Страница 7 от 13

Публикувано на: 05 Мар 2011 21:12
от Kiki
nowyaris написа:От РАЙДа в бензина да не тръгнат и хлебарки,че тогава дърво.... :thumbsup:
То, след дървото, дървояди.... С една дума - мамата си трака. laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 05 Мар 2011 23:03
от KiLLeR
Kiki написа:
nowyaris написа:От РАЙДа в бензина да не тръгнат и хлебарки,че тогава дърво.... :thumbsup:
То, след дървото, дървояди.... С една дума - мамата си трака. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
И като тръгнат по махагона в интериора..... laugh.gif

Публикувано на: 06 Мар 2011 08:30
от slowtraveler
'Махагон' имаше Авенсиса... Маздата е с пластмаса laugh.gif
Което обаче ме навежда на мисълта, че в Авенсиса може да е имало дървояд, защото махагона бързо изпада (след един ароматизатор, в който може да е имало Райд) biggrin.gif
Което отново доказва моята теза, че вече големите марки са си изравнили качество и надеждност.
И само балансират между цени и качество, за да не излязат от 'златната среда'...

Публикувано на: 06 Мар 2011 09:07
от martod
LEXUS написа:
cool.gif Много оригинално... има други марки, дето пукат глави на дизелите, продават колите си с дефектни климатици, замръзват им двигателите зимата, разбиват помпа-дюза леглата, блокират им електрическите спирачки, но не правят никакъв рекол! Това означава немска отговорност. Не само ,че се чупят от производствени дефекти, но никой не ти поема разходите, така че приказвай тия глупости във форумите на Фолкваген, Ауди, Мерцедес, но не и тук, ако обичаш, просто няма кой информиран човек да ти вярва.
Виж сега господин информиран, никой не е споменавал в случая Немските бангии, та да започваш сравненията с тях. tongue.gif
Знам че си много информиран, но от време на време не е зле да четеш постовете докрай ..
Така щеше да разбереш, че не сравняваме Тойота с ФолЦваген, Ауди и Мерцедес, а става дума за Мазда 6, която не продава колите си "с дефектни климатици, замръзват им двигателите зимата, разбиват помпа-дюза леглата, блокират им електрическите спирачки" ..
И не мога да разбера, ти нещо като админ в сянка на цялото интернет общество ли се явяваш, та определяш кой къде да пише ? biggrin.gif
А и още нещо не ми е ясно, някаква фобия ли имаш към Немските производители, та винаги като стане дума за сравнения, точно с тях се заяждаш, при наличието на Италянци, Французи и куп други производители, с много по ниско качествена продукция от Немската ? ..

Публикувано на: 06 Мар 2011 11:14
от gh0s7r1d3r
martod написа:
LEXUS написа:
cool.gif Много оригинално... има други марки, дето пукат глави на дизелите, продават колите си с дефектни климатици, замръзват им двигателите зимата, разбиват помпа-дюза леглата, блокират им електрическите спирачки, но не правят никакъв рекол! Това означава немска отговорност. Не само ,че се чупят от производствени дефекти, но никой не ти поема разходите, така че приказвай тия глупости във форумите на Фолкваген, Ауди, Мерцедес, но не и тук, ако обичаш, просто няма кой информиран човек да ти вярва.
Виж сега господин информиран, никой не е споменавал в случая Немските бангии, та да започваш сравненията с тях. tongue.gif
Знам че си много информиран, но от време на време не е зле да четеш постовете докрай ..
Така щеше да разбереш, че не сравняваме Тойота с ФолЦваген, Ауди и Мерцедес, а става дума за Мазда 6, която не продава колите си "с дефектни климатици, замръзват им двигателите зимата, разбиват помпа-дюза леглата, блокират им електрическите спирачки" ..
И не мога да разбера, ти нещо като админ в сянка на цялото интернет общество ли се явяваш, та определяш кой къде да пише ? biggrin.gif
А и още нещо не ми е ясно, някаква фобия ли имаш към Немските производители, та винаги като стане дума за сравнения, точно с тях се заяждаш, при наличието на Италянци, Французи и куп други производители, с много по ниско качествена продукция от Немската ? ..
Просто цял живот е искал да се качи на А4, ама не може да си го позволи още :D laugh.gif

Публикувано на: 06 Мар 2011 13:33
от Scott
martod написа:...ти нещо като админ в сянка ... ли се явяваш, та определяш кой къде да пише...
Аз отдавна имах съмнения, че Лорда пише под псевдоним LEXUS, но все си мислех, че е теория на конспирацията. tooth.gif

