Страница 6 от 134

Публикувано на: 21 Ное 2010 22:30
от gicho
Аз спрях да опонирам, ама се е намерил упорит заместник! Keep Walking!

Какво си мисля аз - и за едната, и за другата страна, ефект от спора няма - нито един от пишещите няма да смени лагера, или да си промени мнението.
Аз предпочетох да участвам в други теми (е, и там пускам по някоя закачка за марката), но поне там може да съм полезен с нещо, или пък да науча нещо.

Публикувано на: 22 Ное 2010 09:28
от nowyaris
gh0s7r1d3r написа:
nowyaris написа:
gh0s7r1d3r написа:Много разпалени фенове на ма марката виждам тук :) Укротете се малко. Определено Тойота, не е Тойота отпреди 10 години, но нито Мерцедес вече е мерцедес, нито Фолксваген е фолксваген и т.н. Просто цените на колите паднаха, а реално и цената на труда и на суровините се е покачила, така, че неминуемо трябва да се компенсира от нещо и според мен, това е от материалите - по некачествени. ММТ-то на братовчед ми е на около 30к и засега няма проблеми (за мен самото то е проблем, защото това е най-безумната и скапана скоростна кутия, с която съм се сблъсквал, след ММТ-то на Смарт, но поне Смартовата е много здрава).

А за 160 бона има доста джипове, които можеш да си купиш, в зависимост от това какъв точно джип ти трябва - паркетен или истински офроуд (макар, че доста малко хора биха дали 160 бона за нещо, което да вкарат в гората за лов). За 160 000 лв., спокойно купуваш напрмер Рейндж Роувър, който е доста по добра комбинация офроуд/комфорт от Крузъра, за доста под 160 купуваш Инфинити, Q7, ML, X5, Escalade и доста други.

Тойота е надежда кола, относително здрава, относително евтина за поддръжка, относително евтина (особено в САЩ - пазар, който е основен фактор за продажбите на каквото и да било в световен мащаб, включително и на автомобили) и с добри гаранционни условия и следгаранционно обслужване (последното в никакъв случай не важи за България!!!). Това го казвам от позицията на каращ чисто нова Тойота и втора употреба такава. Новата е Ярис 1.3 ръчни скорости - опростен модел, на който няма какво толкова да му стане. Другата, старата е Версо, взех го скоро, че в Ярето не се събираше количката на бебето и ми изпадна много изгодно (на доста километри е, но е на 4 години). Версото ми създава малко проблеми,, но те са сравнително дребни - светват лампите за блокажите през известно време и още не мога да установя какво и е точно.

Като цяло, Тойота е надеждна и сравнително здрава и евтина кола, но определено някакси няма душа. Има коли, които са трошливи, скъпи за поддръжка и т.н. но усещането в тях е различно - в Тойотката - нищо възбуждащо. :)
Ако не можеш да се възбуждаш-върви на лекар.Проблема не е в Тойота,а в либидото ти.И как ги измисляте тез имена,с които се регистрирате-нямам думи.Човек не може нормално даже да Ви наругае.По принцип не колата,а акъла създава проблеми.И колата не може да има душа-води се "неодушевен"предмет.Абе Вие на училище не сте ли ходили?

Ти в друга кола, освен в 25-годишната корола качвал ли си се??? Май не... Ами качи се някой път в новата Жулиета, в 159 ГТА, в някой Мустанг и т.н. усети за какво ти говоря и след това обратно в ретро японеца с плъзгачите на парното ;)
Съжалявам,не съм видял поста.Значи колега,да знаеш-на такива неща съм се качвал,дето само по филмите си ги виждал.Много пъти през последните 20 години.И в момента карам нова кола от магазин.И съм си харесал оше една,от друг магазин.И 1983 още съм качвал Жулиета-беше чернокоса от Плевен.На Мустанг не съм се качвал,щот за разлика от теб си нямам никого на село.Наистина имаш проблеми с реалната преценка на действителността.И това самочувствие откъде си го взел-не знам.Ти всъщност Новия Мустанг или 159 купето карал ли си ги?

