
Еееех...този Jeep...!
Слоу може да е 100% рекламно лице.
Нем, не позна. Е, може и да се познал де, ако така сметнеш. Не е заради икономията, а само заради деформацията на гумата, защото Приуса ми е с доста нископрофилни гуми, при които деформацията трябва да се държи в по-тесни граници. Същия Приус, но с нормалните 15" джанти си се кара като всички останали автомобили от този клас, които използват същия размер гуми. Демек важна е деформацията, а не икономията.slowtraveler написа: ↑27 Сеп 2019 16:56 За приуса - сам знаеш защо е така - по-високо налягане обикновено е свързано с по-малки деформации на гумата, по-малка контактна площ и от там - по-икономичено (и некомфортно) шофиране...
Това е тъпо изказване, защото няма физическа обосновка.slowtraveler написа: ↑27 Сеп 2019 16:56 В допълнение - ето какво мисли Бриджстон по темата: https://www.bridgestonetire.com/tread-a ... droplaning
Дообре, вЕрвам ти, и няма въобще да повярвам на писаното от Бриджстон, собствения си опит, и обикновените физични закони
В които очевидно се издъни и няма да паднеш по гръб.
И това не ти прави чест. Да поправяш постове, защото да кажем нещото с цитата от Бриджстоун го нямаше на 100%, когато писах отговора. Ама както знаем и се съобразяваме с правилата - не се спори с модератор и администратор. А и с радиоточка.slowtraveler написа: ↑27 Сеп 2019 17:07 Както винаги - дори не четеш какво е писано от опонента ти....![]()
Добре е когато се спори с примери и доводи....
Установено е, че скоростта на аквапланингсе увеличава при увеличаването на налягането (често срещано при по-тежки 'асфалтови' автомобили), увеличаване натоварването върху гумата (т.е. при по-тежък автомобил), и намаляване дебелината на водния филм....It is found that the hydroplaning speed increases with increasing tire pressure, increasing load and decreasing water-film thickness.
Изводът е, че разумното и отговорно поведение при силен дъжд е да се кара максимално бавно, защото така изброените променливи е невъзможно да бъдат измерени и изчислени... не и в реални условия. Всичко останало е суха теория и дървена философия.slowtraveler написа: ↑28 Сеп 2019 20:18 Установено е, че скоростта на аквапланингсе увеличава при увеличаването на налягането (често срещано при по-тежки 'асфалтови' автомобили), увеличаване натоварването върху гумата (т.е. при по-тежък автомобил), и намаляване дебелината на водния филм....
Така е
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта