Страница 6 от 13

Публикувано на: 29 Сеп 2008 11:54
от b_d
Поли,

радиаторът ориентировъчно е 60х40 см. Отворът за пълнене е на самия радиатор, а входа и изхода на водата се падат от дясната страна на колата (в случая пасажерската).
ОЕМ радиаторът се справя чудесно - моята кола никога не е загрявала с него. Сега съм с KOYO за АЕ86 и е дооооста голям. Доста добра изработка. Такова нещо не можеш ли да намериш?

Публикувано на: 29 Сеп 2008 12:09
от poli
Нещо такова?(Nissan S13)

Публикувано на: 29 Сеп 2008 12:42
от poli
Намерих един за Мустанг с размери 420×438×56,и входа и изхода са от страната на пасажера.
Дали ще става?

височина х дължина х дебелина

Публикувано на: 29 Сеп 2008 12:50
от b_d
Прекалено висок ми се струва - има известен риск да не влезе. По-добре да вземеш онзи за нисана.

тук има размерите на KOYO

http://got-jdm.com/koyo-aluminum-racing ... p-310.html

Публикувано на: 29 Сеп 2008 20:44
от poli
Така май трябва да изглежда оригиналния?

Публикувано на: 29 Сеп 2008 20:50
от Troshko
poli написа:Така май трябва да изглежда оригиналния?
ДА това е :thumbsup:

ето две алтернативи !!!

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GODSPEED ... 0261460017

ето и като на Асен

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KOYO-RAC ... 0284290368

Публикувано на: 08 Окт 2008 22:09
от poli
Едрите чаркалета тръгват след седмица. punk.gif



ПС.Днес нямах много работа и седнах да направя един списък за части и работа.
Разделих го на необходими и не толкова необходими.
Ами малко се оплаших и спрях да пиша,че то си станаха 10 000евро. wacko.gif

Публикувано на: 08 Окт 2008 23:37
от rudolf
poli написа:Едрите чаркалета тръгват след седмица. punk.gif



ПС.Днес нямах много работа и седнах да направя един списък за части и работа.
Разделих го на необходими и не толкова необходими.
Ами малко се оплаших и спрях да пиша,че то си станаха 10 000евро. wacko.gif
плашиш се щото грешно ги сметаш нещата.... примерно определи си 500-1000 лева за месец,,,и си сметай месеците
..или пък си карай на етап, и като достигнеш определен желан,,,зануляваш и почваш да сметаш другия етап.
обективното осчетоводяване намалява пропорционално желанието и самочувствието на реставратора biggrin.gif

Публикувано на: 09 Окт 2008 14:54
от poli
Ето какви са намеренията ми:
Двигател 4A-GZE- Corolla АЕ101
Тенекеджия-
Бояджия-
Алуминиев Радиатор-Koyo/ARC
Алуминиев разширителен съд-NRG
Кабели за свещите-Magnecor
Комплект Гарнитури за ДВГ-Toyota
Джанти-втора употрба
Капак пр.-втора употреба
Калници пр.-втора употреба
Фарове пр.-втора употреба
Броня пр.-Втора употреба
Стопове-втора употреба
Roll Cage-Cusco
Strut Bar F-Cusco
Strut Bar R-Cusco
Въздушен филтър-HKS
Бензинов филтър-Toyota
Маслен филтър-Greddy
Масло двг-Motul__
Масло скорости-Motul 75-90
масло деференциал-Motul 75-140
Бензинова помпа-Walbro
Свещи-Denso
Съединител-Exedy
Седалки-Cobra
Intercooler Kit-Hand made
Колани-NRG
Уреди-Blitz
Cat Back-5Zigen

Сигурно изпускам и доста неща wacko.gif

Публикувано на: 09 Окт 2008 15:33
от doktorross
poli написа:Ето какви са намеренията ми:
Двигател 4A-GZE..............
Мале,тука много пара ще играе,ама ще е :censored: звяра! wacko.gif wacko.gif wacko.gif

Публикувано на: 09 Окт 2008 15:50
от rudolf
дребни боклучета на килограм ще и трябват,,,дет докат не опреш -не може да се сетиш,,,лагерче за опашката на скорости,,кит за топката на скорости,тампонче за тук-тампонче за там,,,ейде маркучета за спирачки,айде суей барове,ии,,,иии,,,иии,,,и много ходения за болтое и фтулчици.

най фрапантно ми се набива че никъде не видях окачване и спирачки? или са купени вече??

шпера сигурно е в ункоун състояние,погледни за криви полуоски, каренца по кардана, ударе по носачите, панхарда, ревизия на шарнирни болтове и кормилната уредба. лагерите поне на предните главини, гумени уплатнения на вратите.мисля преправянка на генерацията,,,,

Публикувано на: 09 Окт 2008 16:27
от poli
wacko.gif

Публикувано на: 09 Окт 2008 17:15
от ugabuga
saglasen sam che vsichki tamponi shte sa za smiana, i predi tia roll cages opravi okachvaneto.

a, i originalnata pompa ne ia barai osven ako niama problem, i ako ima smeniai sas sushtata. Walbro-to e bokluk. Vie kato pobarkano i chesto se predavali. Az imam takava no za sega e ok.

sas originalnata napravih 200 konia, deto e za tercel s mator 75hp, taka che spoko. ili ako vzemash - nova ot supra.

Публикувано на: 09 Окт 2008 17:17
от b_d
За какво ти е комплекта гарнитури?

Ако ще ги сменяш включи сегменти и лагери.

Публикувано на: 09 Окт 2008 17:19
от b_d
ugabuga написа:saglasen sam che vsichki tamponi shte sa za smiana, i predi tia roll cages opravi okachvaneto.

a, i originalnata pompa ne ia barai osven ako niama problem, i ako ima smeniai sas sushtata. Walbro-to e bokluk. Vie kato pobarkano i chesto se predavali. Az imam takava no za sega e ok.

sas originalnata napravih 200 konia, deto e za tercel s mator 75hp, taka che spoko. ili ako vzemash - nova ot supra.
При нас оригиналната не става. Аз бих сложил Denso от Селика турбо или Супра (или голям Лексъс).