Страница 7 от 10

Публикувано на: 28 Ное 2010 15:53
от sheha
zdr.nqmah wreme да се ровя и чета за това направо махнах маркуча и започнах да зяпам и да бърша нагар ли е засъхнало масло незнам но найстина е доста мръсничко.забърсах положението с помоща на обезмаслител.сега колата на на празен ход държи малко по високи обороти около 800.нямах възможност да я тествам повечко но довечера ще го направя и ще видя дали има и друг резултат от чистенето.

докато чистех клапата разкачих някой и друг маркуч и ги проверих за дупки и пукнатини но такива не открих.

Публикувано на: 29 Ное 2010 00:33
от Bass_Man
sadist_bg написа:Колеги имам го това чудо обаче имам малак проблем моето е капсаловано unsure.gif wacko.gif :angryfire:

ПС: Аз нямам датчик за въздуха. От въздушния филтър директно влиза в колектора а тази клапа там е ама адски черна как може да я почистя без да влезнат боклуци по-навътре unsure.gif
Имаш датчик но той е на колектора . Клапата най-лесно се чисти с препарат за почистване на генерации или така наречения manifold cleaner / carb cleaner или нещо подобно . Има ги по 10-20лв. в големи флакони и правят чудеса .

МАП-а недейто да го чистите от вътре , че е много вероятно да си купите нов .

sheha написа:zdr.nqmah wreme да се ровя и чета за това направо махнах маркуча и започнах да зяпам и да бърша нагар ли е засъхнало масло незнам но найстина е доста мръсничко.забърсах положението с помоща на обезмаслител.сега колата на на празен ход държи малко по високи обороти около 800.нямах възможност да я тествам повечко но довечера ще го направя и ще видя дали има и друг резултат от чистенето.

докато чистех клапата разкачих някой и друг маркуч и ги проверих за дупки и пукнатини но такива не открих.
Принципно само с обезмаслител е трудно трябва си яка химия за свинщина .

Публикувано на: 29 Ное 2010 10:37
от KingSteve
проверете къде е закачен МАП-а
Закачен е на рамата. Маркуча преди го оглеждах обстойно - нищо напукано не видях. Там където влиза в колектора обаче има 1 метален "преходник" а може да е клапан не знам.
Колеги имам го това чудо обаче имам малак проблем моето е капсаловано
В линка, който пратих пише, че има ЕГР филтър и го дават да се разглобява и да се чисти с въздух под налягане. Не намери ли такова нещо при теб? На картинката се вижда, че към него са закачени 3 тръбички. Аз просто нямах време да ровя през уикенда.

Публикувано на: 29 Ное 2010 17:05
от Bass_Man
Значи по пътя към МАП-а няма никакъв шанс да има клапани . Това си е най-обикновен щуцер . Но може да разглобиш всичко по веригата и да го почистиш освен МАП-а . Подобно нефелно поведение на коли с МАП съм виждал на Фиат , Рено и на Пежо . Я му вижте номера дали няма да е някакъв по разпространен модел и дали ще може да се намери лесно за проба .

Публикувано на: 29 Ное 2010 23:37
от sadist_bg
В линка, който пратих пише, че има ЕГР филтър и го дават да се разглобява и да се чисти с въздух под налягане. Не намери ли такова нещо при теб? На картинката се вижда, че към него са закачени 3 тръбички. Аз просто нямах време да ровя през уикенда.

Да видях го линка колега, но моя наистина е капсулован не може да се разглобява ако искам да го чистя трябва да си купя нов. Иначе този уикенд ще се заровя до уши и ще чистя навсякъде дето видя нагар да видя дали ще има полза wacko.gif Bass и още нещо забелязах за това придърпване когато е студена колата го прави много силно направо се едно ми свършва горивото или се задавя също така и не ускорява като натисна педала на гъста почва да се чуди какво да прави, а като е вече загряла придърпването не се усеща почти unsure.gif и ускорява без никакво мислене не знам това дали има някакво значение де просто споделям

Публикувано на: 30 Ное 2010 09:41
от KingSteve
Нека сега колеги и аз да Ви вкарам в 1 филм laugh.gif. Днес най-после и аз отворих капака. Видях къде ми е VSV, но под входния колектор такова животно като ERG Vacuum modulator и ERG Valve не намерих .

