Страница 7 от 8
Публикувано на: 25 Авг 2010 01:43
от Bass_Man
Пише за проблем с документите ?!?!
IVOtuning написа:..............
Извинявам се на Слоу, но......не мога да оставя някой да дезинформира хората

Само така ! Ама не само за ВАГ-аджийските неща

......
Публикувано на: 25 Авг 2010 09:17
от proscrip
То както е тръгнало - сред тез неща дето търсиш, що не вземеш да разгледаш Волво 850 2.5 ТДИ - стария 5 цилиндров дизел на Ауди е вътре - единствения му проблем е, че е с предно, но то е въпрос на виждане, а за тез пари има и много читави 940 - 2.4 ТДИ със задно и от 96-97 година. Ся на 940 двигателя е от ЛТ - ама освен, че пропушва като всеки стар дизел си е добър.
ПП Гарантирам ти, че няма да намериш по-голямо комби от 940 - ако ти трябва мястото де.
Публикувано на: 25 Авг 2010 11:03
от PESHO OT MARS
Този последния чел-недочел не е описано за проблем с документите, освен ако не се е обаждал.
Но като чуя за кола в Люлин все едно ми казват кола в Дупница, този момент съм го проспал.
Продължавам да твърдя че за нормално каране предното или 4х4 е по-добрия избор от задното (специално зимата). И Волвото е вариант изплзва същия мотор, а навремето един джамбазин се опитваше да ме убеди че 850-ката е най-ефтиното за поддръжка Волво незнам дали е истина обаче.
Този за който говори колегата 2.4 от LT е 6-цилиндров и всъщност е стария 1.6 литров дизел на VAG с два цилиндъра повече. И се поддържа ефтино и би трябвало да е всеяден.
Публикувано на: 25 Авг 2010 11:16
от SFINKS
Едно е сигурно при служебната кола дизел за 4000 лв и на 10-15 години. Ще се чупи и ще се прави . Това е сигурно .Дали ще се троши малко или много е до късмет
ако трябваше аз да избирам служебна кола за търкаляне че и комби че и за 4000 лв , директно отпада всичко от все пак малко/ понякога и много/ по-сkъпи за поддръжка и обслужване марки като МБ , БМВ , АУДИ , ВОЛВО , ВСЯКАКВИ ЯПОНСКИ МАРКИ и тн и тн .
VW, Форд или Фиат е най-логичният избор .
А ако игнорирам за мен нелогичното изискване да е дизел , без замисляне взимам комби бензин и му слагам газ .

Публикувано на: 25 Авг 2010 11:37
от slowtraveler
Не съм казал комби - няма да се мъкне багаж с него...
Но по-голяма/комфортна кола - да....
Публикувано на: 25 Авг 2010 14:43
от jim_beam
PESHO OT MARS написа:... И Волвото е вариант изплзва същия мотор, а навремето един джамбазин се опитваше да ме убеди че 850-ката е най-ефтиното за поддръжка Волво незнам дали е истина обаче.
Този за който говори колегата 2.4 от LT е 6-цилиндров и всъщност е стария 1.6 литров дизел на VAG с два цилиндъра повече. И се поддържа ефтино и би трябвало да е всеяден.
внимание с волвата дизели!мах навремето точно едно с 2,4 дизел на ауди.не си помисляй за този боклук,защото зимата не можеш го запали посмъртно,само с теглене.
моето беше на оригинални към 140к,овердрайва му се прецака,разход на масло 1+/1000км.няма да ти казвам цените на частите.
забрави я тая марка изцяло!

Публикувано на: 25 Авг 2010 15:47
от PESHO OT MARS
[quote="jim_beam
внимание с волвата дизели!мах навремето точно едно с 2,4 дизел на ауди.не си помисляй за този боклук,защото зимата не можеш го запали посмъртно,само с теглене.
моето беше на оригинални към 140к,
овердрайва му се прецака,разход на масло 1+/1000км.няма да ти казвам цените на частите.
забрави я тая марка изцяло!

