Да, но резултата е общ - краен коефициент и класация....
Което ме навежда на мисълта, че всяка повреда има конкретна тежест при изчисляване на крайния коефициент...
И че няколко minor грешки могат да дадат резултат като major....
Има и нещо друго - от твоя линк:
"Motorists seem to be taking maintenance and servicing of their cars seriously again, and new cars appear to be less prone to defects," comments Dr. Klaus Brüggemann, Executive Member of the Board of Directors of the Association of German TÜV organizations
Т.е. щом предполагат, че собствениците поддържат по-добре автомобилите си, то при прегледа се гледа моментното състояние, а не действителното качество на автомобила по време на експлоатация....
Например ако имам добро снабдяване с евтини части на един често чупещ се автомобил, то той би изглеждал много добре в класацията, защото бих му сменял карантиите преди прегледа...
За разлика от друг, рядко чупещ се, но със скъпи и по-трудно достъпни резервни части автомобил, с който навярно бих се опитал да мина 'метър' на прегледа - може пък все още да съм в позволения лимит....