Страница 6 от 15

Публикувано на: 04 Фев 2009 16:55
от Me4oKyX
Идвайте в Пловдив - има изложено комби 2.2д, 1.8бензин и дори има 1.8автомата за тест драйв. Идвате, ако колата е на тест драйв изчаквате 30-тина минути и след това сте вие :thumbsup: Вече направих тест с брата и баща ми - возията е уникалка, 1.8 със 143к.с се набира мноогооо прилично biggrin.gif Абе направо идвайте да прайте теста :thumbsup: Дори вече има продадени бройки, че и има един регистриран wink.gif

Публикувано на: 04 Фев 2009 17:30
от Instability
В Русе има за тест драйв 2.2 на 150 коня седан , от преди 2 седмици. Когато го тествах , нямаше желаещи затова не съм и чакал :)

Публикувано на: 04 Фев 2009 18:24
от Kiki
Instability написа:В Русе има за тест драйв 2.2 на 150 коня седан , от преди 2 седмици. Когато го тествах , нямаше желаещи затова не съм и чакал :)
Е, сподели впечатления! :thumbsup:

Публикувано на: 05 Фев 2009 01:18
от LEXUS
slowtraveler написа:
LEXUS написа:.... Няма промени по двигател,ходова част и т.н.....
Абе прав си, само дето са променени количествата на течности, преработено охлаждането, всмукателния и изпускателния тракт, изцяло сменено и преработено предно и задно окачване (с промяна на wheelbase), сложени модифицирани диференциали с друго предавателно число и понасящи студа, иначе няма никакви промени - съвсем сток си е biggrin.gif
За Лендкрузъра и хайлукса - нищо лошо не мога да кажа (освен, че първия мнооооого го крадат - два откраднати чисто нови Лендкрузъра за 1 година отказаха братовчед ми от този модел....)
Ама темата бе за Авенсиса....
Някой пробвал ли го е лично вече?
Двигателят 3.0 д4д е същият ,никакви количества течности не са променяни.Смукателният тракт/тръба/ е разширена и е поставен специален ауспух..Охлаждането не е преработвано,а предно и задно окачване са същите като стандартен Хай-Лукс с тази разлика,че междуосието е нарастнало,модификации по дължината на пружините има заради 38 цоловите гуми. Принципно окачването е стандартно/с изключение на междуосието/,дизеловият двигател е стандартен с изключение на допълнителни отоплители за горивото и разширена тръба за входящия въздух. Автоматичната трансмисия е стандартна като конструкция,единствено с променени предавателни отношения.
Тоест нито разширената тръба за входящ въздух изменя двигателя от стандартен в преработен,нито увеличеното междуосие прави окачването различно като конструкция от стоков Хай-Лукс! Нито изменени предавателни отношения на трансмисията я правят различна конструктивно от тази в стоков Хай-Лукс.
Разбирам ако имаше сменено окачване или преработен двигател или различна трансмисия или преработена такава,но такива неща няма.

Публикувано на: 05 Фев 2009 11:16
от Scott
LEXUS написа:...предно и задно окачване са същите като стандартен Хай-Лукс с тази разлика,че междуосието е нарастнало,модификации по дължината на пружините има заради 38 цоловите гуми. Принципно окачването е стандартно/с изключение на междуосието/...
ИзображениеЧетеш като дявол Евангелието biggrin.gif
Each Hilux has more than 240 man-hours of work to complete the modifications...Suspension Front: lowered by 50mm, moved 40mm forwards, additional 40mm lift.
Rear: longer, more pliant leaf springs fitted with heavy duty long travel pump stops and specially tuned shock absorbers.
Transmission Arctic Trucks 4.88:1 differential ratios with front and rear diff locks with cold weather preparation.

Публикувано на: 05 Фев 2009 11:44
от LEXUS
Scott написа:
LEXUS написа:...предно и задно окачване са същите като стандартен Хай-Лукс с тази разлика,че междуосието е нарастнало,модификации по дължината на пружините има заради 38 цоловите гуми. Принципно окачването е стандартно/с изключение на междуосието/...
Изображение
Each Hilux has more than 240 man-hours of work to complete the modifications...Suspension Front: lowered by 50mm, moved 40mm forwards, additional 40mm lift.
Rear: longer, more pliant leaf springs fitted with heavy duty long travel pump stops and specially tuned shock absorbers.
Transmission Arctic Trucks 4.88:1 differential ratios with front and rear diff locks with cold weather preparation.
Е,явно трябва дума по дума да защитавам написаното от мен.След като стана ясно,че по двигателя нищо не е пипано,тоест двигателят е стандартен,както казах още в началото,tези работи,които си цитирал съм ги чел,разбира се, и пише,че е издължено междуосието,като задните пружини са по-големи/и са от Тундра,тук обаче не ги пише/,но цялото окачване в своята същина като разработка и изпълнение е еднакво със стандартен Хай-Лукс с разликата на различно междуосие,което не променя окачването и по-дълги задни пружини от Тундра и специално настроени амортсори,което е нормално с оглед терена там.Но пак казвам окачването в същината си е такова,каквото е конструирано при сток Хай-Лукс.
За трансимсисията също пише ,че са изменени единствено предавателните отношения на оригиналната трансимисия и е със зимна подготовка.
Следователно логично е да се каже,че ако отиде там един стандартен Хай-Лукс с допълнителни отоплители за горивото и зимна подготовка на автоматика,ще се справи при -40,но няма да е толкова проходим със стандартни гуми и амортисьори.

