Страница 7 от 7

Публикувано на: 11 Мар 2011 20:40
от miLen4o
http://xado.unacs.bg/xado-cyl.html
Премахване на драскотини и следи с дълбочина до 0,1 мм. hmm.gif

Публикувано на: 11 Мар 2011 20:50
от slowtraveler
Bass_Man написа:
slowtraveler написа: А сегментите са малка част от износващите се части...
(ако добавките запълват свободните пространства - не ми се мисли какво става със хонинга на цилиндрите, ако знаеш и целта на това 'надиране')...
Ами един вече ми обясни , че не знам какво е компресия ти сега се съмняваш , че знам за какво е хонинга да ти кажа аз вече започвам да се чудя дали знаете за какво се ползват форумите ?....
След като прочетох обширния ти пост, така и не разбрах какво става с хонинга след обработката с ревитализиращия гел.... unsure.gif
И липсата на хонинга подобрява ли работата на двигателя...

П.С. ако може по-кратък отговор...

P.P.S. точно такъв тип ефекти ме правят особено предпазлив към такъв тип широко рекламирани материали.

Публикувано на: 11 Мар 2011 20:56
от Scott
miLen4o написа:Премахване на драскотини и следи с дълбочина до 0,1 мм.
Работата е ясна - спецификацията на 1ZZ-FE (написана от Тойота) вика че блока се сменя, ако размера на цилиндъра минус размера на буталото е над 0.1мм. ГолЕма файда в тея добавки - не ти трябва основен ремонт, слагаш Хадо, но купено задължително от вносителя за да не е менте. :thumbsup:

Публикувано на: 11 Мар 2011 21:08
от jim_beam
Scott написа:
miLen4o написа:Премахване на драскотини и следи с дълбочина до 0,1 мм.
... не ти трябва основен ремонт, слагаш Хадо, но купено задължително от вносителя за да не е менте. :thumbsup:

че то и на такива неща ли някой прави ментета? ohmy.gif wacko.gif

Публикувано на: 11 Мар 2011 21:11
от moloko
Scott написа:
moloko написа:издълбано до незвам си къде...
Ей за тва издълбаното ми беше въпроса - докъде трябва да е, та да го 'оправи' добавката - един, два ...10 нанометра ли, нали са 'нано' добавки
П.П. И като отговор на въпроса 'кога ше са опрайм' - когато интервюираната жена каже 'Слагам го защото съм чувала, че иначе глобяват', ако ме разбираш какво искам да кажа.
Не не те разбирам , но от това което си написал оставам с впечатлението че си още по зле от нея ..... ако ме разбираш !

Публикувано на: 11 Мар 2011 21:13
от Uncle Dido
mad.gif

Публикувано на: 11 Мар 2011 22:16
от nowyaris
Сега не се карайте,приятели,всеки си има колата и главата-нека да направи това,което смята за разумно.На едни помогнала,на други попречила-то с всичко е така.На мен ми свърши работа това което съм използвал,ама дали ще помогне на друг ми е все тая.Тук споделяме личен опит и лично мнение.В интерес на истината на мен лично ми прави впечатление,че четенето на дебели книги води до удебеляване на главата biggrin.gif .

Публикувано на: 11 Мар 2011 22:38
от Bass_Man
slowtraveler написа: След като прочетох обширния ти пост, така и не разбрах какво става с хонинга след обработката с ревитализиращия гел.... unsure.gif
И липсата на хонинга подобрява ли работата на двигателя...

П.С. ако може по-кратък отговор...

P.P.S. точно такъв тип ефекти ме правят особено предпазлив към такъв тип широко рекламирани материали.
Ти първо разбра ли дали има добавка , която може да намали триенето 50 и повече % . После разбра ли как работи тази добавка ?

Ето едно примерче :
http://shop-nanoprof.ru/home/category/35/dvigatel.html
http://shop-nanoprof.ru/images/stories/tuv.jpg

Увеличение ресурса на двигателя 94% ?!?! Как ли ще се увеличи ресурса 2 пъти ако триенето/износването на двигателя не е паднало 2 пъти . Но явно са голями шарлатани щом имат и TUV ! :thumbsup:

Я сега да видим XADO :
Тест на някакви си TUV :
http://xado.unacs.bg/directions/tuvreport.pdf

Още по-интересно :

В резултат от обработката с продуктите на ХАДО, върху износените повърхности се образува металокерамична обвивка, която притежава следните характеристики:



- Микротвърдост на повърхността 750kg/mm2;10 пъти по-здраво от стомана

- Коефициент на триене: Ra - 0.003-0.007 µm;

- Напрежение на натиск: 250 kg/mm2;

- Отстраняване контакта "метал-метал", замествайки го с

контакт "металокерамика - металокерамика";

- Доизгражда кристалната структура на метала, така че между

него и повърхностния слой на детайла няма рязка граница.

- Държи се на повърхността на метала по-добре отколкото хром, никел и различни сплави;

- Напълно отстранява водородните пукнатини на повърхността на триещия се детайл.

- Висока корозивна защита;

- При деформация и удар не се чупи;

На базата на тази металокерамична обвивка се намалява триенето между отделните части до 300 пъти както и благодарение на нея се удължава живота на автомобила.

Триста пъти намаляване на триенето ? Неееее , не , не и не ! Скот каза , че е невъзможно ! Моментално да се изгорят на кладата !

BTW аз не видях никъде да пише , че запълва хонинга ?!?!? Някой ако го е видял някъде моля да ми го покаже !!!

Публикувано на: 11 Мар 2011 22:51
от Scott
Bass_Man написа:Я сега да видим XADO :
Тест на някакви си TUV :
http://xado.unacs.bg/directions/tuvreport.pdf
Ти насериозно ли вземаш този тест? -
The tests were holding from 12.02.2010 to 04.03.2010. The tests were conducted on the following car:
Mazda 626 2.0 (Year of production 2001, 85 kW, gasoline, 181 660 km run)
Поръчан неизвестно защо от българския офис (нещо на чадър ми намирисва) а не от официалния производител :whistle:

Публикувано на: 11 Мар 2011 23:04
от mirott
То остава в реклама на баница да те предупредят, че ще ти се появят киселини biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 11 Мар 2011 23:07
от Bass_Man
Ами този е несериозен , опита на Мечо е несериозен , други хора се похвалиха и те са несериозни е вие тримата Слоу, Зизи + теб ли сте най-сериозни ? Ето нали сте всичките много високо образовани дайте някакво смислено обяснение защо всичко това е лъжа или поне някакъв личен опит дайте . Жертвай се за каузата купи си едно и го тествай на миксера или го сложи на микроскопа или там нещо направи смислено . Тва безмислено меляне просто вече дотяга страшно много .