Страница 53 от 83
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 27 Ное 2020 15:24
от biro
Не става въпрос за настройки на двигателя ЕСО, а настройки на климатика. ECO и FAST, четвъртия бутон от ляво на дясно на панела на климатроника.
Пежото вероятно е с подгрев на антифриза и за това стопля по-бързо.
Пръскалката е тип мъгла и не се настройва с карфица. Може би си я претаковал с тая интервенция.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 27 Ное 2020 16:58
от Filbor
Toyota C-HR 1.8 hybrid 4x2 automatic е класиран на трето място по екологичност:
https://www.greenncap.com/wp-content/up ... ?_sm_nck=1
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 27 Ное 2020 17:03
от slowtraveler
Е да, с малко е успял да изпревари МБ С220Д

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 30 Ное 2020 16:37
от Krachunov
Мисля че стопля нормално бързо хибрида.. Базата за сравнение ми е предната кола, пежо дизел.. над 10 минути няма стопляне...в града си вечно замръзнал...
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 01 Дек 2020 11:45
от WoLF
Дизела с тези железни блокове как да стопли бързо. Ако на хибрида се ползва нормално двигателя стопля като всяка друга бензинова кола, но ако често не го ползвате по различни причини смогва по-бавно. Аз лично нямам проблеми с парното и според мен стопля задоволително бързо и добре

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 01 Дек 2020 12:39
от slowtraveler
► Виж съдържание
Офтопик
WoLF написа: ↑01 Дек 2020 11:45
Дизела с тези железни блокове как да стопли бързо.
Всичко зависи от конструктора...
За мое учудване, дизела на Джипа стопляше учудващо бързо... При работа на място темпото му бе около 10С/минута... Натовариш ли го (почнеш ли да се движиш) - там темпото се увеличаваше двойно и тройно.
Реално при движение на 2-3 минута парното почваше да духа горещ въздух ако съм стартирал при отрицателни температури навън..
Докато например сравнението с бензиновият ми Опел бе отчайващо - Опела нямаше стопляне... Защото охладителната му система бе 'странно' конструирана... За да се самообезвъздуши бяха изкарали едно маркуче от термостата. И малкият кръг (този, който трябва да загрее бързо и да стопли и парното) въртеше антифриза и през разширителното казанче, което сигурно бе 1-2 литра... Т.е. вместо да се опита да стопли минимално количество антифриз и метал, в случая се топлиха и доста излишни неща... Което неминуемо водеше до бавно загряване...
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 02 Дек 2020 09:39
от bigchicken
Превията дизеляк беше кошмар. Дукатото стопля доста по-бързо. Ама бус, направен на кемпер си е и тежък, съответно с натоварен двигател. Хибрида се стопля бързо, но като цяло в града държи ниска тампература на антифриза. И всичко това срещу 10/100 и голямо реване на двигателя за късите дистанции

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 02 Дек 2020 12:11
от Chuk Spleskanovski
Тези сиви лайстни под вратите дали са фабрични или
се слагат допълнително?
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 02 Дек 2020 13:24
от BOz
Допълнителни са.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 07 Дек 2020 15:32
от Ozzy
Продължават първите ми стъпки с хибрида. Вчера се прибрах с Auris-a от Варна до София. На тръгване нулирах компютъра. Даде ми среден разход точно 6,0. На магистралата круиза беше сетнат на 140, а на пътя на (където може) на 110. Не съм включвал никъде Power mode. Сравнено с другата ми бензинова кола (Mini Cooper, 116 к.с.), разликата в разхода е около 1,5 на 100 по-малко в полза на хибрида. Каталожния смесен разход обаче, даден от Toyota (3,6 на 100) ми се струва тотален абсурд и абсолютно недостижим.
Имам и един въпрос - Auris-a е 2017 г. с дисплей, но без GPS модул. Когато го взех, от Toyota ми казаха, че струва 2500 лв. за да ми го интегрират. Естествено - не се съгласих. Намерих и доста по-евтини оферти, но въпросът е ако ми служат GPS модула, извън сервиза на Toyota, дали ще ми падне гаранцията на автомобила?
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 07 Дек 2020 17:13
от biro
Браво, хубава съпоставка с чисто бензинов автомобил.
Мисля, че смесения каталожен разход не включва магистрално шофиране. Аз съм падал под каталожния, но има условности - пролет/есен без климатик и отопление, без товар, спазване на ограниченията на скоростта.
Гаранцията ти отпада при монтиране на GPS извън официален сервиз. Другата уловка е, че ъпдейт на картите струва 129 евро, обикновено пускат ъпдейт 2 пъти годишно. Ако беше ниво на оборудване с включена навигация имаш безплатни ъпдейти първите 3 години. Та май добавяне на навигация след покупката не е добра оферта.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 08 Дек 2020 19:49
от zonmiracl
Публикуван е рейтингът на най-надеждните автомобили
Автомобилите Toyota Prius и Lexus NX бяха признати за най-надеждни. Те вкараха 93 и 91 от 100 точки в рейтинга, съставен и публикуван от Consumer Reports.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 09 Дек 2020 14:21
от Chuk Spleskanovski
Като се повдигна въпроса относно навигации и ъпдейти ,и аз да попитам да не отварям нова тема:
Някой познава ли човек ,който се занимава и може да ми ъпдейтне навигацията ( за Приус 3 става въпрос), имам карта на България.
Има ли изобщо вариант да се ъпдейтне извън Тойота!?
Става въпрос за София и региона
В Toyota не ми се ходи по знайни причини
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 16 Дек 2020 10:58
от bigchicken
Хора, някъде по трасето пропуснах за “правилното” ползване на спирачките при хибридите и не успявам да открия инфо. Сиреч как работи схемата, как да се спира за максимална регенерация... За една година не си промених начина на каране заради хибрида, освен първоначалното залитане

, то с какво ли да е по-различно от карането на дизеляк, но спирането в градски условия е нещо, което лесно мога да контролирам без да ми коства нещо... И се усещам, че при всяко приближаване до кръстовище се замислям...
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 16 Дек 2020 14:10
от WoLF
С максимална регенерация ли искаш да спираш или да караш максимално икономично?