Публикувано на: 22 Ное 2010 12:22
от gh0s7r1d3r
Карал съм ги, да, но това не е от значение. Дори онзи ден карах един V8 Мустанг, който показва градски разход, колкото мойто Версо. Но пак казвам, това не е от значение. И аз карам кола от магазина и повече никога няма да карам такава, защото достигнах до извода, че в България, това е безсмислено. Освен това, не аз те обидих първи, ако си прочетеш поста за либидото или какво там написа.
Пак казвам, Тойота е здрава и сигурна кола, но не е нищо специално, доказателство за това е дори и този форум, в който участват активно има няма 20 души. Погледни Алфа форума или Субару форума. Повечето хора не си купуват Тойота, защото ги е запленила дотолкова, че да не могат да погледнат друга кола. Има марки, обаче, които така запленяват хората, че цял живот си пазят спомени. Ако искаш се смей, но аз имах една Алфа 145, която продадох на един мой приятел. Колата е 10 годишна, на фона на другите 2 не би трябвало да ми прави каквото и да било впечатление, но като се кача вътре и нещо ме човърка отвътре. Въпреки, че за 2-3 те години в които я карах я платих още веднъж и половина в части и ремонти, пак ми е тръпка. Карам 2 тойоти - една от магазина и една на 4 години - супер здрави са, супер надеждни, евтини за поддръжка (извън ТМ Ауто, които имат наглостта на мен по гаранция да ми взимат 300 лева за масло, а с огромни табели рекламират извънгаранционна смяна на масло за 70 лева - ето това е една от причините да не си купя повече кола от магазина в БГ), може би занапред ще карам предимно Тойоти, но в мига, в който мога да си позволя да поддържам една кола, която да си карам за кеф през уикенда, няма да е Тойота. Просто не виждам кой модел може да заеме такова място. Тойота е здрава и надеждна, още веднъж казвам, но липсва спортен дух, тръпка. Остани си със здраве, колега nowyaris и извинявай, ако си се обидил по някакъв начин от постовете ми, не е било това целта ми.

Публикувано на: 22 Ное 2010 13:10
от Raya
gicho написа:Аз спрях да опонирам, ама се е намерил упорит заместник!.
gh0s7r1d3r написа:...
Колеги, случайно да следите в кои теми пишете? В целия пост нямаше една дума за скоростна кутия (темата, май, е за това) и вече се повтарят.
Разбрахме, че ти трябва спортна тръпка, но не мога да разбера защо не пробваш Супра и МР. Разбрахме, че си от странните Алфисти, които имат невероятно търпение и излишни пари за редовно киснене в сервиза. Само не разбрахме защо си купи Тойота, щом не я харесваш?
gh0s7r1d3r написа:..Повечето хора не си купуват Тойота, защото ги е запленила дотолкова, че да не могат да погледнат друга кола. Има марки, обаче, които така запленяват хората, че цял живот си пазят спомени.....
Карам 3-та Тойота, от едната имам незабравими спомени и искам още 2 Тойоти и един Лексус. Така, че не обобщавай.

Публикувано на: 22 Ное 2010 16:26
от nowyaris
gh0s7r1d3r написа:Карал съм ги, да, но това не е от значение. Дори онзи ден карах един V8 Мустанг, който показва градски разход, колкото мойто Версо. Но пак казвам, това не е от значение. И аз карам кола от магазина и повече никога няма да карам такава, защото достигнах до извода, че в България, това е безсмислено. Освен това, не аз те обидих първи, ако си прочетеш поста за либидото или какво там написа.
Пак казвам, Тойота е здрава и сигурна кола, но не е нищо специално, доказателство за това е дори и този форум, в който участват активно има няма 20 души. Погледни Алфа форума или Субару форума. Повечето хора не си купуват Тойота, защото ги е запленила дотолкова, че да не могат да погледнат друга кола. Има марки, обаче, които така запленяват хората, че цял живот си пазят спомени. Ако искаш се смей, но аз имах една Алфа 145, която продадох на един мой приятел. Колата е 10 годишна, на фона на другите 2 не би трябвало да ми прави каквото и да било впечатление, но като се кача вътре и нещо ме човърка отвътре. Въпреки, че за 2-3 те години в които я карах я платих още веднъж и половина в части и ремонти, пак ми е тръпка. Карам 2 тойоти - една от магазина и една на 4 години - супер здрави са, супер надеждни, евтини за поддръжка (извън ТМ Ауто, които имат наглостта на мен по гаранция да ми взимат 300 лева за масло, а с огромни табели рекламират извънгаранционна смяна на масло за 70 лева - ето това е една от причините да не си купя повече кола от магазина в БГ), може би занапред ще карам предимно Тойоти, но в мига, в който мога да си позволя да поддържам една кола, която да си карам за кеф през уикенда, няма да е Тойота. Просто не виждам кой модел може да заеме такова място. Тойота е здрава и надеждна, още веднъж казвам, но липсва спортен дух, тръпка. Остани си със здраве, колега nowyaris и извинявай, ако си се обидил по някакъв начин от постовете ми, не е било това целта ми.
Не се сърди,щото не те обиждам аз.Сам се обиждаш-караш две Тойоти-нова и четиригодишна,дал си маса пари за тях,ама не те кефят.Сега ми отговори може ли човек в сравнително добро психическо състояние да даде толкова пари за нещо,дето ама никак не го кефи?Дето всеки ден сяда в него и му е мъка да гледа емблемата на волана.Дето го е Яд за всеки километър,навъртян с личната си кола.Аз лично се съмнявам.Тойота е избор на разума,много рядко на сърцето.Ай стига толкоз.Рая е права-темата е за ММТ.За мен са си излишна беля на главата и добре че не купих такава.

