Страница 59 от 320

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 03 Дек 2020 21:14
от bigchicken
Нямам навика да помня излишни неща, но си спомням, ча като се оглеждахме за нещо малко само Яриса беше адекватен, останалото ташак работа. След решението за малко по-голяма кола вече по-имаше избор. Между цели 3-4 и мен продължава да ме е яд, че не взехме Витарата, но пък C-HRа от години ме е грабнал, та и той става :) Още повече, че е фейслифта. И е хибрид, а нашата дори си няма винетка :) Кашкая ме разочарова като поведение на пътя, иначе готин. Карока ми хареса, тъкмо го представиха, но не ми се чакаше, другите бяха или грозни на същата цена, или скъпи. Или изключително скучни, досадни или неудобни за каране коли.
Та индивидуални причини човек да избере Тойота и това да е правилно решение колкото искаш :)

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 03 Дек 2020 21:20
от p4r4m0un7
dracunculus написа: 03 Дек 2020 16:03 Ами, че пада качеството от Е11 нататък НЕ съм съгласен. Имам Е15, която е бетон-кола, от Авенсиса ми също не мога да се оплача. Баща ми все още си кара Ауриса на над 240 000км без проблеми. Мога и още да изреждам. А цената няма какво да коментирам, скъпи станаха всички марки- даже и "бюджетните", като Опел, ФВ и т.н - в момента Астра почва от около 19500, Голф от 20 000, Корола около 21 000 Евро- напълно съизмерими цени с минимална разлика. Просто трябва да се гледа за цената дали ти пасва това, което предлага марката в конкретния случай. Пример- Камрито не ми хареса в крайна сметка, поради липсата на Матрикс, обдухване на седалките и греди за багажник и за 2000 Евро отгоре взех Лексус, който го предлага това + Mark Levinson система със 17 високоговорителя. НО не взех Мерцедес за 7000-7500 Евро над Лексуса, защото не ми хвана окото с нищо повече. Просто си правиш сметката и толкоз. Примери много още- ДА, тъща ми си взе Мазда 3, а не Королата, защото откровено беше по-добре оборудвана за същите пари....и ДА, преди три години взех Авенсиса, защото предлагаше най-много за парите си към конкретния пазар тогава. :thumbsup: И, колега, не ме разбирай погрешно, не защитавам сляпо марката, просто излагам факти :cheers:
Привет. Камрито и Лексъса (кой модел) с какво ниво на оборудване са? Да хвърля и аз едно око. Не ми харесват цифрите за поддръжка на Лексус, ама като ме ядосаха с тоя 3-цилиндров мотор на Королата, ще се замисля.
bigchicken написа: 03 Дек 2020 21:14 Нямам навика да помня излишни неща, но си спомням, ча като се оглеждахме за нещо малко само Яриса беше адекватен, останалото ташак работа. След решението за малко по-голяма кола вече по-имаше избор. Между цели 3-4 и мен продължава да ме е яд, че не взехме Витарата, но пък C-HRа от години ме е грабнал, та и той става :) Още повече, че е фейслифта. И е хибрид, а нашата дори си няма винетка :) Кашкая ме разочарова като поведение на пътя, иначе готин. Карока ми хареса, тъкмо го представиха, но не ми се чакаше, другите бяха или грозни на същата цена, или скъпи. Или изключително скучни, досадни или неудобни за каране коли.
Та индивидуални причини човек да избере Тойота и това да е правилно решение колкото искаш :)
С Королата купих и Ярис за жената. Стъпи на 23300. Сега почват от 29990 за читав мотор. И от 27490 за идиотските 72к.с.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 03 Дек 2020 21:52
от dracunculus
Привет, Колега. Може би няма да ти е релевантна информацията, защото живея в Германия и колите ги купувам тук, но може би е съизмеримо положението с България. Конкретно- Камри най-високото ниво и Лексус IS300h Luxury Line. И все пак да уточня- разликата в каталожната цена е над 10 000 Евро. Просто от Лексус му направиха конкретно по-голяма отстъпка и дойде доста изгодно. Евтино Камри имаше някъде си по-надалеч, а и ккато казах има за мен недостатъци. Тук хубавото е, че поддръжката на Лексуса мога да си я правя при моя си сервиз на Тойота. Имат право да сервизират и гаранционни Лексуси, което в България може би не е така (не знам). Но определено за цената си IS300h предлага повече от Камри. НО в България няма вече IS300h, питах това лято, нали е спрян за Европа вече, та нямали такива

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 03 Дек 2020 22:24
от slowtraveler
Тук доскоро Лексъса бе с включено всичко за времето на гаранцията доколкото си спомням... Всичко без бензин, гуми, и течност за спирачки... ТО, масла, течности, филтри, спирачки - всичко..

