slowtraveler написа:
След като прочетох обширния ти пост, така и не разбрах какво става с хонинга след обработката с ревитализиращия гел....

И липсата на хонинга подобрява ли работата на двигателя...
П.С. ако може по-кратък отговор...
P.P.S. точно такъв тип ефекти ме правят особено предпазлив към такъв тип широко рекламирани материали.
Ти първо разбра ли дали има добавка , която може да намали триенето 50 и повече % . После разбра ли как работи тази добавка ?
Ето едно примерче :
http://shop-nanoprof.ru/home/category/35/dvigatel.html
http://shop-nanoprof.ru/images/stories/tuv.jpg
Увеличение ресурса на двигателя 94% ?!?! Как ли ще се увеличи ресурса 2 пъти ако триенето/износването на двигателя не е паднало 2 пъти . Но явно са голями шарлатани щом имат и TUV !
Я сега да видим XADO :
Тест на някакви си TUV :
http://xado.unacs.bg/directions/tuvreport.pdf
Още по-интересно :
В резултат от обработката с продуктите на ХАДО, върху износените повърхности се образува металокерамична обвивка, която притежава следните характеристики:
- Микротвърдост на повърхността 750kg/mm2;10 пъти по-здраво от стомана
- Коефициент на триене: Ra - 0.003-0.007 µm;
- Напрежение на натиск: 250 kg/mm2;
- Отстраняване контакта "метал-метал", замествайки го с
контакт "металокерамика - металокерамика";
- Доизгражда кристалната структура на метала, така че между
него и повърхностния слой на детайла няма рязка граница.
- Държи се на повърхността на метала по-добре отколкото хром, никел и различни сплави;
- Напълно отстранява водородните пукнатини на повърхността на триещия се детайл.
- Висока корозивна защита;
- При деформация и удар не се чупи;
На базата на тази металокерамична обвивка се намалява триенето между отделните части до 300 пъти както и благодарение на нея се удължава живота на автомобила.
Триста пъти намаляване на триенето ? Неееее , не , не и не ! Скот каза , че е невъзможно ! Моментално да се изгорят на кладата !
BTW аз не видях никъде да пише , че запълва хонинга ?!?!? Някой ако го е видял някъде моля да ми го покаже !!!