[/quote]
Автоматик ли е било? и ако да бая дърпане ще да е било.
О.к. не съм имал такова, един агент търкаля такова в Ауди форума и продава части и твърди че е железно (говорим за 2.4 литровия атмосферен мотор), а е голяма циция ми се вижда и щеше да го е разкарал ако го вкарваше в преразход с ремонтите.
Публикувано на: 25 Авг 2010 15:55
от sacho7803
diver написа:sacho7803 написа:чета и ми е смешно на 90%от разсъжденията ви biggrin.gif дърт кенеф над 15 години.....за въртене на доста километри????естествено че ауди с 2.5 мотор тряяя да отпадне веднагаааа.да не говорим че само смяна на ролки-ремъци и предница са еквивалент на цената на колата biggrin.gif а при такова каране предницата с ....не помня колко носача бяха---се сменя между 6 и 12 месеца.бмв-то--незнам??знам само че една глава ша му смениш рано или късно.мерцедеса....и той ми звучи страшно спрямо поддръжка.за мен най добрия вариант е или ваг-кола НО с мотор 1.9 или берлинго както по-горе някой спомена.но да купуваш ауди-бмв-мерцедес- лимузина-милионник да ти върши работа....... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif е успех все пак

Лейка, праиш ли разлика между 2.5 5 цилиндъра и 2.5 6 цилиндъра?! И между алди Ц4/А6 и А8 или само търкаш клавиатурата?! Ще помоля и другия мозъчен донор ор Русие за коментар!
аз говорех за ауди А6

.такива Ц4 С100 дори не знам как изглеждат. не се занимавам с "архивни реликви".
Публикувано на: 25 Авг 2010 15:56
от jim_beam
@PESHO OT MARS
овердрайв не означава автоматик!
да,много е железен тоя двигател,като сложиш една туба 10л. масло в багажника.но само при температури над 15-20 градуса,иначе е мъртвец!

Публикувано на: 25 Авг 2010 15:58
от diver
jim_beam написа:@PESHO OT MARS
овердрайв не означава автоматик!

дам, ма на не автоматик виждал ли си го?! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 25 Авг 2010 15:59
от PESHO OT MARS
Ми като не се занимаваш не ръси акъл толкоз авторитетно.
Ауди 100/А6 модел на купето C4 се прави до 96-97 след което стават само А6 модел на купето C5 са описаните от теб коли с 8 алуминиеви носача отпред. Окачването си прилича на А4 А6 и А8 но си имат особенности.
Публикувано на: 25 Авг 2010 16:01
от PESHO OT MARS
diver написа:jim_beam написа:@PESHO OT MARS
овердрайв не означава автоматик!

дам, ма на не автоматик виждал ли си го?! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Честно казано не съм виждал овердрайв на неавтоматик кола до сега, има ли нещо общо с "фрайлауфа" или са тотално различни неща.
Публикувано на: 25 Авг 2010 16:07
от jim_beam
при волвото е едно допълнително копче в средата на топката на скоростния лост.нещо като 5-та скорост е нищо повече.може да се включи само от 4-та.

Публикувано на: 25 Авг 2010 16:17
от diver
PESHO OT MARS написа: има ли нещо общо с "фрайлауфа" или са тотално различни неща.
Цъ и
jim_beam написа:при волвото е едно допълнително копче в средата на топката на скоростния лост.нещо като 5-та скорост е нищо повече.може да се включи само от 4-та.

Цъ...
В смисъл че ОД не е нито фрайлауф нито "5-та директна"....
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 25 Авг 2010 16:28
от SFINKS
slowtraveler написа:Не съм казал комби - няма да се мъкне багаж с него...
Но по-голяма/комфортна кола - да....
ако някой друг ще плаща частите и нафтата взимай една S класа от 85-92 година 300D и си готов . Хем холяма хем комфортна хем дизел хем голям багажник . има и за 2000 еуро
