Страница 7 от 11
Публикувано на: 04 Май 2010 10:24
от b_d
SFINKS написа:bla-bla
Ти изобщо прочете ли написаното или само трупаш мнения?
Публикувано на: 04 Май 2010 11:16
от SFINKS
майна зарежи общите приказки и теории .
имаме конкретна графика която показва едно а всъщност в двигателя се случва съвсем друго .
ако можеш отговори ми на въпроса по горе
ако не знаеш отговора просто не пиши
логично n`est-ce pas ?

Публикувано на: 04 Май 2010 11:30
от proscrip
Колега, аз не разбирам, защо се опитваш да ни убедиш, че твоите наблюдения, които явно са строго субективистични, са верни?!?
Подходи логически към казуса - двигателна спирачка с и без подаване на газ към дюзата - била тя за бензин или дизел. Нали като се спре горивото се използват всички въртящи се части в двигателя за спиране, а ако се подава газ, било и минимално, ти вкарваш енергия за да въртиш тези части, които същевременно ползваш за спиране...
Публикувано на: 04 Май 2010 11:42
от SFINKS
начи ще се потретя
ЗАБРАВИ за логика , " субекстивистични" даже незнам какво е това

и т.н. общи приказки , тука говорим за ДВГ biggrin.gif
има графика , общите приказки ги зарежете
Нека да пише колегата дето е пуснал графика или slow
или някой който е нясно с ДВГ
Публикувано на: 04 Май 2010 11:59
от max-2
Надявам се, че не си мислиш, че като завъртиш ключа и колата ще спре моментално и ще се залепиш на предното стъкло. Ако е така, значи има още много да ти се обяснява.
Публикувано на: 04 Май 2010 12:49
от lz2lps
slowtraveler написа:Благодаря lz2lps
Но навярно трябва да пуснеш и обяснение кое какво е biggrin.gif
To си пише

Публикувано на: 04 Май 2010 13:09
от lz2lps
SFINKS написа:има графика , общите приказки ги зарежете
Нека да пише колегата дето е пуснал графика или slow
или някой който е нясно с ДВГ
Сега видях, че може би графиката е от празен ход... ако успея да изровя други логове, там се вижда същото и при ППХ.
Мислиш ли че при AFR = 22, което е максималният диапазон на сондата (wideband) има някакво гориво? И защо, когато почне да подържа празен ход (около 850RPM) вече не е така?
Има хора, които знаят повече от мен, аз просто си правих експерименти. Много съм далече от ДВГ biggrin.gif
Скоро вадих колянов вал от 4А-ГЕ и като знам колко е тежък и факта че има и маховик, съмнявам се да може да паднат оборотите веднага до 0, когато премахнеш източника на "енергия" от системата

Публикувано на: 04 Май 2010 14:01
от Владислав
Когато двигателят е в режим на принудителен празен ход,консумацията на гориво е по-малка от тази при празен ход.НО подаването на гориво не се прекратява (иначе ще изгасне)-просто горивната смес е по-бедна,защото просто поддържа двигателя работещ - оттам автомобила е по-икономичен.Всичко казано по-горе важи за автомобили без START/STOP система.
Публикувано на: 04 Май 2010 14:33
от SFINKS
Voila
гледай сега каква тишина ще настане
Публикувано на: 04 Май 2010 14:52
от b_d
Интересно как ще изгасне двигателя при положение, че колата е на скорост, движи се и респективно го върти.
Вие имате ли изобщо някакво понятие от смеси и ЕГТ? (Това е риторичен въпрос)
Публикувано на: 04 Май 2010 15:01
от SFINKS
ще изгасне щото няма какво да гори вътре бе , нали уж си му спрял всичкото гориво biggrin.gif biggrin.gif
логично а

Публикувано на: 04 Май 2010 15:10
от lz2lps
Deceleration Fuel Cut Off (DFCO):
http://www.turbotweak.com/deceleration.pdf
The information contained in this article is based on the 1986/87 Buick turbo V6 ECM and the factory chip (labeled ACXA 0942). Memory addresses are shown as well as the formulas to calculate data values for those who are interested.
Публикувано на: 04 Май 2010 15:18
от SFINKS
аз това съм го чел , който не е да го прочете

Публикувано на: 04 Май 2010 15:29
от b_d
SFINKS написа:аз това съм го чел , който не е да го прочете

Не ти личи да си го прочел.
От което следва, че явно пълниш форума с празни приказки. От което следва, че сериозно се замислям дали да не ти отрежа достъпа.
Ако искаш да водиш дискусии поне бъди на ниво. Дай логове, данни - дали твои или чужди не е от значение. Твоето субективно усещане не е достатъчно, за да бъде аргумент.
Ако от друга страна нямаш желание да водиш конструктивен диалог, не се чувствай длъжен да присъстваш.
Публикувано на: 04 Май 2010 15:30
от lz2lps
И какво разбра, като прочете Страница 3, What happens during DFCO?
Страница 7, Deceleration Fuel Cut
http://www.autoshop101.com/forms/h43.pdf