Публикувано на: 06 Мар 2011 21:16
от LEXUS
gh0s7r1d3r написа:
martod написа:
LEXUS написа:
cool.gif Много оригинално... има други марки, дето пукат глави на дизелите, продават колите си с дефектни климатици, замръзват им двигателите зимата, разбиват помпа-дюза леглата, блокират им електрическите спирачки, но не правят никакъв рекол! Това означава немска отговорност. Не само ,че се чупят от производствени дефекти, но никой не ти поема разходите, така че приказвай тия глупости във форумите на Фолкваген, Ауди, Мерцедес, но не и тук, ако обичаш, просто няма кой информиран човек да ти вярва.
Виж сега господин информиран, никой не е споменавал в случая Немските бангии, та да започваш сравненията с тях. tongue.gif
Знам че си много информиран, но от време на време не е зле да четеш постовете докрай ..
Така щеше да разбереш, че не сравняваме Тойота с ФолЦваген, Ауди и Мерцедес, а става дума за Мазда 6, която не продава колите си "с дефектни климатици, замръзват им двигателите зимата, разбиват помпа-дюза леглата, блокират им електрическите спирачки" ..
И не мога да разбера, ти нещо като админ в сянка на цялото интернет общество ли се явяваш, та определяш кой къде да пише ? biggrin.gif
А и още нещо не ми е ясно, някаква фобия ли имаш към Немските производители, та винаги като стане дума за сравнения, точно с тях се заяждаш, при наличието на Италянци, Французи и куп други производители, с много по ниско качествена продукция от Немската ? ..
Просто цял живот е искал да се качи на А4, ама не може да си го позволи още :D laugh.gif
Ау колко обичам А4, най-вече помпа-дюза, или пък 1.8 ,дето едва изкарва 150 коня с турбина. И най-най- вече обичам Ауди А4 заради алуминиевите му носачи, които са консуматив, както дебитомера, ел.стъклата и други прекрасни, но по принцип неработещи при него екстри, ако може така да се изразя.

Публикувано на: 06 Мар 2011 21:27
от LEXUS
martod написа:
LEXUS написа:
cool.gif Много оригинално... има други марки, дето пукат глави на дизелите, продават колите си с дефектни климатици, замръзват им двигателите зимата, разбиват помпа-дюза леглата, блокират им електрическите спирачки, но не правят никакъв рекол! Това означава немска отговорност. Не само ,че се чупят от производствени дефекти, но никой не ти поема разходите, така че приказвай тия глупости във форумите на Фолкваген, Ауди, Мерцедес, но не и тук, ако обичаш, просто няма кой информиран човек да ти вярва.
Виж сега господин информиран, никой не е споменавал в случая Немските бангии, та да започваш сравненията с тях. tongue.gif
Знам че си много информиран, но от време на време не е зле да четеш постовете докрай ..
Така щеше да разбереш, че не сравняваме Тойота с ФолЦваген, Ауди и Мерцедес, а става дума за Мазда 6, която не продава колите си "с дефектни климатици, замръзват им двигателите зимата, разбиват помпа-дюза леглата, блокират им електрическите спирачки" ..
И не мога да разбера, ти нещо като админ в сянка на цялото интернет общество ли се явяваш, та определяш кой къде да пише ? biggrin.gif
А и още нещо не ми е ясно, някаква фобия ли имаш към Немските производители, та винаги като стане дума за сравнения, точно с тях се заяждаш, при наличието на Италянци, Французи и куп други производители, с много по ниско качествена продукция от Немската ? ..
Не се заяждам аз с тях, а ти отговарям и разширявам кръгозора ти относно дефектите при марките и тяхното признаване/непризнаване, защото е напълно некоректно да плюеш по една марка, както правиш ти, а да не казваш дума за останалите марки! Малко ти трябва да разбереш контраста между изтегляне на коли заради дефектни стелки и неизтегляне на коли заради дефектни спирачки и двигатели!
Защо винаги трябва да обяснявам надълго и широко!

Публикувано на: 06 Мар 2011 21:30
от LEXUS
martod написа: Тук списанията казват, че Тойота е бъкана с дефекти, ние твърдим,че изобщо не е така, че е №1 или най малкото- дефектите са на половина .. biggrin.gif
За това е трудно да се определи, кой е по зле .. laugh.gif
Ето ти поредното едностранчиво заяждане! За това говоря. На всичкото отгоре отново подвеждаш хората.

Публикувано на: 06 Мар 2011 21:31
от KiLLeR
Защото Тойота са номер ЕДНО!!!!! cool.gif

