Страница 58 от 320

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 03 Дек 2020 14:00
от Sandocan
offtopic.gif
The Bitterness of Poor Quality Remains Long After the Sweetness of Low Price is Forgotten
Benjamin Franklin.
:whistle:

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 03 Дек 2020 15:20
от urb
Г-н Сандокан. Не съм съгласен с Вас. Качеството на Тойота от е11 нататък пада стремглаво. Всеки знае за vvti и маслото, кормилните рейки на RAV 4 и т.н. Докато при други марки се качва. Хайде поне цените да им са ниски, а те вече поне за Европа са в космоса. А преди си спомням че бяха от бюджетните нови автомобили. Все още има Skoda Scala за 25 000 лева. А има ли Корола за толкова. От колко почват? Не ми отговаряй. Знам. Факт е че когато търсих нова кола миналата година отидох първо в Тойота, но даже не пих кафе. Стоях 5 минути и беж да ме няма. Но пазара си има своите регулации. Ще видим дали е печаливша тази стратегия. Не е нормално една корола да почва от 45 000 лева. Нито е премиум, нито нищо. И пак повтарям по надежност нещо се провалят напоследък.

https://zeperfs.com/en/duel7956-8070.htm

Ето и малко информация. Иначе има Скала в момента за 30 000 лева и спокойно може да бъде спазарена и още надолу сигурно.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 03 Дек 2020 16:03
от dracunculus
Ами, че пада качеството от Е11 нататък НЕ съм съгласен. Имам Е15, която е бетон-кола, от Авенсиса ми също не мога да се оплача. Баща ми все още си кара Ауриса на над 240 000км без проблеми. Мога и още да изреждам. А цената няма какво да коментирам, скъпи станаха всички марки- даже и "бюджетните", като Опел, ФВ и т.н - в момента Астра почва от около 19500, Голф от 20 000, Корола около 21 000 Евро- напълно съизмерими цени с минимална разлика. Просто трябва да се гледа за цената дали ти пасва това, което предлага марката в конкретния случай. Пример- Камрито не ми хареса в крайна сметка, поради липсата на Матрикс, обдухване на седалките и греди за багажник и за 2000 Евро отгоре взех Лексус, който го предлага това + Mark Levinson система със 17 високоговорителя. НО не взех Мерцедес за 7000-7500 Евро над Лексуса, защото не ми хвана окото с нищо повече. Просто си правиш сметката и толкоз. Примери много още- ДА, тъща ми си взе Мазда 3, а не Королата, защото откровено беше по-добре оборудвана за същите пари....и ДА, преди три години взех Авенсиса, защото предлагаше най-много за парите си към конкретния пазар тогава. :thumbsup: И, колега, не ме разбирай погрешно, не защитавам сляпо марката, просто излагам факти :cheers:

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 03 Дек 2020 17:05
от Hursa
dracunculus написа: 03 Дек 2020 16:03 Просто трябва да се гледа за цената дали ти пасва това, което предлага марката в конкретния случай. Пример- Камрито не ми хареса в крайна сметка, поради липсата на Матрикс, обдухване на седалките и греди за багажник и за 2000 Евро отгоре взех Лексус, който го предлага това + Mark Levinson система със 17 високоговорителя.
Точно - тойота трябва да има "качествата" оправдаващи високата цена. smile.gif

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 03 Дек 2020 17:44
от astranom
Сега гледах Скала - най-ниското ниво е 28 600, а най-ниското ниво на Корола седан - 33 000 лева.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 03 Дек 2020 18:29
от biro
И аз погледнах скалата ама под 29 260лв по ценова листа не я намирам.
ниво SELECTION, бензин, TSI / 70 kW / 95 к.c., 5M
https://az749841.vo.msecnd.net/sitesbgb ... 47441b.pdf

Королата 33 990 лв 1.5TNGA6 М/Т | 123к.с.

За 4 730лв разлика в цената какви са разликите в автомобилите:
Скала / Корола седан
95 коня 5 степенна ръчна кутия / 123 коня и 6 степенна кутия.
4362мм дължина / 4630мм дължина
Гранция 5г или 100 000км / 6г или 200 000км

В Шкода дават малко повече екстри.