Публикувано на: 22 Ное 2010 17:06
от Bass_Man
gicho написа:Аз спрях да опонирам, ама се е намерил упорит заместник! Keep Walking!
Сега ще имаш време да се замислиш .
gicho написа: Какво си мисля аз - и за едната, и за другата страна, ефект от спора няма - нито един от пишещите няма да смени лагера, или да си промени мнението.
Баце лагер се сменява само , като започне да вие или чука. Ти развил ли си се достатъчно или още малко ти трябва та да го смениш ?

Публикувано на: 22 Ное 2010 18:51
от gh0s7r1d3r
nowyaris написа:Тойота е избор на разума,много рядко на сърцето.
Е точно това се опитах аз да кажа, само дето, явно не се изразих правилно. Тойотите си ме кефят, не съм казал и дума за това, че ме е яд, че съм ги купил, или, че ги карам. Но Тойота избрах с разума си, а не със сърцето. :) Хайде, стоп на спора, че много отплеснахме и много напрежение се получи.

За ММТ-то - на братовчед ми ММТ-то е на 36000 км и засега проблеми няма.

Публикувано на: 22 Ное 2010 19:10
от nowyaris
gh0s7r1d3r написа:
nowyaris написа:Тойота е избор на разума,много рядко на сърцето.
Е точно това се опитах аз да кажа, само дето, явно не се изразих правилно. Тойотите си ме кефят, не съм казал и дума за това, че ме е яд, че съм ги купил, или, че ги карам. Но Тойота избрах с разума си, а не със сърцето. :) Хайде, стоп на спора, че много отплеснахме и много напрежение се получи.

За ММТ-то - на братовчед ми ММТ-то е на 36000 км и засега проблеми няма.
Най-накрая.....

Публикувано на: 22 Ное 2010 22:19
от gh0s7r1d3r
В смисъл, че няма технически проблеми. Иначе за мен самото ММТ е проблем и то голям. Ужаасно е усещането при каране, а още по-ужасно за мен е момента, в който изпреварваш и колата реши, че е време да смени скорост нагоре :))) тогава е лошо. Иначе се свиква с ужасната смяна на скоростите при която се чувстваш все едно си в Дисниленд :)))
Но то това е при всички такива скоростни кутии май... На мен специално не ми харесва този тип ск.кутия и не бих си купил. Както казват, като е гарга да е рошава - или автоматик, като хората или ръчка...

Публикувано на: 22 Ное 2010 22:39
от nowyaris
gh0s7r1d3r написа:В смисъл, че няма технически проблеми. Иначе за мен самото ММТ е проблем и то голям. Ужаасно е усещането при каране, а още по-ужасно за мен е момента, в който изпреварваш и колата реши, че е време да смени скорост нагоре :))) тогава е лошо. Иначе се свиква с ужасната смяна на скоростите при която се чувстваш все едно си в Дисниленд :)))
Но то това е при всички такива скоростни кутии май... На мен специално не ми харесва този тип ск.кутия и не бих си купил. Както казват, като е гарга да е рошава - или автоматик, като хората или ръчка...
Как се чувстваш в Дисниленд-никога не съм бил там.С това мнение разочароваш всички колеги/и колежки/с такива скорости-не е човешко,ако не се обосновеш,ще си мислим че имаш лични пристрастия.

