Страница 7 от 9

Публикувано на: 08 Май 2010 11:14
от slowtraveler
След като ядох хурката с европейския вентилатор на Авенсиса (БОШ), си поръчах тайвански цял вентилаторен блок (целия вентилатор заедно с корпуса, който се захваща за радиатора)...
Цената на целия възел, купен от Чехия (страна от ЕС) излезе наполовина на цената само на европейското двигателче...
А качеството бе на светлинни години по-добро от европейското учебно пособие(явно правено в час по ръчен труд от некадърни ученици).
Така-че нямам лошо мнение за тайванските части (в сравнение с европейския БОШ)...

Публикувано на: 08 Май 2010 13:36
от nowyaris
На знаех,че на вентилатора има хурка,дето става за ядене.

Публикувано на: 08 Май 2010 14:31
от slowtraveler
nowyaris написа:На знаех,че на вентилатора има хурка,дето става за ядене.
Не само има такова нещо, но накрая искат да платиш за 'основното ястие без гарнитура' почти 400лв само за уникалното електродвигателче Бош... laugh.gif

Публикувано на: 08 Май 2010 17:09
от dimvex
slowtraveler написа:
nowyaris написа:На знаех,че на вентилатора има хурка,дето става за ядене.
Не само има такова нещо, но накрая искат да платиш за 'основното ястие без гарнитура' почти 400лв само за уникалното електродвигателче Бош... laugh.gif[/quote
Европейско качество,а?Бош от Турция.Тойота -пак от там.Японско-Нисан от испания,Митсубиши от Съветския съюз...... laugh.gif ..Добре че има някой,който да ни успокоява че всичко е под фирмен качествен контрол..

Публикувано на: 08 Май 2010 17:39
от jim_beam
dimvex написа: ...
Европейско качество,а?Бош от Турция.Тойота -пак от там.Японско-Нисан от испания,Митсубиши от Съветския съюз...... laugh.gif ..Добре че има някой,който да ни успокоява че всичко е под фирмен качествен контрол..
мдааа верно така се получава на практика,всъщност останаха много малко истинските японци:
хонда акорд
хонда сивик хибрид
тойота приус
нисан 350/370Z/GTR

и май свършиха ... unsure.gif

Публикувано на: 08 Май 2010 17:40
от zi_zi_top
slowtraveler написа:...Така-че нямам лошо мнение за тайванските части (в сравнение с европейския БОШ)...
Аз съм с крайно лошо мнение за всичко с марката Бош. До сега не съм имал една добра покупка (резервни части, ел. уреди и оборудвяне) с марката Бош и вече съм ги кръстил Бош-лаф работа. Вече като я видя тази марка, я избягвам целенасочено.
Колкото до качеството на съвременните изделия ... wacko.gif . Всички знаем, че вече се правят много лъскави джунджурии, с много функции (повечето не ти трябват и само ти пречат или те разсейват) и които едва изкарват гаранцията. След гаранцията ремонта му е съпоставим с покупката на ново изделие (още по-нетрайно). В тази игра вече няма Европа, Америка, Китай или Япония.
Всички са "от един дол дренки"!

Публикувано на: 08 Май 2010 17:56
от nov
jim_beam написа:
dimvex написа: ...
Европейско качество,а?Бош от Турция.Тойота -пак от там.Японско-Нисан от испания,Митсубиши от Съветския съюз...... laugh.gif ..Добре че има някой,който да ни успокоява че всичко е под фирмен качествен контрол..
мдааа верно така се получава на практика,всъщност останаха много малко истинските японци:
хонда акорд
хонда сивик хибрид
тойота приус
нисан 350/370Z/GTR

и май свършиха ... unsure.gif
Май пропусна мазда колега cool.gif

Публикувано на: 08 Май 2010 19:05
от slowtraveler
За хонда акорд - не е сигурно...
Има и американска сглобка...
А Боша не бе турски, а испански...
А маздата - цялата бе с лепенки с японски йероглифи biggrin.gif

Публикувано на: 08 Май 2010 19:10
от zi_zi_top
Канджи, Слоу! По различно е от йероглифи biggrin.gif
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0% ... 0%B8%D0%BA

Публикувано на: 08 Май 2010 19:39
от slowtraveler
Май бе катакана (което си е пак йероглифи като канджито).....
Ама нейсе - много навлязохме в японската писменост (на мен ми се наложи да инсталирам японска клавиатура заради японския ми климатик втора ръка - голям ужас е laugh.gif )

Публикувано на: 08 Май 2010 23:42
от LEXUS
toyo_bg написа:Аз имам ауди а6 2.0 тди ПД 140к.с. 2006 г. маи е същия двигател като пасата, стана на 205 000 км. Колега няма чупене тая кола.
Кои каквото ще да си приказва.
Много километри аууу 205000 , те Тойотите точно почват да се разработват тогава, то това за много километри ли го имаш,че чак нямало чупене? Момче, Королата ми е на 250000км. без сменена част включително по ходова част, всичко по нея е оригинално, ти ми хвалиш разни 200000 километърчета, все пак пишеш в Тойота форум,а не в Пежо. Айде всичко хубаво и по-полека с хвалбите, щото тук звучат смешно.

Публикувано на: 08 Май 2010 23:45
от LEXUS
fiki написа:по-издръжливо и непретенциозно от фолксваген ,ауди ,сеат и шкода нема,а селяните си личат не по пасатите
Айде бе, а що като почнат да ги тестват на 100000км. все са по последните места по здравина? А първи са все японци? И защо всяка година Тойота или Мазда печелят наградите за най-здрави коли пак дадени им от германци?

Публикувано на: 08 Май 2010 23:50
от LEXUS
slowtraveler написа:Хм... не знам откъде си с такова впечатление, но 'немците' ми като вдигнеха 4-5х.оборота и нещо им ставаше тегаво...
Пък японците редовно стигаха и стигат до ограничителя, без да дават какъвто и да е признак на притеснение.....
:laughing6: Хаха, това ми хареса,слоу :hello1:
Аз още чакам германците да изкарат от 1.8 атмосферен 200 коня като Селиката. :laughing6: Иначе са много силни, ама в приказките. biggrin.gif

Публикувано на: 08 Май 2010 23:56
от LEXUS
fiki написа:има ли някой от вас тойота на 300-400000км
Аз имам ,защо? Toyota Hiace 2.4D говори ли ти нещо. Ще ти дърпам Пасатите с нея и при -20 зимата да ти палнат! На 410000км. даже е с оригиналните амортисьори предните.

Публикувано на: 08 Май 2010 23:59
от LEXUS
Scott написа:
LEXUS написа:...докато Фолксваген и останалите европейски шмекери най-много правят отстъпка от цената на дефектната част, което е лудост- с две думи те си признават отговорността за дефекта, но НЕ покриват ПЪЛНАТА цена за калпавата им инженерна работа и продаването на дефектни Фолксвагени за доста пари като цена.!! А покриват частично.....
Можеш ли да подкрепиш с примери? Щото иначе ми намирисва на евтина пропаганда. tongue.gif
Мога, разбира се, Scott, не си ли разбрал,че никога не си говоря наизуст. Информацията е от германците от Ауто-Билд, които правят ежегоден преглед на качеството. Признатите дефекти Фолксваегн не ги поема, едва след много кандърми поема част от разходите, което е простотията им. Има много писма от собственици в кутията на Ауто-Билд, които те цитират с имената им.