Страница 6 от 8

Re: ПРОДЪЛЖЕНИЕ

Публикувано на: 22 Апр 2009 00:11
от andrian999999
Аз вече съм ти фен. С нетърпение очаквам следвашият ти пост.

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:[/quote]

ето ви един трепач
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2

OOO извинете

Публикувано на: 22 Апр 2009 01:07
от andrian999999
diver написа:
rudolf написа:всъщност първия победител в група А на врц е точно голф2 през 1986
http://en.wikipedia.org/wiki/World_Rally_Championship

As the planned Group S was also canceled, Group A regulations became the standard in the WRC until 1997. A separate Group A championship had been organized as part of the WRC already in 1986, with Sweden's Kenneth Eriksson taking the title with a Volkswagen Golf GTI 16V.



да...тойотата изглежда доста по аеродинамична happy.gif
http://www.youtube.com/watch?v=xHmxFZzxTMI

http://www.berg-cup.de/
просто го написах малко уважение НО тук има хора които трябва да си направят дебат с хората от ауди форума те са същите! ауди - НАЙ-ВЕЛИКА, куатро - БОЖЕСТВЕНА ! и пак ще повтория фен сам на ТОЙОТА и обичам автомобилния спорт но пак ще повторя тойота има само 2 титли с гт4 93 и 94 и 99 корола! а и чета тук какви ли не глупости кой колко коня вади от колко кубика, кои е спортен? еми как се подържа един спортен автомобил? МНОГО ТРУДНО, ако нямаш
"дядо владика" само бензин масло и гуми ти ебават майката ,да не говорим за застраховката ако е по нов.


Добре дошъл в 21 век tooth.gif tooth.gif tooth.gif Замислил ли си се защо този уникален автомобил, не е повторил никога след това феноменалния си успех?!

Би ми било интересно да коментираш и случайните световни титли от 90, 91, 92, 93, 94, 98 и 99 на тойота в световния рали шампионат...

Публикувано на: 22 Апр 2009 13:06
от Ael
Таа голфара колкото е 400 коня ,толкова е и на 3000 км laugh.gif

...

Публикувано на: 22 Апр 2009 15:23
от rudolf
,,,с внедряването на течния метал от някой фирми,възможностите на терминаторите се увеличават многократно.

Публикувано на: 22 Апр 2009 17:07
от lostigros
Това със 3000-те хиляди километра добре,ама защо да не е 400 коня.ВР6 с турбо става сериозна машина.Не я подценявай.

И в общи линии като ви гледам коментарите май като стане дума за нещо по-различно от Тойота,или пък не дай си боже Голф говорите малко наизуст.Не искам да разпалвам спора отново,но това са ми наблюденията.

Публикувано на: 22 Апр 2009 18:13
от diver
lostigros написа:Това със 3000-те хиляди километра добре,ама защо да не е 400 коня.ВР6 с турбо става сериозна машина.Не я подценявай.

И в общи линии като ви гледам коментарите май като стане дума за нещо по-различно от Тойота,или пък не дай си боже Голф говорите малко наизуст.Не искам да разпалвам спора отново,но това са ми наблюденията.
Да префразирам вица на Бад Дог

Хасан през първата брачна нощ казал на Айшето:- Айше, а дано си девствена... - Ами дано, ама надали...

Та и тоя гоуф е 400 коня ама надали biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 22 Апр 2009 21:33
от Bobby_
.... За километрите....

Ако ребилднеш един мотор и едно купе "от-до" с всички нужни части..... може и да стигнеш тези подадени параметри...

Моя двигател е на 700км (грубо) ... след ТОТАЛЕН ремонт (само к.вал, блока и биелите са стари) като всичко е прегледано обстойно и измервано по 3 пъти преди да се сглоби.... и сега мога да кажа че мотора ми е на 700км! вероятно и този човек е имал същото в предвид....

....ЗА конете.....

при положение че 2,8л 12В е 174кс, 2,8 24в е 200, 2,9 12В е 184кс..... Това са атмосферки.... а с турбо конверсиите може да се изцедят мнооооого коне от тези мотори

1,8 20В турбо е 220кс ФАБРИЧНО!!! това е на Ауди ТТ мотор....