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 04 Дек 2020 07:52
от bigchicken
p4r4m0un7 написа: 03 Дек 2020 21:20 С Королата купих и Ярис за жената. Стъпи на 23300. Сега почват от 29990 за читав мотор. И от 27490 за идиотските 72к.с.
След Онези Короли, ‘93 или ‘94, не помня и после най-първия Авенсис за 33000 марки не бях помирисвал нова кола. Само съм мяркал реклами за 19000 лева, вземи за 163 лева на месец... Седнах на компа с идеята, че ще взема нещо градско с потенциал за извън града за 19-20 и отворих първо корейчетата, разбира се. Хюндай... После пробвах при Шкода... Нямаше как за тези пари такова некола и с нищо в него! Радио май имаха... Точно тогава Ярисите бяха намалени и с безлихвен лизинг и бързо приключи търсенето. Хибрида нямаше душичка и остана 111 коня бензин. Преди време взехме Ситроен С3 със 110 коня мотор, само защото Ярисите нямаха нещо, което да върви.
При по-високите класове сигурно е различно, но...
Сега се замислям, нали имахме Превия, можем да посравняваме седем местните ванове :)

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 04 Дек 2020 09:07
от dracunculus
За Лексус- включени са 3 ТО- труд и консумативи. Така е и в България и в Германия, което си е пак едни 1000-1500лв сигурно.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 01 Яну 2021 16:22
от JOEBANANA
Привет на всички и честита Нова година :) Живея в Германия-област Бавария и от 3.2020 притежавам Корола 2.0 ТС хибрид.Изминал съм 8600 км. и съм мнооооооогоооо доволен от автомобилът.Лятото ми дава разход 5.2 смесено(градско и със 180 км/ч на аутобана),сега при минусови температури 6.3 смесено.Модификациятя е Тим Дойчланд средното изпълнение от 3 възможни и ми легна с отстъпките 27000 евро.17-ки лети джанти двуцветни,черен таван-от топа нямам навигация(ползвам Андроид ауто),шибедах и хеъд дисплей,ама не е болка за умиране и е към 5000 евро надолу.Пожелавам ви на всички хубава 2021 година и весели праздници :cheers:

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 01 Яну 2021 19:56
от Mcl
Честита Нова година ,нека бъдем здрави и щастливи. Да ви питам колеги ,има ли начин с дистанционното да се приберат стъклата, за последната корола става въпрос.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 01 Яну 2021 22:04
от Dimitar38
Да има начин. Според нивото на оборудване, не всички го предлагат. Моето е Executive plus и беше заключено. Отидох в Toyota и ги питах дали могат да го активират. Работата е за 10 мин. Успех

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 01 Яну 2021 22:26
от aleandro
Dimitar38 написа: 01 Яну 2021 22:04 Да има начин. Според нивото на оборудване, не всички го предлагат. Моето е Executive plus и беше заключено. Отидох в Toyota и ги питах дали могат да го активират. Работата е за 10 мин. Успех
Колко струваше активацията?

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 01 Яну 2021 22:38
от Dimitar38
Не се заплаща :whistle:

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 01 Яну 2021 22:40
от Mcl
Dimitar38 написа: 01 Яну 2021 22:04 Да има начин. Според нивото на оборудване, не всички го предлагат. Моето е Executive plus и беше заключено. Отидох в Toyota и ги питах дали могат да го активират. Работата е за 10 мин. Успех
Мерси ще отида да проверя.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 02 Яну 2021 08:51
от L1v3ruS
В Пловдив Тиксим не са чували за контрол на прозорците с дистанционното.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 02 Яну 2021 09:13
от dracunculus
JOEBANANA написа: 01 Яну 2021 16:22 Привет на всички и честита Нова година :) Живея в Германия-област Бавария и от 3.2020 притежавам Корола 2.0 ТС хибрид.Изминал съм 8600 км. и съм мнооооооогоооо доволен от автомобилът.Лятото ми дава разход 5.2 смесено(градско и със 180 км/ч на аутобана),сега при минусови температури 6.3....
Привет и тук, колега! Тази Корола ми беше един от фаворитите и на мен, но старата ми любов надделя. Само да споделиш, разходът падна ли ти като колата се разработи (след първите 1000-2000км)? Питам да знам горе-долу какво да очаквам от Лексуса- в момента на студовете при аутобан 140кмч и градско (само къси разстояния) ми дава 6,6-6,8. Като гледам, май за неразработена кола и тази констелация си е нормално. Мерси предварително! :cheers: и извинете за Оффтопика!

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 03 Яну 2021 18:37
от Not_active_user_2
Здравейте, и за много години! След голямо лутане и чудене поръчах хибридна Corolla /1.8/ и сега си я чакам. Но има едно нещо, което не ми дава мирка и се надявам тук да ми помогнете. При теста на колата карах предимно магистрално за да преценя дали ще мога да търпя слабо изолираното купе и градски условия почти не карах. Реално притеснението ми е с височината на колата - изглежда ми супер ниска. Моля Ви да споделите дали Corolla - та успява да мине през по-високите легнали полицай / примерно този пред радиото в София / и дали трябва да се внимава повече от обикновено по паркинги за гумените стопери. Благодаря.