Страница 6 от 6

за писмото

Публикувано на: 27 Дек 2007 01:49
от alokin
И аз съм ЗА....писмо-недоволство до братята японци...
...ама вие тук убихте всичко детско в мен: аз поради същата причина - неудовлетворение от Еуратек - сега съм с Ярис а не с Фабия!!!!
....то май трябва да се надявам да не се налага да опирам до ТМ....за резервни части.

прочее.... какво стана с писмото?

Публикувано на: 27 Дек 2007 02:21
от Bass_Man
desSs написа:връщат се стоки с дефекти, дори и да нямат гаранция.
но че не отговаряли на очакванията ти...ами гледал си, избирал си, мостри има навсякъде, с брошури със спецификации...все едно да си върнеш лаптопа щото е с виста, пък ти не си очаквал, че е още по-голяма боза от уиндоус...примера може да е тъп, ама се надявам че ме разбра правилно smile.gif
Принципно и при двата случая трябва да имаш право да върнеш даден продукт.
Независимо от спецификацийте и брошурите никога не може да ти стане ясно какви са качествата на един продукт преди да го приложиш в конкретна среда . По спецификаций може да се насочиш към него но не и да си 100% , че всичко ще е ОК .
А в случая с вистата понеже явно случайте не са били един или два и не само в БГ . Micro$oft ти дават правото на downgrade . Демек съвсем легално да си сложиш XP или 2000 ако към днешна дата Vista не ти върши работа . Защото може не само да не те кефи ами просто и да не ти вървят нещата !

Публикувано на: 27 Дек 2007 09:24
от desSs
Bass_Man написа:Принципно и при двата случая трябва да имаш право да върнеш даден продукт.
е то много неща би трябвало, ама...все пак сме в БГ smile.gif пък за вистата може и да си прав, ама тука в представителството на Тошиба искат пари, за да ти инсталират ХР. от Майкрософт дори и да са им казали да го правят безплатно, ако не знаеш, ще ти вземат парите

Публикувано на: 27 Дек 2007 09:58
от jim_beam
rudolf написа:...десс,,по закона за портебителя--можеш ли в някакъв срок да върнеш колата-щото не е това което си очаквал??? biggrin.gif

или сигурно затова има 30 дневен срок на доставка,,,да изтече срока в койтоимаш право да я върнеш? sleep.gif

този закон не важи за съжаление при колите. biggrin.gif
има обаче една възможност,при която може да върнеш колата,но е мнооого сложно.в случай,че дава дефекти и сервиза не е успял определен брой пъти да ги отстрани.става чрез адвокат,за тойота в германия знам за няколко такива случая.
мисля,че тази тема засяга съвсем друг проблем.

Публикувано на: 28 Дек 2007 01:04
от Bass_Man
desSs написа:
Bass_Man написа:Принципно и при двата случая трябва да имаш право да върнеш даден продукт.
е то много неща би трябвало, ама...все пак сме в БГ smile.gif пък за вистата може и да си прав, ама тука в представителството на Тошиба искат пари, за да ти инсталират ХР. от Майкрософт дори и да са им казали да го правят безплатно, ако не знаеш, ще ти вземат парите
Смени си дилъра на тошиба !
Тези неща ги има на страницата на M$ и всички техни партньори са длъжни да ги спазват и да ги знаят .
Те за това имат правото да си лепят лепенката "Microsoft Partner ".
Обаче има и един момент при , който дилърите ( скапаните търговци ) са не достатъчно квалифицирани и кадърни за да прочетат и се уграмотят и не знаят за тези неща и просто си повтарят разни работи , като латерни !