P.S. Има и Дачия логан за 15 000лв, излагат се от Тойота с тия цени. Една корола колкото 2 логана.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 03 Дек 2020 19:22
от astranom
Мисля, че и Toyota Safety Sense 2 го има и в най-ниския модел, което за 34к си е голяма придобивка :) и вероятно уравновесява амбиентното осветление и хромираните рингове, които се водят екстри при Скала...

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 03 Дек 2020 19:33
от urb
astranom написа: 03 Дек 2020 17:44 Сега гледах Скала - най-ниското ниво е 28 600, а най-ниското ниво на Корола седан - 33 000 лева.
Има и пазарене поне 3-4 хиляди лева. За който го може :)

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 03 Дек 2020 19:44
от dracunculus
Колега, като почнем така пазарене има при всички марки, така че гледай цените след пазаренето. Да не се окаже, че има как Тойотата да е по-евтина от Шкодата накрая

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 03 Дек 2020 19:47
от mapamop
biro написа: 03 Дек 2020 18:29 Дачия логан за 15 000лв,
Миналото лято не намерих под 20 000 оферта на Дачия.БГ. Ако нищо не се е променило, някакси 10 000 не са стряскаща разлика (ако ги има налични). Доколкото знам за Дачия екстрите са климатик , касетофон, пепелник/запалка, централно заключване... Ако се поръча без радио май ги няма и кабелите за тонколоните и радио.
Нищо против (неу)Дачията - там се скубе от всичко за да се бие цената, но и тя вече не е безумно евтина. А Королата си е доста напред в оборудването на базово ниво, което все пак си струва пари.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 03 Дек 2020 19:48
от urb
Аз имам стара Тойота. Факт е че отидох в Тойота и не ме спечелиха с нищо. Разочерован съм от тях и отидох и купих пак източнен автомобил, но друга марка. Лоялен бях, отидох, но не съм тъп. И не само аз. Те си знаят с тази политика къде ще стигнат. Да продават с 30 процента по - евтино в Америка, отколкото в Европа. Брат ми има Авалон тройка, Купи я преди година на цена на Камри тук. Но е 300 коня и на светлинни години като екстри спрямо Камрито. Затова в Щатите се продават, тук не. Факт !

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 03 Дек 2020 20:06
от Mcl
То в щатите и мерцедес и бмв и които се сетите марки, са по евтини от от европа. Това идва от пазара там.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 03 Дек 2020 20:11
от biro
В САЩ и айфоня е $800 а в БГ 2500лв. Просто нямат мита, ддста, еко такси и други евро бюрократщини.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 03 Дек 2020 20:26
от dracunculus
Както колегата е написал по-горе в САЩ всички коли са по-евтини. Трябва да сравняваш на един и същу пазар- в БГ за БГ, в западна Европа за там си и т.н... Ето конкретни сравнения, с които пак ти казвам, че Тойота не са в никакъв случай значимо по-скъпи от конкуренцията им- писах го в предишните ми постове. Даже в горния сегмент (визирам Лексус) е точно обратното!

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 03 Дек 2020 20:41
от Volkata
Ами аз бях тръгнал да си купувам Рено меган, точно заради цената едни отстъпки 20% едно чудо и това официално не с договаряне и пазарене, и викам чакай да видя тойота въпреки че бях гледал и ми бяха много скъпи и като отидох получих отстъпка 10 % без пазарене и безлихвен лизинг и цената в крайна сметка стана да кажем 2 к отгоре, но с доста по смислени екстри за безопасност и като цяло по добър автомобил по мое лично мнение, та докато не търсиш реално да купуваш цените които се гледат са доста приблизителни, и незнам кои са тези по евтини марки аз всякакви гледах дори и дачия бях готов да взимам ама нещо не се връзваше дачия с малко обурудване да не е най опощената ще дойде 5 к или 7 да е под тойота да кажем което за мен е не достатъчно евтино, без пари коли не продават, преди това пробвах с една 20 г барака ама и там не е без пари за една година дадох 3-4 к за ремонти и пак не ставаше работата