Публикувано на: 07 Мар 2011 09:26
от martod
LEXUS написа: Не се заяждам аз с тях, а ти отговарям и разширявам кръгозора ти относно дефектите при марките и тяхното признаване/непризнаване, защото е напълно некоректно да плюеш по една марка, както правиш ти, а да не казваш дума за останалите марки! Малко ти трябва да разбереш контраста между изтегляне на коли заради дефектни стелки и неизтегляне на коли заради дефектни спирачки и двигатели!
Защо винаги трябва да обяснявам надълго и широко!
Е как да не се заяждаш, като в преднтият си пост пак си го направил (с 1.8 мотора на Ауди) biggrin.gif
И хубаво ми разширяваш кръгозора, но като имаш претенции, че си много информиран, не е зле да четеш и за другите марки, а не само за Тойота .. :thumbsup:
Така няма да пишеш глупости като горната и хората ще ти вярват повече .. wink.gif Защото това което си написал, ако го прочете някой наистина запознат с марката Ауди, ще почине от смЕх..
Същият този мотор, дето според теб "едва изкарва 150 коня" го има и във варианти 163,180,190 к.с, а при S3 и ТТ и 209к.с. и 225к.с.
А това с алуминиевите носачи вече се изтърка, вземи измисли нещо ново ...Тях ги има само при А4-В5 модела, а и не са чак консуматив, защото като се сменят веднъж, после си изкарват доволно километри ..Просто преди години бяха много скъпи и като се наложи смяна, тръгваха приказките за скъпата поддръжка ..Сега ги има комплект цялото мулти-линк окачване отпред, заедно с биелети и накрайници за 300 лв.(сега да не помислиш, че карам Ауди tongue.gif просто се информирам)
Та за това по някога "не казвам дума за останалите марки", защото не претендирам да съм чак толкова информиран, а когато човек не е информиран, по добре да замълчи, защото иначе има голяма вероятност да изтърси някоя глупост .. smile.gif
Ето по горе съм казал нещо за Мазда 6 (понеже съм информиран) tongue.gif ама ти ползваш само част от мнението и по точно метафората която съм ползвал (гледай и емот иконите), за да те приземя, че с това "№1" си леко извън орбита ..
Няма такова понятие вече, конкуренцията е жестока и почти всяка година №1 са различни автомобили ..Няма и все още кола без дефекти (техника е и рано или късно се разваля) тъй, че слез на земята, при нас не- информираните .. :thumbsup:

Публикувано на: 07 Мар 2011 12:43
от Bass_Man
Добре де Марто аз , ка,то ти разправям , че си ВАГ-агаджия ти не вярваш пък се оказва , че си най-добре информиран за тях tongue.gif .
Другото нещо , което непрестанно се опитвате да заобиколите е , че Тойота абсолютно всяка година има доволно много коли в 10-ките на всички тестове по света , което всъщност я прави номер ! Като отделно няма конкуренция при хибридите от дооооооста време . Сега чак някой се пробуждат от зимен сън и започват с хибриди и ел.мобили .

Публикувано на: 07 Мар 2011 13:01
от Kiki
Марто,
Системата помпа-дюза и алуминиевите носачи, правят много притеснително поддържането на такъв тип автомобил в България, при наличие на родните пътища и нафта.
Така че и аз се присъединявам към отрицателното мнение на колегите към ВАГ групата.
Те може да са идеални за качественото гориво и хубавите пътища за нормалните държави, но за България, не!thumbdown.gif

Публикувано на: 07 Мар 2011 13:20
от slowtraveler
Kiki написа:.....
Те може да са идеални за качественото гориво и хубавите пътища за нормалните държави, но за България, не!thumbdown.gif
В тази връзка и за успокоение на Тойота феновете - на маздата ще сменям преден лагер главина.....
67х.км....
Явно последния трап и дойде повечко laugh.gif

Братовчед ми върти една голф 4 от две години, и досега не се е оплаквал... Окачването държи перфектно и нито се е разтропала, нито сменя лагер :whistle:

Приятел върти нов пасат вече три години...
И той не се е оплаквал от нищо (дизел с DSG), а вече мина 90х.км....
Вярно, че има две пътувания до Германия с него, но и доста километри извънградско, но все пак има и доста километри във Варна...

Публикувано на: 07 Мар 2011 15:35
от martod
Bass_Man написа:Добре де Марто аз , ка,то ти разправям , че си ВАГ-агаджия ти не вярваш пък се оказва , че си най-добре информиран за тях tongue.gif .
Да бе, вЕрно .. И то най- долния ВАГ-аджия laugh.gif последната ми кола от тази група, я продадох още преди 14-15 години .. biggrin.gif
Kiki написа: Системата помпа-дюза и алуминиевите носачи, правят много притеснително поддържането на такъв тип автомобил в България, при наличие на родните пътища и нафта.
Да не искаш да кажеш, че на Тойота не и влияят нашите пътища и нафта ? . tongue.gif
За прословутите носачи съм обяснил малко по горе, целият комплект за предницата струва колкото един, или 2 носача за Тойота .. biggrin.gif Освен това ги има само при един модел Ауди, при новите е отсранен този недостатък .
А за тази помпа дюза, не знам що толкова си се наплашил, щом при теб я няма . Само ще ти кажа, че немците имат и камиони с тази система и има екземпляри на по 1 милион км. без смяна на дюзи ..
Или щото Бас tongue.gif те е наплашил, с писанията си за цените на този любим негов продукт .. laugh.gif
То при съвременните дизели, все ще ядеш хурката, като се развали ..
Дали ще са 4 ПД за по 2 бона, или една ГПВН и отделно 4 пак не толкова евтини дюзи (както е при D4D) на обща стоиност пак 8-10 бона, работата е все в батака ..
Разликата е, че ако ти се повреди на сред път ПД, можеш да се прибереш на самоход, докато при теб (да не чуе оня отгоре) при повреда в помпата, продължаваш, ама пеш .. biggrin.gif

Та за това ви казвам, дайте да не се правим на повече фанатици, отколкото сме .. :thumbsup:
Вярно, добор автомобил е Тойота, водеща е в някои области, но като има някои слабости, някак си не е прилично да ги прикриваме, като изтъкваме слабостите на другите .. smile.gif