Страница 58 от 83

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 21 Яну 2021 11:09
от BOz
Офтопик
centil написа: 21 Яну 2021 11:01 докато лидълските са 230 mAh.
В интерес на истината не съм търсил на Лидълските какъв им е каталожния капацитет. Точно за този размер, защото не мога да го измеря реално. Мога де, ама не си струва да влагам някакви пари за този тип батерии.
Но измерването на батериите като капацитет и отнасянето му към цената им ми е хоби и често го правя. Купувам "стандартни" батерии от магазина и ги тествам и гледам кои как се представят. И има само един случай при който скъпите батерии си струват - ако ти трябва да черпиш голям ток за кратко време от тях. Но ако ги използваш за някакви по-масови устройства, примерно за играчки на децата и разни такива неща, купуването на скъпа батерия е тотално излишно. Не само даваш много пари, а и често при нисък ток имат и по-малък капацитет. И само като съвет накратко - купувайте батерии от Икеа, ако имате редовна употреба на такива. tooth.gif

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 22 Яну 2021 13:12
от slowtraveler
Офтопик
► Виж съдържание

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 22 Яну 2021 13:32
от centil
Офтопик
► Виж съдържание

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 23 Яну 2021 01:52
от slowtraveler
Офтопик
► Виж съдържание

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 25 Яну 2021 16:48
от Kiki
Лоша новина.
Очаква се поскъпване не само на електроавтомобилите, ами и на хибридите.

https://auto.blitz.bg/novini/mnogo-losh ... romobilite

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 25 Яну 2021 18:41
от Krachunov
тоЙОДА не ползват ли Никел метал-хидридни батерии?

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 25 Яну 2021 20:06
от BOz
Kiki написа: 25 Яну 2021 16:48 Лоша новина.
Очаква се поскъпване не само на електроавтомобилите, ами и на хибридите.

https://auto.blitz.bg/novini/mnogo-losh ... romobilite
Няма страшно. Скоро ще караме електричарки с батерии без кобалт:
https://asia.nikkei.com/Business/CES-20 ... ee-battery

Отделно и не е чак толкова зле в момента:
Изображение
Демек дори да се повиши с 50% цената на кобалта, батерията би поскъпнала с около 2-2.5%, което не е кой знае колко на фона на цена от 80к Евро за една Тесла. tooth.gif

Общата производствена цена на батерията спада по-бързо от растенето на суровините, което води в крайна сметка в отрицателен баланс цена/капацитет:
Изображение

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 28 Яну 2021 10:28
от Hursa
Някой знае ли плъгин приуса - какъв минимален заряд поддържа на батерията, когато не е "зареждана"? (И дали поддържа такъв.)

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 28 Яну 2021 10:52
от BOz
Прайма работи в хибриден режим от рода на 9-13%.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 28 Яну 2021 13:59
от Hursa
Т. е. "самозарежда" до 9%-13%? Може ли да се види да показва заряд примерно 1% (или дори 0) при някакъв режим (подобно на хибрида, когато показва, че батерията му е на минимум) - преди да включи ДВГ за да самозареди батерията до зададен заряд.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 28 Яну 2021 15:19
от Krachunov
Hursa написа: 28 Яну 2021 13:59 Т. е. "самозарежда" до 9%-13%? Може ли да се види да показва заряд примерно 1% (или дори 0) при някакъв режим (подобно на хибрида, когато показва, че батерията му е на минимум) - преди да включи ДВГ за да самозареди батерията до зададен заряд.
Хибрида какво ти показва на картинката е само за забава на шофьора. Нито може да я заредиш на 100% (дори когато на анимацията е пълно) нито да я изхабиш под 10% (мисля че там някъде)

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 28 Яну 2021 15:24
от Hursa
Става въпрос за плъгин хибрида. Интересува ме как си разпределя заряда, при работа, като "хибрид". Там енергоемкостта е друга, а и батерията е литиево-йонна (макар, че и при 1.8 хибрида май не е "метал-хидридна" - при тях зададените "гранични" стойности се различават, поне до колкото знам).

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 28 Яну 2021 18:17
от WoLF
Според мен колата не пада под 9%, е искал да каже колегата и съответно работния обем при слаба батерия и работа в режим хибрид е 9-13 от общия капацитет на батерията... Аз така го разбрах blush.gif
Hursa написа: 28 Яну 2021 13:59 Какво настройва след 2:21 минута.
Колко заряд да задържа компютъра и да превключва на режим хибрид :thumbsup:

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 28 Яну 2021 18:28
от BOz
WoLF написа: 28 Яну 2021 18:17 9%, е искал да каже колегата и съответно работния обем при слаба батерия и работа в режим хибрид е 9-13 от общия капацитет на батерията...
Да, точно.

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувано на: 28 Яну 2021 19:51
от Hursa
WoLF написа: 28 Яну 2021 18:17 Колко заряд да задържа компютъра и да превключва на режим хибрид
Т. е. като достигне такъв заряд, превключва от ел режим в хибриден? При плъгин приуса има ли подобна настройка.