Страница 7 от 11

Публикувано на: 31 Юли 2010 08:16
от MX5
slowtraveler написа:
MX5 написа:..... коли с предно. Вярно, че са триумф на ентусиазма над физиката .....
bow.gif bow.gif bow.gif :cheers:
Спор няма, че маздата върви повече, просто защото е 270к.с. и то с турбина, откъдето кривата на въртящия момент е съвсем друга, но това не я прави 'спортен автомобил' в чистия смисъл...
А е един 'мускулест' ежедневен автомобил, с който можеш да ходиш на лозе да товариш щайгите с гроздето ... :whistle: laugh.gif
То ясно, че не е спортен автомобил в чистия смисъл. Просто ти отговорих на писането дали някой ги състезава. Тройките, тук едни пичове ги търкалят в Speed World Challenge. Атмосферка е, 270 коня:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение



Но обратно по темата - MPS3 е супер кеф за каране - с кеф да ходиш да си купуваш зарзават с нея, за разлика от Королата, която е голяма мъка.





Публикувано на: 31 Юли 2010 08:27
от MX5
LEXUS написа:Американската версия е по-слаба- 170 коня.
20 коня пик в оня тесен интервал не могат да закърпят положението на тоя таралясник.



Публикувано на: 31 Юли 2010 09:48
от slowtraveler
МХ5, прав си...
Просто не се бях замислил за японските шампионати.....
За тройката - не съм я карал, но шестичката е истинско удоволствие...
С характерното повдигане на предницата при старт и рязко ускорение, когато включи задното, и интересното поведение в завой заради 4х4...
За мен това е една от колите с най-приятно и стабилно поведение в завой, непретенциозна външност, удобен ежедневен седан и същевременно - скрит боец, изненадващ доста сериозни автомобили по пътя.

Не знам защо, но 'надута' корола или мазда3 ми приличат на пернишки голф - опит да покажеш колко си 'по-по-най' с евтин модел (относително казано). Все пак идеята на тези автомобили е да са градски - да си ходиш до пазара с тях - кола за средната класа...

Публикувано на: 31 Юли 2010 11:17
от diver
LEXUS написа: Данните ти казах че не са верни за голфа изобщо. .
хахахахаха убедително laugh.gif laugh.gif laugh.gif поне си забавен, продължавам с нетърпение да очаквам, следващата ти мозъчна диария.

Публикувано на: 31 Юли 2010 11:18
от diver
MX5 написа:
LEXUS написа:Американската версия е по-слаба- 170 коня.
20 коня пик в оня тесен интервал не могат да закърпят положението на тоя таралясник.

На тоя умреляк и 40 коня нема му стигнат, да върви като колите....

Re: ..

Публикувано на: 31 Юли 2010 15:47
от levin86
rudolf написа: май комбинацията -малко въртящ момент,високи обороти и тежко купе крие само негативи,въпреки привидно предизвикателните каталожни данни
http://www.carsurvey.org/reviews/toyota ... /comments/
според мене бате Митко си го каза тука както си Е!
и въпросната Королка и тя е същата драма като RS200, големи цифри-големо чудо ама в действителност става така че накрая я купуваш и продаваш скоро след това laugh.gif laugh.gif laugh.gif

worthy.gif worthy.gif rudolf

Публикувано на: 31 Юли 2010 17:13
от Uncle Dido
Изображение

Изключително добре изработена конзола на Short shifter.

Този се е понаучил да заварява Халуминий. biggrin.gif
LEXUS написа: Да, добре, че сте ти и Димд00д да отворите очите на Лотус.
Скоро ще кача снимки на един СМАРТ - сапунерка, дето и присаждаме моторче от Сузуки 1000. Само 178 к.с. В Англия е станало мода и са пощурели, та и тука е същото - видяла жабата, че подковават коня....

А сега ми кажи, че идиотите от Мерцедес не са се сетили да го направят първи и продължават с инжинерните си недомислищи - 800 кубика турбо мъртвец.

Дай по тая логика да качваме само 1.4 сс на Астра, щото това не е спортен автомобил, все пак....



Ама когато хората ти обясняват, че Тойота ще пуснат достоен спортен автомобил тогава, когато и ние ще започнем да правим автомобили - ти се правиш на мотика.

И хайде стига с тая твоя Корола, че стана легендарна вече. Очевидно е, че си чел много, но то ако ставаше само с гледане, кучетата щяха да са най-големите касапи.

Знам, че котка по гръб не пада, но въпроса е - дали ще остане жива след падането.

И ако искаш да продължават да те бъзикат в тази тема - заповядай, но имай на предвид, че докато падението на Тойота последните десет години е очевадно, останалите производители не гледат проспекти на Лексус.

Та има стара приказка - когато фактите говорят и Боговете мълчат.

Не е лошо да обърнеш внимание на подписа на един пич от форума - Хорейшио - който гласи - " Благословен е този, който няма какво да каже и въпреки това мълчи!"

Цитирам по памет.

И последно - тук не сме http://bg.wiktionary.org/wiki/%D1%84%D0 ... 0%B8%D0%BA като теб, а се опитваме да гледаме на нещата от реална гледна точка.

И докато Тойота се драпат по отвеса и насочват вниманието си към протребителската група на възрастната масовост, а в същото време хората създават спортно насочени автомобили - единственото, което ти остава, е да смениш биалетите на Королата след 900К пробег.

Едно време, като карах Фолксваген костенурка, ги смених на 800К. При условие, че модела, който карах, нямаше биалети.

Съвет - не се изживявай като по-добрия пи-ар на Тойота - някой плаща ли ти за това, че изпадаш в подобен патос?

