Страница 6 от 8
Публикувано на: 31 Мар 2006 01:23
от DANIEL
как мога да сметна обема на кулер, сигорно има значение и колко ще са дълги трабите и сечението им
Публикувано на: 31 Мар 2006 08:09
от LordDigital
DANIEL написа:как мога да сметна обема на кулер, сигорно има значение и колко ще са дълги трабите и сечението им
Обема на Кулерите е пряко свързан със това колко въздушен поток могат да ухладят. Примерно за 200 коня ти трябва кулер със obem 10L а за 400 почти 2 пъти повече.
Съвсем честно аз не съм чувал някои да е смятал кулер по обем ,обикновенно са избира базирано на 2 неща
1.Дали ша ползваш колата само за драг? - ако да ,тогаз взимаш наи-големия кулер които може да се навре отпреде
2.Ако нема да я ползавш за драг ,къде ша си поставиш границата между развъртане на турбото (Лаг) и мошност понеже колкото по-голям е кулере толкоз повече лаг.
Аз лично за твоита кола не бих слагал кулер със размери около 20 х 6 и дебелина 3 (всичко във инчове). Турбината ти е старичка втулкова и всичко над това със 2 литра мотор ша те наказва със прекалено много лаг.
Публикувано на: 31 Мар 2006 08:12
от LordDigital
Забраих да отговоря
Тръбите да има значение и то голямо - и те са обем и те слагат лаг и то доста. Нема никакъв смисал от тръби над 2.5 инча. Дължината им трябва да бъде абслолютно възможно наи-късата ,като разбирасе не се правят безнадежно рязки чупки.
Публикувано на: 31 Мар 2006 09:26
от DANIEL
LordDigital написа:...
за трабите ммисля да ги направя колкото е изхода на турбото (не съм го мерил още)
между другото входа на инжекцията е по голям, но мисля че няма смисъл и трабите да са толкова
Публикувано на: 31 Мар 2006 09:56
от jamie
*deleted*
Публикувано на: 31 Мар 2006 13:00
от DANIEL
jamie написа:Lordeeeeee, ти му иба мамата !
10 литра за 200 коня ???
тва много ли е
Публикувано на: 31 Мар 2006 13:40
от jamie
*deleted*
Публикувано на: 31 Мар 2006 13:54
от DANIEL
jamie написа:Ами не съм експерт ама по моему 2, максимум 3 литра за 200 коня - за стрийт кола са нормално.
ще трябва да сваля моя е да го измера колко литра е
Публикувано на: 31 Мар 2006 18:01
от LordDigital
DANIEL написа:LordDigital написа:...
за трабите ммисля да ги направя колкото е изхода на турбото (не съм го мерил още)
между другото входа на инжекцията е по голям, но мисля че няма смисъл и трабите да са толкова
На Турбото изхода е 2 инча ,Келеша обича да го ползва като пример за Изключително стеснен изход от турбо ,то всъшност целия студен охлюв на тва турбо е прекалено малък... ма мисълта ми е ,че не си прави тръбите 2 инча а поне 2.5
Публикувано на: 31 Мар 2006 18:06
от LordDigital
jamie написа:Lordeeeeee, ти му иба мамата !
10 литра за 200 коня ???
Е тва беше пример де ,10литра е много за 200 коня ,и за 300 е доста!
Ма аз не знам некои да ги мери във литри осен келеша примерно ,ма тои ползва народни литри (демек смята литраж по размерите на кулера ,което не може да е вярно понеже там имаш ламели).
Аз което гледам като избирам моя е
1,Размер на питата
2. Дезаин на кулера (не изкаш въздуха да върви през половината кулер само)
3.Пад на налягането във него ,входящи и изходящи диаметри ,маса ,и разни други второстепени дето не се сещам сега.
Публикувано на: 31 Мар 2006 20:42
от DANIEL

ако келеша чете този пост, ако може да си погледне личните съобщения в тунинг.бг
Публикувано на: 01 Апр 2006 17:05
от punkara
az imam edin vupros, zashto prosto ne poglednesh po neta kakvo se predlaga kato aftermarket za tvoyata kola, i ne si napravish smetka, tova horata sa go smyatali i probvali mnogokratno predi godini. spored men, nai-veche se zamisli, nad slednoto: stand alone ECU, po-golemi inzektori, i nova po-golyama turbina! sled kato tvoyata e precakana, po-dobre si vzemi po-golyamshka. istinata e, che nai-golyamata ti prechka za seriozni konski sili e standartnata EFI sistema!
ako pitash men, pogovori si sus Bad Dog!
za koolurite pomni che ima dva vida, ednite sa kato starite trubni radiatori ot soc. vremeto, po tyah vuzduha minava po-burzo, no puk ne iztudyavat tolkova dobre, kolkoto standartnite. ako polzvash truben togava mozesh da napravish edin water injection, nyakude chetoh, che mnogo dobre stava sus EFI pompa ot 4AG, i technost za chistachki!
vsuchnost kakvoto se opitvam da ti kaza e slednoto: ako sega smenish samo coolera, posle drugo, i treto, shansa e mnogo golyam da se nalozi pak da smenyash posle chasti. zatova si napravi edni plan, kakvo iskash, i posle go razdeli na chasti, i leka po-leka edno po-edno vzimai i slagai.
taka shte ti izleze po-evtino, shte mozesh da planirash vsichko predvaritelno, i krainiyat rezultat shte bude istinski.
uspehi,

Публикувано на: 01 Апр 2006 22:39
от b_d
punkara написа:az imam edin vupros, zashto prosto ne poglednesh po neta kakvo se predlaga kato aftermarket za tvoyata kola, i ne si napravish smetka, tova horata sa go smyatali i probvali mnogokratno predi godini. spored men, nai-veche se zamisli, nad slednoto: stand alone ECU, po-golemi inzektori, i nova po-golyama turbina! sled kato tvoyata e precakana, po-dobre si vzemi po-golyamshka. istinata e, che nai-golyamata ti prechka za seriozni konski sili e standartnata EFI sistema!
ako pitash men, pogovori si sus Bad Dog!
za koolurite pomni che ima dva vida, ednite sa kato starite trubni radiatori ot soc. vremeto, po tyah vuzduha minava po-burzo, no puk ne iztudyavat tolkova dobre, kolkoto standartnite. ako polzvash truben togava mozesh da napravish edin water injection, nyakude chetoh, che mnogo dobre stava sus EFI pompa ot 4AG, i technost za chistachki!
vsuchnost kakvoto se opitvam da ti kaza e slednoto: ako sega smenish samo coolera, posle drugo, i treto, shansa e mnogo golyam da se nalozi pak da smenyash posle chasti. zatova si napravi edni plan, kakvo iskash, i posle go razdeli na chasti, i leka po-leka edno po-edno vzimai i slagai.
taka shte ti izleze po-evtino, shte mozesh da planirash vsichko predvaritelno, i krainiyat rezultat shte bude istinski.
uspehi,

аз не бих махнал оригиналната електроника на тази кола.
Публикувано на: 01 Апр 2006 22:59
от agent dust
ама едно Apexi FC прави чудеса
това, което знам аз за кулера, е че трябва да е с дебела пита и с хубави големи ламели - това гарантира малко въздушно съпротивление и добра работа на турбината.
Публикувано на: 02 Апр 2006 09:44
от LordDigital
maggkrabar написа:ама едно Apexi FC прави чудеса
това, което знам аз за кулера, е че трябва да е с дебела пита и с хубави големи ламели - това гарантира малко въздушно съпротивление и добра работа на турбината.
Брех брех брех ,Лъчо да не е станал диструбор на тез Apexi-та
