Тествах актуатора на акумулатор - върти! Сега се питам дали просто да не купя един нов акумулатор, че стария не се знае от кога е и да ги накарам да я подгреят и да обучават.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 28 Сеп 2019 11:45
от Petar555
alexhg1 написа: ↑28 Сеп 2019 11:30
Тествах актуатора на акумулатор - върти! Сега се питам дали просто да не купя един нов акумулатор, че стария не се знае от кога е и да ги накарам да я подгреят и да обучават.
Може и така. Но ако стария ти акумулатор показва по-малко от 12 v просто трябва да се зареди.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 28 Сеп 2019 13:28
от Митхат
Ето малко информация как да си решавате сами проблемите.
Pro bono
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 28 Сеп 2019 15:54
от Petar555
mfandakov написа: ↑28 Сеп 2019 13:28
Ето малко информация как да си решавате сами проблемите.
Pro bono
Браво, колега!
Такива клипчета има в изобилие, стига да има кой да ги гледа. А пък за съвети да не говорим - дал Господ (или руснаците и украинците).
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 28 Сеп 2019 16:31
от Petar555
alexhg1 написа: ↑28 Сеп 2019 11:30
Тествах актуатора на акумулатор - върти! Сега се питам дали просто да не купя един нов акумулатор, че стария не се знае от кога е и да ги накарам да я подгреят и да обучават.
Положението е следното. Прабвано е с нов акумулатор-не става. Проверени са кабелите и куплунгите - здрави. Съобщихя ми, че проблема е че до електродвигателя на актуатора отиват два плюса на клемите.
Не знаят от какво може да е и искат да пращат колата до сервиза им в Габрово, където имало специалист по тези кутии.
Има ли ли сте такъв случай с два плюса на клемите на актуатора?
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 01 Окт 2019 20:53
от Митхат
Колега от самото начало на проблема по твоят автомобил задаваш елементарни въпроси и получаваш естествено такива и отговори.
Не знам на кого си попаднал в този сервиз но мога да ти кажа че гледайки пътя който мина и въпросите които задаваш ,нещата едва ли ще завършат с хепи енд за теб.
Питаш дали сме има ли случаи да има два +,да имал съм и намерих стопени кабели в единият сноп,как ги открих ли ? Ами точно както си е описано в бюлетина който Toyota е разпратил наляво и на дясно по света ,и съм сигурен че тези твоите хора в сервиза също я имат тази информация.
Ако ти си ремонтираш автомобила аз лично бих ти обеснил,не мисля че механиците в сервиза ще се доверят на някой чел в интернет за разни работи да им дава акъл !!!!!
Иначе откачвате буксата която има два + и откачвате буксата на модула управляващ ММТ под жабката буксата е А29 по схемата или тази която е с осем пина .Прозвънявате пин 6 за минус,и пин 7 за плюс.
Стойностите трябва да са ...
A29-6 (-) - B16-1/а29 е буксата която споменах по горе, В16 е буксата на моторчето там има два пина,пин 1 и пин 2/ тук трябва да имате съпротивление по малко от 1 Ом
A29-7 (+) - B16-2 по малко от 1 Ом
A29-6 (-) - към маса./хубава сигурна маса/ 10 kΩ или повече
A29-7 (+) - маса 10 kΩ или повече
След като направиш тези измервания и резултатите не са като горе посочените............. сменяй ,прозвънявай кабели и букси и търси проблема.
Ако съвпадат с измерванията с таблицата по горе ,сменяй блока управляващ ММТ.
Успех.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 02 Окт 2019 19:35
от Petar555
Тук говорим за Ярис, компютъра изобщо не е "под жабката"...
!
Съобщение от: slowtraveler
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 02 Окт 2019 20:05
от Митхат
Кофти решение....
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 02 Окт 2019 20:22
от Митхат
Този човек който му дадох е от неговият град,човека се занимава с внос на автомобили ,и нямаш на предства колко набързо влезна в материята след като вика неволята дълго време.Има програма аз лично съм му правил автомобил през TeamViewer,но сега сам сменя втулки и прави инициализации.
Още какво искаш да ти кажа .....