Страница 57 от 317

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 02 Дек 2020 12:51
от astranom
Опитът ми с Октавия е от преди около 2 години, когато цените бяха доста високи, а дизайнът не беше на много добро ниво. Сега гледам офертите им на склад с празнични отстъпки, двигател 1.5 + автомат е 47к (ниво бизнес), а автомат може да струва около 42к, но само ако е комбиниран с 1-литров двигател. Имат голям напредък с дизайна и екстрите, но от брошурата на сайта им не изглежда да са по-евтини от Корола, без да изключвам на място да предлагат и по-големи отстъпки... За пространството, аз съм 175 см, когато съм на задната седалка, имам 10-тина см пред коленете, над главата аз лично имам 4 пръста, за по-високи хора не мога да преценя как ще е :)))

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 02 Дек 2020 13:52
от Hursa
Не знам до колко по-високотехнологични са хибридите на шкода. Но гледайки разхода, който им дават, високата им мощност (до значително по-висока) и особено мощността в "ел режим" - не виждам никакъв шанс пред хибридите на тойота. smile.gif
А гледайки цената на хибридните октавии и имайки в предвид, че са плъгин хибриди, че са по-богати на екстри и че са значително по-мощни, хибридните короли - дали могат да се считат за техен конкурент.
Въобще за октавия с богатството си на двигатели и задвижвания - плъгинхибриди, "мек" хибрид, бензинови, доста предпочитаните у нас "метанови", разбира се и дизели, както цените и големите отстъпки, които предлагат - королата не и е никакъв конкурент.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 02 Дек 2020 15:20
от astranom
Трудно е да се определи кой автомобил е по-добър от друг, всички се борят за място на европейския пазар, гледат да влагат нови технологии и т.н. Гледайки информацията за Шкода обаче, ми е трудно да приема, че са толкова по-напред от Тойота, че японците дори не са им конкурент. Плъг-инът на Шкода не ми е известно все още да се предлага в България при Октавия (доколкот виждам слагат само обикновения хибрид в конфигуратора), но вероятно цената му ще клони към цената на плъг-ин приус. При обикновения хибрид виждам 1-литров двигател, който навярно не е толкова по-вълнуващ от 1.8-литровия на Корола Хибрид, но за сметка на това е на същата цена. Просто трябва да сравняваме ябълки с ябълки и круши с круши. Като разход на хибрида, както писах, седмици подред лятото Королата ми даваше 3.5 по борд компютър от кв. Лозенец до кв. Горна баня сутрин и вечер в пиков трафик, сега ми дава 5 - 5.2 пак градско Лозенец - Дианабад и обратно пак в пикови часове, не ми се вярва разходът на обикновения хибрид на Октавия да е чувствително по-нисък (без да сравняваме каталожните данни на Октавията с горните реални данни на Королата). Относно усещането, което създават двата автомобила, всеки има собствени вкус, аз лично отчетливо предпочетох Тойота, но има много интересни ревюта на Корола и на Октавия на една скица - Мат Уотсън от CarWow, като сравнението между двете ревюта е доста красноречиво и не може да се говори за смазващ превес на Шкода. Без да имам някаква емоция към избраната от мен кола или марка, се опитвам да съм обективен.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 02 Дек 2020 15:22
от Mcl
Разгледах ги шкодите обаче като конфигурирам , да направя екстрите и оборудването на корола цената става главозамайваща. Та в този ред на мисли ,се получава че корола е по евтина.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 02 Дек 2020 15:33
от centil
Skoda Octavia 1,0 TSI e-TEC e Mild-Hybrid и според мен сравнението с Corolla 1.8HSD е неуместно.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 02 Дек 2020 16:19
от Hursa
Всъщност се предлага. Милд хибрида, както с еднолитровия, така и с 1.5 двигател (150 кс).
Плъгин хибридите, както с 204 кс така и рс с 245 кс. С характеристики далеч пред тойотовските. smile.gif
Вярно - плъгина е по-скъп, но разликата е малка при положение, че се взема плъгин хибрид с ел пробег от близо 80 км, по-мощен автомобил, дори с повече екстри. Като е и по-нов модела.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 02 Дек 2020 20:06
от biro
Ако шкодите бяха толкова добри щяха да са най-продаваната марка.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 02 Дек 2020 20:10
от Mcl
И нямаше да водят толкова агресивна политика за отстъпки.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 02 Дек 2020 20:29
от peterhr
Факт е, че Шкода са по-напред в продажбите. Факт е, че и по цена са по-нагоре.
Но това не са вафли и покупката на кола е нещо, което човек избира по много показатели и най-вече субективно.

Аз лично искам да спаднат продажбите на Тойота, заради отвратителното отношение в сервиза. Ако завземат по-голям пазарен дял, тогава нивото на обслужване в сервиза ще спадне още повече и ще хабя още повече нерви за едно обикновенно пребоядисване на задна броня.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 02 Дек 2020 20:43
от stereo_man
В тая връзка - обслужването в Шкода след продажбата също не е много читаво. Имам опит със служебен Супърб за около 4 години. По една седмица съм звънял за запазване на час и не мога да се свържа. Различни проблеми не ги откриват и т.н.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 02 Дек 2020 20:53
от Volkata
Темата стана спор дали Шкода е по - добра от Тойота, моят опит с шкода е 3 години служебна октавия чисто нова от пред последния модел, мнпго хубава кола удобна хеч бек беше тоест най - добрия багажник според мен, но някак визуалното впечатлението от колата е повече от колкото истинското ползване на колата, и да шкода правят привлекателни двигатели и дизайн, но за мен отвътре цялостно не са толкова добри колкото изглеждат и като надежност и като функционалност, докато тойота правят определено не толкова впечатляващи даже ваобще, но със сигурност по - практични и надежни коли аз съм фен и за това си купих пак тойота, а ако някой купувайки шкода 150 или там до 200 коня си мисли че си купува V6 или V8 супер кар според мен е далеч от истината :cheers:

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 02 Дек 2020 21:28
от Hursa
Едва ли феновете на марката могат да са много обективни smile.gif

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 02 Дек 2020 22:00
от slowtraveler
Офтопик
Наскоро се наложи да помагаме с издърпване на закъсал автомобил (и някоя друга техническа работа с дърпане), та се возих в една нова Шкода (май ОСтавиЯ)....
Заводски метан, май около 130к.с.... Момчето каза - разход около 3-4лв/100км... Ауспуха му бе като на спорт-кар - по средата на купето (заради бутилките отзад :) )...
Ами машинката ми хареса - изпитан автоматик, икономично и екологично придвижване... Вътре бе добре... Да, колата бе нова и трудно може да се прецени техническата и здравина, но изглеждаше добре изработена...
Ако става въпрос за избор на автомобил - едва ли бих избрал шкода, а Лексъс, но вкусове - разни :)

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 03 Дек 2020 10:24
от Hursa
► Виж съдържание

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 03 Дек 2020 12:42
от urb
astranom написа: 01 Дек 2020 21:16 Здравейте и на първо място бъдете здрави! Според мен цените спецално на Корола са съвсем прилични. За около 44к си купуваш просторен и надежден седан хибрид, евро 6, с 5 звезди за безопасност, с добър 1.8 бензинов двигател, автоматик (CVT), адаптивен круиз контрол, лейн асист с корекция на волана (про добра маркировка се шофира на практика автонномно), чудесна мултимедия с АутоКарПлей, двузонов климатик, камера за задно виждане, подгрев на седалки, автоматични дълги светлини, изключително солиден автомобил със своите 1800 кг., модерно окачване, но който в градско движение харчи межди 3.5 и 5.5 на сто, а по магистралата с ограниченията - около 5 на сто с пасажери, багаж и климатик. Последното означава, че при сериозно каране, автомобилът спестява по над 1000 лева годишно от бензин, т.е. след 5-годишен експлоатационен период ще е излязъл на стойност колкото кола за 37-38к лева (опел астра със средно оборудване). За мен на пазара има малко автомобили, които могат да му съперничат, като се има предвид, че като нов е на цената на Мазда 3 или Рено Меган, които са далеч по не-технологични и не-икономични. За мен това е едно изключително изгодно предложение на пазара. Колкото до Камри, тя е малко по-скъпа наистина, но зависи с какво я сравняваш, защото Сюпърб ме изненада с високата си цена, както и Талисман, та и там Камри не е кой знае колко неприлично скъпа (и е пак хибрид, което е много модерна и напредничава технология и със сигурност привлича погледи и симпатия, като се плъзнеш безшумно по морските улици).
Колега сигурен ли си че си гледал корола? 1800 кг, просторен...