 бара!
Обаче работа е на зле, колата прекъсва още по-често и вече даже и на 2000-3000 оборота.
Алтеза, мерси за инфото. Ще звънна в ТМ Ауто да проверя цените на оригиналните китове и ще ги споделя със всички!
Публикувано на: 04 Окт 2006 15:04
от cj
Да споделя малко инфо за цени:
ТМ Ауто Варна:
пълен комплект гарнитури - 470 лв
комплект лагери 0,25 - 120 лв
ТМ Ауто София:
пълен комплект гарнитури - около 520 лв
горен комплект ганрнитури - около 500 лв
гарнитура за картер (не се вкл. в споменати комплекти) - 20 лв
комплект лагери 0,25 - 125 лв
черупка (лагери) - 26 лв/бр
Срок на доставка за която и да е стока: 10-20 работни дни
Публикувано на: 04 Окт 2006 19:11
от punkara
CJ, prati mi podrobni snimki ot tvojata istorija che sled Heki, shte napravja stranica i za teb!
shte polzvam nyakoi ot tukashnite estestveno, no ako imash i drugi prashtai gi.
punkara

500 км напредък с проекта... :)
Публикувано на: 17 Окт 2006 09:34
от cj
В петък оставих колата в София за основен ремонт и ъпгрейд. Тези дни предстои да я отворят и да се разбере дали ще я бъде. Имах известни притеснения, че няма да се докопам до столицата на собствен ход, но се получи точно обратнато - след 100-тина км колата спря да прекъсва и след още толкова се усетих как вече юрках със 160-170 км/ч. В тази връзка искам да кажа, че съм много доволен от окачването. Смятах, че ще ми изпадат пломбите, но всъщност возията беше повече от поносима. Не съм пробвал да взема неравни завои с висока скорост, но цялостното ми впечатление е положително.
Това е за сега, ще ви държа в течение.
Междувременно се чудя следния въпрос: дали да портвам и/или полирам главата и кои части по-точно. Мненията са спорни, но за едно всички са съгласне - да не се пипа ако не се знае какво се прави
Аз лично мислех да се премахнат острите ръбове (ако има такива), да се полират само изходящите канали и евентуално да се почистят т.нар. "valve seats" и "combustion camber". Ако се почисти, обаче, горивната камера май ще загубя малко компресия... а в моя случай тя е търсен ефект
Всякакви мнения и материали по върпоса се приветстват

Публикувано на: 17 Окт 2006 10:07
от b_d
Всичко трябва да се почисти от нагари и боклуци. Портването е отделна тема и аз по-скоро не бих пипал отколкото да рискувам главата.
Публикувано на: 17 Окт 2006 18:29
от punkara
sled kato razglobish glavata napulno, mini sus shkurka 400 i posle 600 i gorivnite kameri i portovete, ne pipai nosa koito razdelya portovete mezdu dvata klapana!
sled tova neka ti narezat klapanite i sedalkite na tayh za da sa tochni uglite, posle suvsem malko shlaifane za da e prava glavata.
koj shte ja pravi?

Публикувано на: 17 Окт 2006 18:47
от b_d
punkara написа:sled kato razglobish glavata napulno, mini sus shkurka 400 i posle 600 i gorivnite kameri i portovete, ne pipai nosa koito razdelya portovete mezdu dvata klapana!
sled tova neka ti narezat klapanite i sedalkite na tayh za da sa tochni uglite, posle suvsem malko shlaifane za da e prava glavata.
koj shte ja pravi?

Според мен полирането на Интейка е дълбоко погрешно.
Публикувано на: 17 Окт 2006 20:06
от ugabuga
bad_dog написа:punkara написа:sled kato razglobish glavata napulno, mini sus shkurka 400 i posle 600 i gorivnite kameri i portovete, ne pipai nosa koito razdelya portovete mezdu dvata klapana!
sled tova neka ti narezat klapanite i sedalkite na tayh za da sa tochni uglite, posle suvsem malko shlaifane za da e prava glavata.
koj shte ja pravi?

Според мен полирането на Интейка е дълбоко погрешно.
i az taka sam chuval. triabva da e rehavo za da se zavurtat gazovete. inache exhausta triabva da e kat staklo
Публикувано на: 17 Окт 2006 20:28
от agent dust
да се завъртат газовете къде? ако има някаква вградена в структурата система за турбуленция(vortex генератор) - тогава не трябва да се пипа. на 4AGE интейка има ли такъв vortex генератор?
и аз мисля че само почистване на главата е достатъчно, портването е много сложна работа и трябва някой да разбира от такива двигатели, за да го направи. ако е някой ладажия - най-много да скапе нещата.
cj, а когато я кара градско в София след магистралата прекъсваше ли?
Re: 500 км напредък с проекта... :)
Публикувано на: 18 Окт 2006 03:30
от Japanese_fever
cj написа: Ако се почисти, обаче, горивната камера май ще загубя малко компресия... а в моя случай тя е търсен ефект

Zna4i li tova, 4e ako ti se nasabere pove4e nagar po gorivnata kamera ti se vdiga kompresiqta?
