Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Колега прегледах темата, вероятно наистина има проблем с генератора. Преди старт премерих акумулатора напрежението е 12,76V Mutlu 78Ah на две години.
Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF и Toyota Yaris 1.5 Hybrid 2013
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Това ако не е проблем здраве му кажи.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Правих дълъг тест драйв и така и не разбрах дали има проблем.След 20-30мин. каране напрежението пада само когато е на дневни /къси/, ако включа габарити без да съм включил къси напрежението не мърда от14V, било в движение или на място. След това я закачих на техстрийма, няма грешки, направих активен тест на зареждането като регулатора работи от 12.6-14.6V, Моля за съвет да сменям ли регулатора, защото филма не е малък, генератора е доста наврян?
Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF и Toyota Yaris 1.5 Hybrid 2013
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Навремето имаше едни амперметри, на които стрелката стоеше в средата при показание 0 и отиваше наляво при минус. Ако си намериш такъв, свържи го и гледай какво става при условие, че палиш колата с шунт.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
В техстрийма има показание за зарядния ток, но за какво ми е такъв ампермер? Какво ще докаже това?Темата е за дневни светлини, а каква стана....
Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF и Toyota Yaris 1.5 Hybrid 2013
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Може да докаже или не дали в даден момент акумулатора захранва автомобила или пък алтернатора го захранва.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Най елементарното е да си провериш масата от акумулатора, и тази от двигателя към купето.
Сложих си зарядно на таблото, с показание на волтажа по ел. Инсталацията - волтажа плуваше между 10.8 и 14.4 волта. Зарядното е извън съмнение, защото още като пристигна от китайците му сверих показанието с мултиметъра на закачено на едно компютърно захранване. После и директно на буксите след монтажа.
Оказа се че масата от акумулатора е хваната под самия него, и беше кипнала обувката и винта към купето. Изчистих я със шкурка, нов винт и боя за парапети отгоре. Същата работа беше и със масата на двигателя. След тази процедура заряда не пада под 12.8 волта. Със включени подгреви на стъклата, фарове за мъгла (2х50w), подгреви на седалките, дълги (2х100w), климатик и вентилатора в купето на максимална скорост волтажа слиза на 12.1-11.8V. За пореден път не похарчих едни над 300 лева за нов алтернатор...
Сложих си зарядно на таблото, с показание на волтажа по ел. Инсталацията - волтажа плуваше между 10.8 и 14.4 волта. Зарядното е извън съмнение, защото още като пристигна от китайците му сверих показанието с мултиметъра на закачено на едно компютърно захранване. После и директно на буксите след монтажа.
Оказа се че масата от акумулатора е хваната под самия него, и беше кипнала обувката и винта към купето. Изчистих я със шкурка, нов винт и боя за парапети отгоре. Същата работа беше и със масата на двигателя. След тази процедура заряда не пада под 12.8 волта. Със включени подгреви на стъклата, фарове за мъгла (2х50w), подгреви на седалките, дълги (2х100w), климатик и вентилатора в купето на максимална скорост волтажа слиза на 12.1-11.8V. За пореден път не похарчих едни над 300 лева за нов алтернатор...
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Гледах връзки и клеми, но масата не съм я гледал.Общо взето коша на колата свети като нов, все пак не е изключено да има окислена клема.Но се съмнявам че компа решава и намалява заряда на 0 ампера, тогава остава да бачка само акумулатора и волтажа пада до 12.7 , ако не бях сложил модула за дневни нямаше да разбера изобщо.
Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF и Toyota Yaris 1.5 Hybrid 2013
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Алтернатора затваря веригата през двигателя и после на корпус към купето. Заради вибрациите на двигателя, крепежните винтове на алтернатора е малко вероятно да наберат окис и мизерия. Но "заземяващите" връзки не ги бърка. Достатъчно е да е оръждавяла резбата на гайката в корпуса на купето и губиш контакт, без да има нещо очевидно.
Не казвам че не си за нов/рециклиран алтернатор, но тази проверка е почти безплатна и евентуално би ти спестила пари и то немалко. Рециклирах алтернатор за нещо от сорта на 160 лева през Април 2020 и въпреки това си бяха налице проблемите.
Изрови си връзките, развий им винтовете, навърти един метчик със спрей за премахване на ръжда, ако трябва смени винтовете с нови - стандартни М6х1 са по спомен и струват стотинки, дори да ги смениш спекулативно. Тубичка медна грес е около 5 лева и ще остане много...
Не казвам че не си за нов/рециклиран алтернатор, но тази проверка е почти безплатна и евентуално би ти спестила пари и то немалко. Рециклирах алтернатор за нещо от сорта на 160 лева през Април 2020 и въпреки това си бяха налице проблемите.
Изрови си връзките, развий им винтовете, навърти един метчик със спрей за премахване на ръжда, ако трябва смени винтовете с нови - стандартни М6х1 са по спомен и струват стотинки, дори да ги смениш спекулативно. Тубичка медна грес е около 5 лева и ще остане много...
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Много е лоша тая рав4 за ремонт, но утре се заемам , ще видя всички връзки, така или иначе ще им направя една профилактика.
Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF и Toyota Yaris 1.5 Hybrid 2013
- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Имат едно интеграционно реле което с времето започва да "генерира"проблеми.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Интеграционното реле май не играеше при динамото по спомен?
От схемата на авенсиса излизаше че компютъра директно следи ситуацията и другата периферия "цъка" на компютъра през defogger/idle-up relay на горивното ECU, да се съобрази със появата на допълнителна консумация.
Не съм 100% сигурен, че нямам схема подръка. Power source, или power source flow беше името в сервизното ръководство.
От схемата на авенсиса излизаше че компютъра директно следи ситуацията и другата периферия "цъка" на компютъра през defogger/idle-up relay на горивното ECU, да се съобрази със появата на допълнителна консумация.
Не съм 100% сигурен, че нямам схема подръка. Power source, или power source flow беше името в сервизното ръководство.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Развитие по темата:
Обвиних модула, че ошашква ЕКУ-то и пробвах различни варианти на натоварване, с модул, без модул, с директно захранени къси светлини чрез мост под релето и откачен модул. Eфекта е винаги един и същ, напрежението пада до 12,3V след загравяне на ДВГ и движение няколко километра.Вероятно реле-регулатора спира да работи коректно след като загрее ДВГ и топлината му влияе.
Направих процедурата с почистване на кабелите за маса от акумулатора към ДВГ след разглобяване на болтовите връзки, няма никакъв накип, ръжди или каквото и да е било, като нови са.
Някой може ли да ме насочи са номер на регулатор на BOSCH?
Обвиних модула, че ошашква ЕКУ-то и пробвах различни варианти на натоварване, с модул, без модул, с директно захранени къси светлини чрез мост под релето и откачен модул. Eфекта е винаги един и същ, напрежението пада до 12,3V след загравяне на ДВГ и движение няколко километра.Вероятно реле-регулатора спира да работи коректно след като загрее ДВГ и топлината му влияе.
Направих процедурата с почистване на кабелите за маса от акумулатора към ДВГ след разглобяване на болтовите връзки, няма никакъв накип, ръжди или каквото и да е било, като нови са.
Някой може ли да ме насочи са номер на регулатор на BOSCH?
Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF и Toyota Yaris 1.5 Hybrid 2013
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Възможно е да затягат втулките на алтернатора при загряване.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Не са ли лагери в генератора?
Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF и Toyota Yaris 1.5 Hybrid 2013
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 4 госта