Публикувано на: 23 Ное 2010 09:12
от alexandargv
Най-накрая и аз карах Ярис с ММТ. Многоооооо лошо впечатление ми направи. При сняма на предавките от 1ва на 2ра такъв удар се получава, че се уплаших да не сме загаснали в движение! Особено при по рязко тръгване удара е още по голям. После след 2ра другите предавки не се усещат толкова много. Поне това е моето впечатление. Мисля, че 95% от хората сменят по плавно предавките на ръчните си скорости от колкото това ММТ. След време сигурно наистина се свиква и това не прави впечатление, но тъй като съм на 23 мисля да си сменям сам скоростите засега, определено се справям по-добре. Като стана на 50 ще си взема Авенсис автоматик. Между другото който държи на малка кола с автоматични скорости мисля, че си заслужава да поглене Мазда 2 с фейслифта, която е 1,5 102 к.с. автоматик (не е роботизирана), ускорява за 11,9, а Яриса с ММТ ускорява за 13,4 ако не се лъжа, но май така беше.

Публикувано на: 23 Ное 2010 13:34
от desSs
при мен няма такова нещо. между 1-ва и 2-ра понякога ми тресе леко, но то е точно когато давам малко газ, натисна ли по-рязко си превключва без да се усети. а и го прави най-вече като е все още студен двигателя, изгасне ли лампата рядко има проблем.

Публикувано на: 23 Ное 2010 16:54
от alexandargv
Ми не знам, не си измислям, може така да ми се е сторило или на този Ярис нещо да му е имало, не знам. Иначе много бях навит точно на такава модификация, но май леко започвам да се отказвам.

Публикувано на: 23 Ное 2010 19:51
от gh0s7r1d3r
nowyaris написа:
gh0s7r1d3r написа:В смисъл, че няма технически проблеми. Иначе за мен самото ММТ е проблем и то голям. Ужаасно е усещането при каране, а още по-ужасно за мен е момента, в който изпреварваш и колата реши, че е време да смени скорост нагоре :))) тогава е лошо. Иначе се свиква с ужасната смяна на скоростите при която се чувстваш все едно си в Дисниленд :)))
Но то това е при всички такива скоростни кутии май... На мен специално не ми харесва този тип ск.кутия и не бих си купил. Както казват, като е гарга да е рошава - или автоматик, като хората или ръчка...
Как се чувстваш в Дисниленд-никога не съм бил там.С това мнение разочароваш всички колеги/и колежки/с такива скорости-не е човешко,ако не се обосновеш,ще си мислим че имаш лични пристрастия.
Ама ти май си се заел доста сериозно да ме апострофираш на всеки пост... Както написах, това е моето мнение и смятам, че идеята на форумите е да си помагаме и да си споделим мнението. За мен, ММТ е неуспешна скоростна кутия и като цяло тази концепция с роботизираните ръчни скоростни кутии е доста грешна и обречена. Сменява супер рязко скоростите, много често в най-неподходящия момент, ту в много високи обороти, ту в много ниски... На Es режим по-става за каране, но тогава разхода скача доста. Аз такова чудо не бих си вкарал в гаража пък незнам. Може и да се свиква, аз съм го карал 20-30 пъти и ми е много странно всеки път, не мога да свикна...

Публикувано на: 23 Ное 2010 21:28
от zi_zi_top
gh0s7r1d3r написа:... За мен, ММТ е неуспешна скоростна кутия и като цяло тази концепция с роботизираните ръчни скоростни кутии е доста грешна и обречена...
Много, ама страшно много грешиш!
Всички автомобилни производители ги произвеждат и усъвършенстват все повече. Мислиш ли, че там инженерно-техническия елит е по-глупав от теб!? Едва ли! cool.gif
Роботизирана скоростна кутия прави автомобила по-икономичен (съответно и по-екологичен) в сравнение с автоматичната и ръчната скоростна кутия в ръцете на неумел шофьор.
Това е бъдещето на автомобилите с ДВГ с фосилни горива, колкото и малко да им остава! Независимо какво си мислите ти и група съветски учени.