Toyota Yaris 2020
Публикувано на: 30 Май 2020 15:43
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
Благодаря. (Трудно се четат десетина страници на английски, когато не го знаеш
Пълни глупости. Плъг Ин хибридът,както си забелязал, е по-скъп от обикновения, и по-тежък. Това смятам е основна причина Тойота да го предлага като нишов модел. Почти всички "излязли" в последните години хибриди са плъг ин на останалите марки без Тойота, Лексус и Хонда. Само че не знам дали си наясно,че модата при хибридите я задава Тойота и отчасти Хонда. Тойота дефакто е усвоила около 50 % от пазара на хибриди, тоест какво правят малките играчи е тяхна работа и философия- те запълват нишата в моделните си гами за еко почитатели и правят опит да си свалят общите емисии. Понеже никой няма ефективно работещ стационарен хибрид освен Хюндай, затова те залагат на ел.зареждане от ел.мрежата. Затова пък колите са им скъпи и почти непродаваеми. Това по отношение на този твой аргумент.
Аз смятам,че правилно са го представили,защото хибрид е автомобил,който използва два типа двигатели за задвижване,а при Волт задвижването се осъществява само от ел.мотора,а двигателят служи за зареждане на батериите.
Такива класации,как пропусна да прочетеш и Ауто Билд някоя класация. Те там класират Хюндай Йоник като по-добър хибрид от Приус,защото бил по-динамична кола. Ок,нямам нищо против, но всеки си има приоритети. Журналисти да определят коя е най-добрата кола си е силно субективно и такива класации са силно субективни,а често и купени,както се доказа с класациите на ADAC,които бяха обявили Голф на най-добра кола, но се оказа,че са изкривили фактите. Ако обичаш - аз ти приказвам за пазар и продажби, ти ми пишеш за класации на сулъо и пулъо.Hursa написа: ↑31 Май 2020 17:54 Не знам английския и затова ми е трудно да търся много информация . Добре, че има повече от достатъчно. Може да се погледне тук – „Best hybrid cars 2020” – 8 от десетте класирани са плъгин хибриди. И може би затова от тойота се класира само един модел, едва на 5 място. В последните години силно търсени са сув автомобилите – може да се види „Top 10 best hybrid SUVs 2020” – 9 от 10 са плъгин хибриди (тойота дори не се класира, обявява, че ще пусне рав плъгин хибрид - ще следим с интерес). Има подобна класация и за хечбек автомобилите – там тойота е малко по-добре, но пак приус изостава след хибридния голф 8 (който още дори не се предлага в цяла Европа), а хибридната октавия още не са я предложили. Сигурно има класация и за комби автомобили, не съм търсил.
Ами те пускат Mild hybrids, защото са по-лесни за направа, но по-нискоефективни. Хонда от самото начало заложи на тях. Тойота залага единствено на пълни хибриди и именно затова е пазарен лидер, защото хибридите наистина са достатъчно ефективни. Тоест обръщаш нещата с главата нагоре. Пазарният лидер и то с над 50% Тойота и Лексус ги изкарваш догонващи,след като продават по-комплицираната и ефективна хибридна техника, а малките и незначителни пазарни играчи ти ги представяш като водеща сила в хибридите, като произвеждат опростена хибридна техника,която е по-ниско ефективна. Време е за съсредоточаване,а не просто в спам. И ако обичаш, не изкривявай така грубо фактите, поне опитай по-фино
Колега, за първи път научавам,че Европа е света в твоите очи. Значи, щом Фиат и Рено продават в Европа повече от Тойота,значи тя изостава, Или щом БМВ,Мерцедес или Хюндай продават повече,значи техните хибриди са по-добри? Първо Хюндай продава по-малко от Тойота, ти вземаш общите продажби на Хюндай и Киа, второ, взимаш общите продажбите на Фиат Груп. Но какво значение, какво показва това?Hursa написа: ↑31 Май 2020 17:54 За продажбите - според „2019 (Full Year) Europe: Best-Selling Car Manufacturers and Brands” – тойота се класира в Европа на 9 място от 15 бранда. И докато изоставането и от VW Group, PSA Group, RENAULT Group, HYUNDAI Group можем някак да си го обясним, то не може да се каже същото за изоставането и след BMW Group, DAIMLER, FORD, FCA Group, и то какво изоставане в цифри.
Това сега го научавамHursa написа: ↑31 Май 2020 17:54
Не мисля. „Волт” и „ампера” са „последователни хибриди”. (Дори „последователни” не са в чист вид, защото използват планетарен редуктор (подобен на тойотовския) с възможност към задвижването в някой режими да се включва през съединител ДВГ куплиран с генератора – което е много оригинално решение.)
Опитах да ви обясня/все пак вие ни говорите в учтива форма, но мисля,че във форума обстановката не го изискваHursa написа: ↑31 Май 2020 19:55 Цитираните са британски издания, не немски – които могат поради родолюбие да са пристрастни до някъде по отношение на родните марки. Това са издания за автомобили, предполагам списвани от компетентни професионалисти със съответното образование от областта за която пишат. Сигурно знаят за това, което пишат, на порядъци повече от повечето от нас, пишещите във форума.
Това хубаво и е вярно. Но тези фактори обуславят особеностите на пазара,за който става дума, и се отнасят за всички продукти, предлагани на автомобилния пазар. Независимо дали клиентът търси бензинов хибриден или друг автомобил, повечето като количество дилъри на Фолксваген и Форд ще го улеснят вероятно. Цените за първоначално закупуване също са много важни,а аз поне не зная някой автомобилопроизводител да предлага по-конкурентни цени за хибриди в гамата си от тези на Тойота и Хюндай вероятно.Hursa написа: ↑31 Май 2020 19:55 А пиша за европейския пазар, защото ние сме част от него. Ще си купим автомобилите от този пазар, на съответните цени за този пазар. Предлаганите модели трябва да отговарят на поставените изисквания за европейския пазар. Ще шофираме автомобилите си у нас, като част от Европа или по европейските пътища. Ще ги зареждаме в европейски бензиностанции. Ще ги обслужваме при европейските дилъри на съответната марка или в европейски сервизи.
Ако въроса е към мен, не. Приус никога не съм карал.