Относно идеята, че смуче въздух от някъде... Според мен НЕ и стига такъв. Днес като загря спрях, изгасих двигателя, махнах тръбата нa буталото на AirControlValve-a (при което той остана отворен и вече не ограничава притока на въздух в цилиндрите), запуших тръбичката да не гълта въздух през нея и колатра тръгна като по учебник.

Забелязах също така, че след като съм откачил Air Control Valve и вакуума е излязъл и го включа отново, последният се отваря точно на 2500rpm, а като беше работил дълго двигателя му трябваха мн. по-високи обороти за да се отвори. Защо - не знам.

Ще покарам малко без него да видим какво ще се случи. Защо обаче е сложен изобщо след като и без него колата си държи перфектни обороти на празен ход?
Bass и още нещо забелязах за това придърпване когато е студена колата го прави много силно направо се едно ми свършва горивото или се задавя също така и не ускорява като натисна педала на гъста почва да се чуди какво да прави, а като е вече загряла придърпването не се усеща почти и ускорява без никакво мислене
При мен е точно обратното. Като загрее тресе повече.

Публикувано на: 01 Дек 2010 10:39
от KingSteve
...Покарах малко - тресене почти няма. Колата е по-мощна отпреди, набира по-бързо. Не спира да ме гложди въпроса: Защо е сложен този клапан там да ограничава притока на въздух в цилиндрите, когато оборотите са под 2500 при положение, че без него двигателя става мн. по-динамичен?

Публикувано на: 01 Дек 2010 10:56
от mirott
Можеш ли да постнеш снимка на тоя х..,да го махна и аз,та да видим при мен как е.Пусто,нямам хич време да се ровя по колата,иначе колкото повече хора си бърникат по колите,толкова по-бързо ще стигнем до правилен изход от ситуацията.Може и да си прав за въздуха,това свистене при мен да не би да се чува когато колата се опитва да си дръпне нужното количество,да не и стига...а от къде ше го дърпа?!

Публикувано на: 01 Дек 2010 13:59
от KingSteve
Можеш ли да постнеш снимка на тоя ...
Ето го тоя х.. на снимка 1.jpg. Запушил съм тръбичката с 5мм светодиод. Това имах под ръка.

На снимка 2.jpg съм оградил с червено мястото, на което според мен трябвада се намира ЕГР клапана. Там ли е при теб?

Публикувано на: 01 Дек 2010 14:37
от mirott
Затапих го,ама нещо верно свисти баш оттам някъде.Не съм я карал,утре ще пиша,на първо четене си е същото-пак така претриса на ниски.Ще видим в движение как ше е!А и при мен няма такава джаджа-2-рата снимка с кръгчето.

Публикувано на: 01 Дек 2010 14:47
от sheha
zdr.
da ви попитам какви са всички тези "джънджурийй" под дроселовата клапа?от там излизат поне 4 5 маркуча и има прикачени разни неща...(isc valve)??

Публикувано на: 01 Дек 2010 15:17
от sheha

Публикувано на: 01 Дек 2010 15:59
от sheha
http://www.autozone.com/autozone/repair ... 5280074e63

isc valve,vsv iac,iac actuator....koj какво прави,кого управлява и кой е виновен за проблема???

Публикувано на: 01 Дек 2010 20:56
от Bass_Man

Публикувано на: 02 Дек 2010 09:18
от KingSteve
какви са всички тези "джънджурийй" под дроселовата клапа?
IdleControlSpeedValve - регулира оборотите на празен ход.


Bass_Man, този линк вече го постнах, но не мога да се ориентирам. Според теб къде е? Според мен трябва да е някъде в дясно под входящия колектор(ако седим с/у двигателя) но не го виждам. Не виждам никъде и въпросния егр филтър.

Имам нещо обаче,което не го намирам никъде по сервизната документация. Нещо като датчик само, че излизат 2 тръбички от него. 1та от тях влиза в горната страна на дроселната клапа. Другата влиза в някаква пластмасова кутия, която е закрепена за рамата под десния макферсон.