Страница 6 от 8

Публикувано на: 07 Мар 2009 17:16
от martod
Парчетата отиват в картера, а не в турбината........Турбината само вкарва въздух под налягане в цилиндрите, през смукателните клапани......

Публикувано на: 07 Мар 2009 17:32
от Uncle Dido
Чакай, че нещо не разбрах. Парчетата от буталото са прецакали турбината, така ли? Че как стигнаха дотам, та и през маслената помпа, масления филтър... wacko.gif Ааа, сетих се! През изспускателните клапани! И ти е гръмнал топлия охлюв! tooth.gif

Та откъде, казваш, си сипал нафта без вода?

Публикувано на: 07 Мар 2009 17:36
от dimd00d
martod написа:Парчетата отиват в картера, а не в турбината........Турбината само вкарва въздух под налягане в цилиндрите, през смукателните клапани......
викаш турбината торсионното поле от щаб квартирата на тойота я върти :)

Публикувано на: 07 Мар 2009 20:03
от diver
Fido Dido написа:Чакай, че нещо не разбрах. Парчетата от буталото са прецакали турбината, така ли? Че как стигнаха дотам, та и през маслената помпа, масления филтър... wacko.gif Ааа, сетих се! През изспускателните клапани! И ти е гръмнал топлия охлюв! tooth.gif

Та откъде, казваш, си сипал нафта без вода?
Някога на бира и сладки приказки щи обясня, щото не са ти ясни нещата biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 07 Мар 2009 21:28
от Uncle Dido
diver написа:Някога на бира и сладки приказки щи обясня, щото не са ти ясни нещата biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

:cheers:

Публикувано на: 07 Мар 2009 21:45
от martod
dimd00d написа:
викаш турбината торсионното поле от щаб квартирата на тойота я върти :)
Виж за това не бях се замислял, но като се замисли човек, вярно че освен буталата да въртят турбината, друго няма какво да е...... no.gif

Публикувано на: 07 Мар 2009 22:11
от slowtraveler
martod написа:... вярно че освен буталата да въртят турбината, друго няма какво да е...... no.gif
OFF:
Обратното е - нали виждаш като се сложи турбина как бързо се завъртат буталата unsure.gif

Публикувано на: 09 Мар 2009 18:35
от slowtraveler
На времето се правеше с по-тънко евтино масло, като можеш да му добавиш някоя присадка за миене....
След работа няколко минути се хвърляше заедно с филтъра.

Става въпрос за сглобен двигател...
Иначе детайлите се мият добре с нафта/газ...
Да не достигна до палене на двигателя?! Доста бързо пипате :thumbsup:

Публикувано на: 09 Мар 2009 19:21
от slowtraveler
Такова миене с нафта твърдо не е за предпочитане:
1. няма да измиеш добре навсякъде, са амо някъде по сточните канали (нафтата няма да стигне например до каналите под налягане)
2. Ще остане неизцедена нафта, която ще разреди маслото и ще прави пари в картера...
В кой сервиз ти я правят колата?

Публикувано на: 09 Мар 2009 19:41
от slowtraveler
В такъв случай нямаш избор - промивка с масло и присадка...
Аз бих съкратил и срока до първите 1-2 смени на масло, за всеки случай...
Иначе няма смисъл да си вкарваш мисли за песъчинки и т.н.....
Филтъра ще пообере боклуците, а и в случая вече нищо не можеш да направиш...
Поне огледаха ли добре двигателя майсторите или направо го метнаха в коша...

Публикувано на: 09 Мар 2009 23:17
от Bass_Man
kronos написа:Надявам се да са го поогледали. .............................. проблем ли е ако сложа двете стари и две нови?
И аз така се надявах и сега трябва да си разглобявам мотора пак !
Не е проблем да слагаш стари и нови ако си сигурен , че старите са здрави !

Публикувано на: 07 Апр 2009 22:21
от Джамбазов
От кой модел дюзи сложи. Ако са ти сложили новия модел трябва да се сетнат към компа. Отделно от това има нов софт за компа. Какъв беше шума, в смисъл на какво подобяваше изтракването? Провери си сега нивото на маслото.

Публикувано на: 07 Апр 2009 22:34
от diver
Хм, не мислиш ли, че трябва да зададеш въпроса на майсторите отнесли една торба кинти за ремонта?!

Публикувано на: 07 Апр 2009 22:54
от diver
kronos написа:Ааа ще им го задам и на тях, но е добре да знам евентуално да не се пробват да покрият нещо.
хубав въпрос...дали не трябваше да го зададеш и първия път?! Щото такъв карък кат теб чисто статистически е малко вероятно да съществува...според мен си попаднал на майсторчета дет си те ****** както и когато искат....Последно че не помня, смени ли двигателя или прави твоя? Смени ли валовете и лагерите? Какво стана с блока? Главата и турбото? Кво има да покрият? Да си оправят мотора и да си **** мамата....

Публикувано на: 07 Апр 2009 23:23
от martod
kronos написа: Нивото на маслото е доста над максимума.
Доста над максимума, или доста над минимума ???