Corolla E21 / Auris E21 - Поколение XII - /2019-2024/ - двигатели/задвижване и дизайн
- stereo_man
- Мнения: 221
- Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
За много години! Според мен королата е височка отдолу. До момента не съм имал проблем с легнали полицаи. Не се сещам точно за кой имаш предвид пред радиото, но съм минавал през доста и не ми е опирала. Относно обезшумяването - в града не се усеща чак толкова, както при по-висока скорост на магистралата. Аз обмислям да пробвам да сложа някаква изолация, но не знам от къде да започна. Бях проверил на едно място, но ми оферираха 2-3 к за цялостна изолация. Чудя се дали да не пробвам на части като почна с вратите, понеже имам чувството, че от там е по-шумно, но не знам дали да се слага изолация под корите или да пробвам с някакви уплътнения
Corolla E12;
Corolla E210
Corolla E210
- peterhr
- Мнения: 635
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Никъде по асфалт няма да опира. При мен опира пода само на сняг и на черен път.
Шумоизолацията е нещо, което наистина е много скъпо ако се прави както трябва. Аз сложих на вратите и се подобри музиката. Шума на "варел" някой път при затваряне - изчезна. Но цялостното усещане при движение не се промени. Трябва да се изолират целия под и тавана. Но остават прозорците, уплътненията също, а те не може да се сменят. Така, че по-добре по-висок клас кола
Шумоизолацията е нещо, което наистина е много скъпо ако се прави както трябва. Аз сложих на вратите и се подобри музиката. Шума на "варел" някой път при затваряне - изчезна. Но цялостното усещане при движение не се промени. Трябва да се изолират целия под и тавана. Но остават прозорците, уплътненията също, а те не може да се сменят. Така, че по-добре по-висок клас кола

Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
- Not_active_user_2
- Мнения: 67
- Регистриран на: 03 Яну 2021 18:20
- Местоположение: България
- Автомобил: Corolla
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Благодаря за включването. За "полицая" - този на Драган Цанков преди кръстовището на стадиона. Там с по-ниските или по-дългите коли винаги е на косъм. За шума - и моето определение е точно "варел", но реално за цената, която договорих конкурентните марки не успяха да се доближат изобщо. Иначе живея с надеждата, че ако сменя "еко" гумите нещата ще станат приемливи. А и в "новото" време дългите магистрални пътувания са ми сведени до минимум и се надявам да не намразя колата. За сега оставам с позитивна нагласа и в очакване.
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 19 Мар 2017 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Привет и за много години! Наскоро ги минавах въпросните и няма грижи. Отпред изглежда по-ниска от колкото отзад, но за последната година не съм имал проблеми с опирания. Но пък задните калници са една идея по-широки
.

Corolla 2005 1.6 VVTi 3zz-fe | hatch, SOL
Corolla 2020 Sedan 1.8 Hybrid
Corolla 2020 Sedan 1.8 Hybrid
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
За хибрид ли говориш относно шума? Мисля че е доста обезшумена, звука на варел няма при затваряне на вратите, само на предния капак. Иначе когато съм вътре и на светофар багер къртещ асфалт през 1-2 коли разстояние, почти не се чува. На магистрала имам усещане за повече рев на двигателя, но подозирам, че е субективно защото през повечето време не го чуваш.Hybrid1stTime написа: ↑03 Яну 2021 18:37 Здравейте, и за много години! След голямо лутане и чудене поръчах хибридна Corolla /1.8/ и сега си я чакам. Но има едно нещо, което не ми дава мирка и се надявам тук да ми помогнете. При теста на колата карах предимно магистрално за да преценя дали ще мога да търпя слабо изолираното купе и градски условия почти не карах. Реално притеснението ми е с височината на колата - изглежда ми супер ниска. Моля Ви да споделите дали Corolla - та успява да мине през по-високите легнали полицай / примерно този пред радиото в София / и дали трябва да се внимава повече от обикновено по паркинги за гумените стопери. Благодаря.
Относно височината... много е ниска.. преди това карах 307 пежо комби и беше много висока. Дори яко натоварена, рядко опираше.
Королата при слизане и качване на бордюри на гаражи винаги опира.Предната броня, също е много ниска и при маневра назад и завой, одрах бронята от долната страна, докато минаваше бронята над не висок бордюр.
На гаража се принудих да си купувам гумени рампи, понеже и там е тъпо напрвен бордюра и при слизане 9 от 10 пъти при слизане закачах задната броня.
На път иначе никога не съм опирал.
- Not_active_user_2
- Мнения: 67
- Регистриран на: 03 Яну 2021 18:20
- Местоположение: България
- Автомобил: Corolla
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Да, да, това кой как ги чува и усеща нещата е субективно. На мен лично вътре в купето ми кънтеше страшно много при скорост над 90. И бученето ми идваше от към багажника някак. Няма представа дали има значение как е обърнат пода / нали е някакъв полимер от едната страна в комбито /. Но при 140 на магистралата след около 4 часа шофиране направо щеше да ми гръмне главата.
За бордюрите го очаквах, но чак и задната броня щом закача явно ще трябва да се внимава много.
А поне "гъвкави" ли са или при по сериозните бордюри се откачват? Ако е само козметика по долната част - ще се преживее някак.
За бордюрите го очаквах, но чак и задната броня щом закача явно ще трябва да се внимава много.
А поне "гъвкави" ли са или при по сериозните бордюри се откачват? Ако е само козметика по долната част - ще се преживее някак.
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
При маневриране в тясна улица качих задната гума на бордюра, при слизане още не бях свикнал в началото и друсна леко, чу се ужасен звук и като нова кола се сещаш какво ми се случи със сърцето
Нищо нямаше, няколко щифки около задна дясна гума бяха се разкачили но нищо и нямаше след наместване. Предполагам от долу корите ще са изпонадрани, няколко пъти при слизане от прагче друсваше супер много. Но като залягах нищо не успях да видя да се е счупило или надрало...
Предната броня е ниска, както казах но е достатъчно висока за да не задереш паркинг гумени бордюри. На нормален път няма да имаш ядове. При слизане по рампа за гараж ако засилиш...колкото може да се каже засилиш по една рампа, може да дернеш... но козметика както се изрази.
Препоръчаха ми да сложа полиуретанови подплънки на амортисьорите, точно за друсванията. Нямам идея още, ако някой е ползвал може да сподели.



Нищо нямаше, няколко щифки около задна дясна гума бяха се разкачили но нищо и нямаше след наместване. Предполагам от долу корите ще са изпонадрани, няколко пъти при слизане от прагче друсваше супер много. Но като залягах нищо не успях да видя да се е счупило или надрало...
Предната броня е ниска, както казах но е достатъчно висока за да не задереш паркинг гумени бордюри. На нормален път няма да имаш ядове. При слизане по рампа за гараж ако засилиш...колкото може да се каже засилиш по една рампа, може да дернеш... но козметика както се изрази.
Препоръчаха ми да сложа полиуретанови подплънки на амортисьорите, точно за друсванията. Нямам идея още, ако някой е ползвал може да сподели.
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Това може да откаже доста клиентиHybrid1stTime написа: ↑04 Яну 2021 19:08 На мен лично вътре в купето ми кънтеше страшно много при скорост над 90. И бученето ми идваше от към багажника някак. Няма представа дали има значение как е обърнат пода / нали е някакъв полимер от едната страна в комбито /. Но при 140 на магистралата след около 4 часа шофиране направо щеше да ми гръмне главата.

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Направо ми е чудно дали говорим за една и съща кола. В началото дори ме дразнеше вентилатора че го чувам. Говоря за комбито.
- stereo_man
- Мнения: 221
- Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Колега, с кое ниво на оборудване си?
Corolla E12;
Corolla E210
Corolla E210
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
stereo_man при вас как е - по отношение на обезшумяването? Само липсата на кората под капака ли е проблем. Защо ли са спестили кората и над двигателя.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- stereo_man
- Мнения: 221
- Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Аз съм със седан хибрид ниво Executive plus. По-шумна е, но не е чак да не издържам. Затова и година и половина не съм направил нищо. В града не бих казал че е. По-скоро извънградско. Много зависи и от настилката - често пътувам по тракия и има участъци, на които е супер шумно (напр. Около Ихтиман и Пловдив и Чирпан). В Гърция примерно лятото ми направи впечатление, че не е толкова шумно.
Според мен шума не е толкова от двигателя, понеже ако не настъпваш рязко, а си поддържаш скорост, дори и на магистрала държи около 2-2,5 хил.оборота. Като настъпил и вдигне 5 хил.оборота няма как да няма шум.
Струва ми се, че шума основно идва от вратите, багажника и подкалниците. Затова ми се иска да направя нещо от тях, но не съм сигурен какъв ще е ефекта и не знам да не дам някаква сума, а да няма подобрение. Гледал съм в али експрес кори за под предния капак и за багажника за по 50-60 лв., но няма отзиви от някой поръчал. Питах колегата за нивото, защото при следващото ниво на моето, има някакъв допълнителен слой на предните прозорци.
При хибридите няма кора под предния капак. Има само при бензиновите версии. Предполагам да пазят някаква температура на мотора, не само да обезшумяват. Питах последния път в тойота - около 200-250 лв. мисля, че ми казаха, че е цената при тях. Не знам дали тя ще помогне за обезшумяването на звука на двигателя.
Според мен шума не е толкова от двигателя, понеже ако не настъпваш рязко, а си поддържаш скорост, дори и на магистрала държи около 2-2,5 хил.оборота. Като настъпил и вдигне 5 хил.оборота няма как да няма шум.
Струва ми се, че шума основно идва от вратите, багажника и подкалниците. Затова ми се иска да направя нещо от тях, но не съм сигурен какъв ще е ефекта и не знам да не дам някаква сума, а да няма подобрение. Гледал съм в али експрес кори за под предния капак и за багажника за по 50-60 лв., но няма отзиви от някой поръчал. Питах колегата за нивото, защото при следващото ниво на моето, има някакъв допълнителен слой на предните прозорци.
При хибридите няма кора под предния капак. Има само при бензиновите версии. Предполагам да пазят някаква температура на мотора, не само да обезшумяват. Питах последния път в тойота - около 200-250 лв. мисля, че ми казаха, че е цената при тях. Не знам дали тя ще помогне за обезшумяването на звука на двигателя.
Corolla E12;
Corolla E210
Corolla E210
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Това споменато ли е в ценовата листа? Не съм обръщал внимание.stereo_man написа: ↑04 Яну 2021 22:32 при следващото ниво на моето, има някакъв допълнителен слой на предните прозорци
За корите под капака - няма ги при всички нива на хибрида? И при хечбека и комби версиите? При двулитровата има ли ги?
Май няма и кора над двигателя при всички модификации.
Последно промяна от Hursa на 04 Яну 2021 22:47, променено общо 2 пъти.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Executive corolla TS.
От долу на двигателя а и по цялата дължина от долу има някакви кори, от горе капака, няма изолация и дрънчи на ламарина когато го затварям
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Executive corolla TS
От долу на двигателя а и по цялата дължина от долу има някакви кори, от горе капака, няма изолация и дрънчи на ламарина когато го затварям
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта