Страница 53 от 320
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 09 Окт 2020 21:21
от Volkata
При мен има едно присвирване все едно от уплътнение като карам по бързо и като кривна леко волана или докосна спирачка и изчезва след това пак се появява, четох такива подобни теми и за предния модел че било от спирачни апарати и разни такива, та при някой има ли нещо подобно
Като цяло и да е дефект е супер незначително ама като съм го забелязъл и му обръщам внимание.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 09 Окт 2020 22:14
от stereo_man
ТТодоров написа: ↑09 Окт 2020 18:36
peterhr, супер са! Но откъдето ги купувах затвориха, как да се снабдя с нови?
В София има един магазин в горубляне, в който ги продават на 3-3,5-4 лв. Не съм виждал на друго място такава цена. Аз ги ползвам на старата кола от много години и съм много доволен. Преди това си бях взимал бош аеро, но след като ми ги откраднаха видях че с тези е същото. Има една вакса на turtle wax, която препоръчвам - водата изчезва буквално
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 10 Окт 2020 09:18
от peterhr
Аз ги взех от HomeMax.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 11 Окт 2020 10:26
от xtratime
Привет!
Аз си взех оригинални чистачки от ТМ запад, за да сменя оригиналните, които бяха на три години и малко и вече година и половина нямам забележки.Ще видим още колко ще издържат. И на двете ни коли съм пробвал какви ли не модели Бош, Валео, евтини, скъпи, но от оригиналните съм най-доволен.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 13 Окт 2020 08:37
от wachman
От както съм купил колата искам да сменя оригиналните крушки, но се колебая между Xenon и LED. На стара кола бях с Xenon (не оригинален) и бях доволен. Фара отново беше с лупа. Единственото, което ме притеснява, е че фаровете на Королата са автоматични и сутрин докато карам из града доста често се включват и изключват (въпреки настройката). А за Xenon-а знам, че при много цъкане я баласт я крушка ще замине.
От турската facebook група виждам, че много хора са доволни от този продукт:
https://www.photononline.net/urun/photo ... hir2-90012
Дали в България има някакъв аналог? Гледах на Philips X-tremeUltinon LED, но не намерих от къде мога да го купя. Само халогенни предлагат. Същото и с OSRAM (ПП в младежките ми години с Голфу бях много доволен от NightBreaker-a

).
Вие какво мислите по въпроса?
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 13 Окт 2020 08:50
от biro
Мислим, че е незаконно. Тоя турски лед е 10000 лумена демек вадим очи всякакви. Що не си купи корола с лед фабрични светлини като ти се иска такъв тип осветление?
Пълно с ксенонови джигити нощем по пътищата, не е приятно да пречиш на останалите водачи.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 13 Окт 2020 09:29
от wachman
biro написа: ↑13 Окт 2020 08:50
Що не си купи корола с лед фабрични светлини като ти се иска такъв тип осветление?
Няколко страници назад съм писал, че автомобила беше демонстрационен и затова нямах опция за избор на екстри. А ако исках такива, трябваше да чакам за доставка и цена ...
biro написа: ↑13 Окт 2020 08:50
Мислим, че е незаконно. Тоя турски лед е 10000 лумена демек вадим очи всякакви.
Хм... Не съм се интересувал, до колко лумена е позволено да светят фаровете на автомобила в Европа.
Бях чел някъде, че при фаровете с лупа, потока на светлина е доста фиксиран към пътя и има доста ясно очертана горна линия. Т.е. не би трябвало да заслепява насреща движещия се. Ако бяха рефлекторни фарове - да. Тогава наистина е много залсепяващо.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 13 Окт 2020 12:03
от venciru
wachman написа: ↑13 Окт 2020 09:29
Бях чел някъде, че при фаровете с лупа, потока на светлина е доста фиксиран към пътя и има доста ясно очертана горна линия.
Това е точно така, но ако е с ОРИГИНАЛНИ крушки. Само с тях !!! На предишната ми кола, с оригинален би ксенон и пупи естественно, направих жалък опит да сложа диодни крушки. Скъпи, от Европа и от новите, с подобрено охлаждане. След като сменихме (по точно автомонтьора я смени) едната и направихме сравнение с оригиналната на стена, мноооого бързо я свалихме. Няма нищо общо с истината! Никакво отсичане на снопа светлина, огромно разсейване, и на всичко отгоре никакво подобрение като интензитет. Тези обявени лумени също нямат нищо общо с реалните лумени. По руските форуми има безброй тестове на десетки вида диодни крушки - с фиксирани на стенд, свалени фарове, с луксомери и т.н. Ама аз - не.
Сегашната (Корола на няма и месец) я чакахме близо два месеца и едно от изискванията ми беше да е с диодни фарове. Смело мога да кажа, че са много добри. И смятам, че имам база за сравнение. През последните 20 години смених 12 лични автомобила и джипове (не нови!).Така се получи. И всички бяха с ксенони - на коя оригинални, на коя афтърмаркет. Настоящите са по- добри.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 13 Окт 2020 12:14
от biro
Аз чаках 6 месеца, но държах на цвят, ниво на оборудване и задължително LED фарове. Бърза работа нямах и бях сигурен, че ако взема не-LED ще се ядосвам няколко години докато притежавам автомобила.
Дори ми предложиха същото ниво на оборудване с LED, но кафяв цвят налична и казах НЕ, искам сива и ще чакам.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 13 Окт 2020 16:05
от wachman
wachman написа: ↑13 Окт 2020 09:29
Не съм се интересувал, до колко лумена е позволено да светят фаровете на автомобила в Европа.
Всъщност има директива E/ECE/324/Rev.1/Add.36/Rev.8−E/ECE/TRANS/505/Rev.1/Add.36/Rev.8
https://www.unece.org/fileadmin/DAM/tra ... 037r8e.pdf
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 15 Окт 2020 09:24
от astranom
Здравей колега,
Промяната на конструкцията на автомобила е забранена от закона, а фаровете са част от конструкцията. Т.е. слагането на части, които не са оригинални или с параметри на оригинални, не е позволено. Никога не можеш да предвидиш какви точно ще са ефектите от слагането на друг вид светлина. Фаровете са цялостни системи, които са разработени за работа при различни условия, наклони и т.н. Няма как ти да ги подобриш. Освен това не вярвам, че разликата между едни оригинални фарове и други оригинални е толкова фрапираща. Разбира се, вероятно е по-добре да си с лед, но затова има нива с фабричен лед. Разбрах, че не си искал да чакаш, затова си карай колата спокойно и всесело каквато си е. Все пак си инвестирал доста пари в модерна технологична кола, не я побългарявай все още, остави това на втория собственик.
Аз дълги години карах доста стар автомобил, и във форума на марката се нагледах на какви ли не "подобрения" и добавяне на "екстри". За мен смисълът на колата е да те вози, може би да ти доставя удоволствие със своето удобство, технология и миризма на ново. Дръж си я чиста, карай си я внимателно и по правилата и се кефи. Смяна на крушки, слагане на неоригинални долни кори, обезшумявания, ледове вътре и вън, амбиентни осветления, стелки имитация на гофрирана ламарина, топка за скоростен лост - зарче или червена кожа, лайсни на праговете, спойлер на багажника, добавяне на "масажна" седалка, смяна на цвета на подсветки и прочее подобрения - не си давай от времето и парите - колата няма да стане по-хубава от стокова.
Бъдете всички здрави и да си пожелаем спокойна зима, докато правим маршрутите за пролетта

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 15 Окт 2020 11:04
от slowtraveler
► Виж съдържание
Офтопик
astranom, принципно съм съгласен (дори бях направил нарочна тема относно 'неоригиналните крушки', при която развихме теорията и показахме с колега на практика каква е разликата)...
Но има някои 'несертифицирани' неща, при които не е проблем да се модифицират към по-добро... Например обезшумяване - нещо го дразни човека - влага личен труд и/или пари, и става доволен - не виждам нищо лошо в това...
astranom написа: ↑15 Окт 2020 09:24
слагане на неоригинални долни кори
Аз си направих труда, и вместо пластмасовите, които бяха строшени многократно (калпава конструкция - в опит за аеродинамика бяха сложили едни стърчащи 'прагчета' пред калника, които при най-малкото докосване в бордюр се чупеха заедно с цялата кора), изрязох от неръждавейка и поставих метални... Вместо 300лв оригинални трошливи за 120лв (и то без 'циганене' - неръждавейката е скъпа) направих нови, които 'работят' идеално вече 7-8 години...
Да, поради нарасналата тежест в сравнение с пластмасовите, ги укрепих с още няколко болта (не винта), което създаде проблем на колега от форума при смяната на маслата на автомобила - кората не е сваляна вече сигурно 8 години и болтовете се бяха заварили - демонтажа без разпробиване бе невъзможен...
В резюме - аз също съм доволен от подобрението си - не ми създава НИКАКВИ проблеми вече толкова години, не създава проблеми на околните (с изключение на съфорумника

), по-евтино е, и е доста по-добре технически издържано...
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 15 Окт 2020 12:06
от nicktodorov
Офтопик
slowtraveler, точно за металните кори не мога да се съглася напълно.
Преди години имах машина за из гората и исках да си слагам и аз. Бях при човек с огромна репутация в офроуд форума (говоря за времената, когато там бяха все още стойностните хора), с необходимите технически познания и материална база да го направи.
Но той ми отказа. Трудно ще ми е да пресъздам дългата му лекция защо, но с 2 думи такова нещо при една катастрофа може да направи големи поразии. Особено при удар с пешеходец.
Да, има тунинг фирми, които са мислили над проблема, взели са съответните мерки и са го направили да отговяря на определени изисквания. И затова имат съответните сертификати, репутация и искат съответната цена...Но няма как самоделка, колкот и добра/здрава на пръв поглед да е, да е гарантирано, че няма да създаде поразиите за които този човек ми говори...
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 15 Окт 2020 13:22
от slowtraveler
Офтопик
► Виж съдържание
nicktodorov, обмислил съм и този вариант и съм убеден, че няма как да има поразии в този аспект - не става въпрос за брони и т.н. - там пораженията са сериозни... Става въпрос за кора под автомобила, започваща зад 'заоблената маска' (т.е. някъде около началото на двигателя, около 30-40см зад бронята)) здраво хваната за страничните рогове, разделена на две напречни части 'подпъхващи' се една под друга ако недай си боже настане сериозен удар... А и ламарината не е прекалено здрава (май сложих 0.8мм)...
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 15 Окт 2020 14:23
от mapamop
Офтопик
Идеята на пластмасовата кора не е ли от една страна да не навлиза вода и мизерия в двигателя, да задържа леки течове на масла и течности от двигателя от друга, и в същото време при сериозен удар да не пречи на двигателя да падне на земята, вместо да премаже краката на хората в купето?
Та в този дух на мисли, ако ламарината на Слоу е разрязана посредата и има няколко прореза, които да се "скъсат" по време на удара не би трябвало да има сериозна драма. Тънки винтове от по 5-6мм би трябвало и те да не издържат и да се скъсат, от натиска на двигателя.
Иска си планировка и обмисляне все пак...