Публикувано на: 31 Юли 2010 20:35
от diver
Уникално бърза спортна тотка, 11 места след алфа 147ТС, как да не си мечтаеш за такава....

Изображение

И още малко смях с едно кадетче laugh.gif laugh.gif laugh.gif

http://www.youtube.com/watch?v=ucRUxPeRNto

Публикувано на: 31 Юли 2010 21:34
от Me4oKyX
И единия прав, другия и той прав... Общо взето, че ТС-ката не е ултра бързак е повече от ясно, защото Селика ТС е с над секунда по-пъргава до 100км/ч, а са еднакви уж двигатели.... Но това реално не я прави умряла.... Корола ТС си има своите фенове, има много плюсове, както и минуси, но пък същевременно всяка една кола има колкото плюсчета, толкова и минусчета. Миятата е много пъргава, симпатична, но аз лично никога не бих си я взел, защото не ми допада happy.gif Това не я прави гадна. Сума народ харесва БМВ, ама и такова не бих си взел laugh.gif "Всеки си има вкус!" - казало кучето и си облизало г*зЪ rolleyes.gif Спрямо какви критерий имаш, какво искаш да постигнеш, си купуваш това, което ти допада най-много. Slow - не си прав, че трябва да си купя скъпа кола, за да имам всичко или за да си я правя както искам. Аз мога да карам Круйзер реално, но искам да си правя Королката. При това си правя 1.4 Д4Д, базово изпълнение. Много хора им харесва, колата да има заводско "всичко" - е да, ама аз си взех базово изпълнение, за да мога да си направя което искам, както искам. На мен ми доставя удоволствие да си правя колата. Ако си взема Круйзер със всичките му екстри, ще ми писне за има-няма 3-4 месеца и после пак ще сменя laugh.gif Да, наясно съм, че 1.4 дизелчето няма да стане 500к.с. и няма да вдигам с него 280км/ч, но мен не ми е това идеята. Аз си играя с едно, второ, пето,..... трийсто нещо по колата и решавам как ще си я оставя, за да ми е кеф да си е карам. Да, има голям кеф да караш GT-R или F430 Scuderia, но аз и такава да си взема, пак ще я бърникам ..... Луд умора няма, само са пОти, ама трябва да има такива като нас, че да има работа за тЮнинг магазините и мастори кат бат Дидко..... Иначе за ко се научи да заваря, ако не ми спретне една болна генерация тия дни до Коледа laugh.gif laugh.gif Кой къде го сърби, там се чеше, а кучето все още му харесва и си ближе дупарата :whistle:

Публикувано на: 01 Авг 2010 09:10
от slowtraveler
Мечо, не си ме разбрал правилно....
Нямам абсолютно нищо против да вземеш каквато и кола и да я бърникаш, усъвършенстваш и т.н. И в никакъв случай не значи, че трябва да е скъпа.
Мислил съм варианти, ако има $$, след някоя друга година когато Калосчето на жената стане за смяна и съвсем изгуби цената си, да направя някой суап на двигателя и да си поиграя малко с него. Би било интересен проект.
Но в случая с Тойотата говорим за една непретенциозна кола среден клас, която производителя я представя за 'спортна', иска и сериозни пари, а трудно ще можеш да усъвършенстваш нещо по нея, защото вече е доста изцедена, и в същото време непревъзхождаща конкуренцията...

Публикувано на: 01 Авг 2010 10:50
от diver
Преди много години нямаше интернет и гугъл, нямаше кой да ми каже и налях > 20К в нещо което сега не искам и да погледна. Седи и прашасва. За това когато някой пита става ли, е добре да получи обективна оценка а не мнение стил пернишки гоуфър.

Публикувано на: 01 Авг 2010 11:22
от LEXUS
diver написа:Уникално бърза спортна тотка, 11 места след алфа 147ТС, как да не си мечтаеш за такава....

Изображение

И още малко смях с едно кадетче laugh.gif laugh.gif laugh.gif

http://www.youtube.com/watch?v=ucRUxPeRNto
Хахаа, това ли успя да намериш само??? Кадетче нитро турбо. Слабо, Седларов, слабо. ПО-нахъсано почна ти в тая тема, слабо завърши.

Публикувано на: 01 Авг 2010 11:26
от LEXUS
diver написа:Преди много години нямаше интернет и гугъл, нямаше кой да ми каже и налях > 20К в нещо което сега не искам и да погледна. Седи и прашасва. За това когато някой пита става ли, е добре да получи обективна оценка а не мнение стил пернишки гоуфър.
Ти знаеш ли какво значи обективна оценка дадена от субект? Обективна оценка дават цифрите от тестовете, които посочих. Ти даваш всичко друго, но не и обективна оценка. smile.gif
Източниците са ти с грешна информация, много общи приказки говориш...
Та твоето мнение навява стила на необиктивизма, цифрите сочат съвсем друго.

Публикувано на: 01 Авг 2010 11:43
от LEXUS
diver написа: И още малко смях с едно кадетче laugh.gif laugh.gif laugh.gif

http://www.youtube.com/watch?v=ucRUxPeRNto

http://www.youtube.com/watch?v=7N03TEVj ... re=related
А голфчето защо го пренебрегваш biggrin.gif

Публикувано на: 01 Авг 2010 12:31
от wu-gangsta
Na men mi trqbva kola koqto kato trugnesh da izprevarvash da ne se 4udi kavo da pravi za tova si mislq 4e T-sport nqma da se kolebae. Ne mi trqbva kola da se sustezavam a kola koqto kato i nabiesh malkiq zub i da nabira qkooooooo. biggrin.gif