Публикувано на: 05 Фев 2009 12:30
от Gandalf
Не съм карал новия Авенсис, само се качих в него докато
чакам да ми сменят маслото.
Общите ми впечатления от интериора са, че е по изпипан от предишния. Вратите се затварят като на Мерцедес - плътно и тежко - нищо не дрънчи. Таблото има малко странна текстура, мен повече ме кефи имирацията на кожа, но поне като го драснеш с пръст не остава следа, като на моята Корола.
Огромен багажник на комбито, но малко тесен ми се стори.
На задната седалка супер много място - оставаше почти педя от коленети ми до предната седалка.
Външно - отпред е много зле, но ще свикнем, отзад - много е красив.
Най-тъпото е че цените му са много високи - разликата между най-малките двигатели (бензин - дизел) е 6000лв, което е супер много според мен.

Публикувано на: 05 Фев 2009 13:15
от Instability
Впечатленията ми са противоречиви. Това което ми хареса са по-голямо пространство вътре в автомобила, по-удобна седалка на шофьора (само там бях), багажника на седана е почти същия. Скоростният лост е с намалена височина, по-добре влизат предавките, волана е много по-лек (предполагам заради електрохидравличния усилвател), може да се спира VSC то, също така ми хареса и безконтактното палене на двигателя. Не ми допадна електонната ръчна спирачка, като динамика аз тествах 2.2 150 коня дизел и въпреки по-високия въртящ момент, усетих го по-муден спрямо моя (пак 2.2 150) може би, защото не е разработен, пък и заради масата (незнам колко тежи новия). Лично мое мнение е, че не бих заменил сегашният си Авенсис заради новият. Единствено адаптивни фарове бих искал да си сложа, взаимствани от новият. Другите екстри и без това не се предлагат на българския пазар.

Публикувано на: 05 Фев 2009 18:55
от slowtraveler
Ако адаптивните фарове са като на Мерцедес и като на Маздата - няма кой-знае каква голяма полза....
Засега като гледам май само БМВ (само тях съм виждал - може и да греша, че са единствените) имат интелигентен подход с наистина адаптивни фарове, а не допълнителни фарчета които се включват при завой....
По муден може да го чувстваш ако са бъзикали настройките заради повишена екология, пък и може компютъра още да не се е самообучил какво трябва да прави ... tongue.gif

Публикувано на: 05 Фев 2009 23:01
от Kiki
Instability написа: Лично мое мнение е, че не бих заменил сегашният си Авенсис заради новият.
Еми, то май за България си е нормално да прескачаме по един модел и да се купува по-следващия!? И аз не бих си позволил да купувам всеки нов модел. Ще чакаме/живот и здраве/ следващият. unsure.gif

Публикувано на: 06 Фев 2009 12:04
от Petar
Dori i Avensis 1 e vse ohte na moda

Публикувано на: 07 Фев 2009 00:55
от george
Можете да намерите всички цени на www.toyota.bg

Производството на 2.2 D-CAT 6AUT / 150 к.с. стартира около 3 месеца след старта на производството на новия Авенсис. Затова все още не е наличен.

Обърнете внимание на съкращението D-CAT (Diesel Clean Advanced Technology, а на D-4D) - 2.2 D-CAT 6AUT / 150 к.с. ползва същата технология като 2.2 D-CAT 6MT / 177 к.с., но мощността е ограничена до 150 коня, за да се намалят емисиите CO2 и се покрие еко-нормата EURO5.

Тойота е решила твърдо да слезе под 140 грама средни емисии за 2009-та за Европа и затова ограничава емисиите на 'масовите' модели, а оттам и мощността. За любителите на можни автомобили препоръчвам IS-F.

Публикувано на: 07 Фев 2009 03:21
от jim_beam
george написа:... 2.2 D-CAT 6AUT / 150 к.с. ползва същата технология като 2.2 D-CAT 6MT / 177 к.с., но мощността е ограничена до 150 коня, за да се намалят емисиите CO2 и се покрие еко-нормата EURO5....
d-cat 177 к.с. още откакто излезе този мотор(в rav4 от 12/2005,корола версо не знам точно откога) си покрива euro5,това се дължи на много ефективния филтър за сажди,който е серия.но както вече знаем с това се увеличава много вероятността от дефекти.поради тая причина предпочетох модела без филтър и не съжалявам,но следващия ще е бензин най-вероятно хибрид. wink.gif внимавайте с новите дизели,че като знам качеството на горивото wacko.gif

Публикувано на: 07 Фев 2009 15:31
от LEXUS
jim_beam написа:но следващия ще е бензин най-вероятно хибрид.
Ох,а дано! Пожелавам ти го. И аз имам такова желание,особено като видях новия Приус 3 ,Тойота ме впечатлиха още повече. smile.gif

Публикувано на: 07 Фев 2009 16:11
от Scott
LEXUS написа:... новия Приус 3 ,Тойота ме впечатлиха още повече...
Новия Приус е огромна крачка напред. Може би дори две крачки. Направо страхотно много ми харесва, винаги ме е кефил Приус, много стил има в тая кола. Въздушното му съпротивление е едва cd=0.25, Тойота отново са авангардни направо пред всички както винаги на първо място.Аз съм впечатлен, това се казва инженерска мисъл, 134 коня, а пък още по-нисък разход, по-широка, по-голяма кола, по-бърза със сигурност заради уникалната аеродинамика, това е пътя на Тойота. Приус е абсолиутният авангард в автомобилостроенето. :thumbsup: ohmy.gif