Публикувано на: 22 Апр 2009 22:31
от Bass_Man
Не , че нещо но понеже Голфа-джийската тема ми е една от любимите време е и аз да се изходя по нея tongue.gif .
Та дори и да си представим , че сме сменили всичко по двигателя и той вече е много як и е станал 1000 коня ( не е невъзможно дори и за голфуФ двигател ) ко праиме с FWD-то , тотално небалансираното купе никога не мислено за нещо повече от ходене до пазара , смешния съединител , смешните спирачки , тотално анти-спортното окачване и някой други дреболий ? Ако ще си конструираме нова кола няма проблеми ама нали говориме , че Голфу е велик ???
Също така и не мога да разбера Боби защо ги е изброил тези двигатели при положение , че те не представляват нищо кой знае какво . VAG никога не са правили добри двигатели дори колкото BMW и MB ( въобще да не споменаваме Порше ) . И дори в момента когато слагат двигатели от Ламборгини пак не представляват нещо кой знае какво ( може да погледнете темата за R8 ) . Но пък за сметка на това са много скъпи .
Та да си дойдеме на думата ако го говориме за Голфа , като една добре позната , евтина базова европейска платформа за прохождащи рацери/тунери може би си има някой предимства . Но когато започнеме да ходиме над 200 коня вече това нито е евтина нито добра платформа за развитие . И трябва или да сме много богати и извратени ( със силно желание да се гавриме biggrin.gif ) или да сме много ограничени ( умствено , парично и тн ) за да се занимаваме с това нещо .
Относно това дали хората във форума са сектанти или не моето мнение е , че това е най-не сектантския форум в БГ !!! И това го доказва и самия факт , че една голяма част от членовете му притежават много различни марки автомобили включително и отрочета на VAG .
Иначе бих желал и аз да благодаря за поканата !!! :thumbsup:

още малко скандалче...

Публикувано на: 23 Апр 2009 00:10
от andrian999999
лаф да става обаче, и аз им викам селски тунинг и дрън , дрън обаче свалям шапка на тия хора дето си подържат старите коли в безупречен вид , и един наточен голф 2 които не е увиснал а има стойка , човека стегнал окачването, нови дискове и.....ЕВАЛА! са всеки си е пристрастен,
всеки си има виждане, а момчето дето показа как върви на писта тоя голф пред катерхама, пак евала на шофьора и евала за колата.

Публикувано на: 23 Апр 2009 00:42
от rudolf
Bass_Man написа:......:
ко ти прай кеф да си изтъкваш пропуските--не мога да те разбера laugh.gif

Публикувано на: 23 Апр 2009 01:21
от Bass_Man
rudolf написа:
Bass_Man написа:......:
ко ти прай кеф да си изтъкваш пропуските--не мога да те разбера laugh.gif
Не , че нещо въобще си разбрал де ама ..........................

Публикувано на: 23 Апр 2009 14:33
от rudolf
bad_dog написа:Според вас, ако се сбият Робокоп:
с Терминатор:
кой ще победи?
дафт робо дансе:)

http://www.youtube.com/watch?v=bl6RJyZd ... re=related

Re: ПРОДЪЛЖЕНИЕ

Публикувано на: 15 Май 2009 21:45
от corolla G6
diver написа:
andrian999999 написа:
diver написа:[
Кой е точно тоя гоУф дет ще бие дори един старлет гланца или королка 1.8ТС?! щото за селика ГТ4 примерно съвсем не се сещам. чакам с нетърпение следващата ти мозъчна пръдня.
GOLF 2 с двигател 3G :thumbsup: Много не могат да го стигнат тойтките!

Re: ПРОДЪЛЖЕНИЕ

Публикувано на: 15 Май 2009 21:59
от diver
corolla G6 написа:
diver написа:
andrian999999 написа:
GOLF 2 с двигател 3G :thumbsup: Много не могат да го стигнат тойтките!
Дай повече инфо да се посмеем де?!

Re: ПРОДЪЛЖЕНИЕ

Публикувано на: 15 Май 2009 22:09
от corolla G6
diver написа:
corolla G6 написа:
diver написа:
Дай повече инфо да се посмеем де?!
Много от разбирачите на които им се дръпнаха очичките от стоене пред компютрите да гледат японски чекии не са чували GOLF 2 с двигател 3G (между другото Голлф се пише с главно Г и л не с У) ,а той е 1.781 кубика 210 коня заводски.За повече питай Чичко Google.Защото селика ГТ4 няма никакви шансове biggrin.gif