Така де, това написах


Така де, това написах
Ако детето отзад е заспало, значи това е доказателство за каруцарското усещане в колата.
А стига глупости де.С това късо междуосие ги разправяй на други.За градско може и да става,ама за дълго,комфортно пътуване-мне.Добре че не си купи ново Тико,че и то сигурно ще вози перфектно.Ела да те повозя на държавния Хюндай и ще ахнеш колко приятно вози.За Мондеото няма да предлагам-на теб ще ти се стори като спейсшип,а си е бюджетен клас лимузина.
Точно за това на извънградско не е чак толкова важно ако колата е с дървена возия. Ама я ела да караш в града, където минаваш по 5км павета на ден. Ба и 18-ките. Като дойде зимата с най-голямо удоволствие слагам 17-ката, а ако можеше и по-малки сигурно щях 14-ка да сложа. Пък децата си спят и през паветата и не мрънкат. Само от време на време големия батко вика - аз не искам да се движим по такива пътища, много друса.slowtraveler написа: ↑24 Окт 2019 13:48 Освен това комфортът зависи и от пътя, по който се движиш. Маздата6 возеше прекрасно на хубав път - не усещаш потрепване и вървеше по конец. Но на по-лош път започваше да уморява - много късо окачване и нужда внимателно да планираш треакторията между дупките. Авенсиса бе по-вял - при хубав път не държеше хубаво треакторията, но пък на по-лош път поемаше по-добре неравностите, и затова не се зориш да ги заобикаляш чак толкова...
Яриса не е "помирисвал" извънградско от много отдавна.На мен ми е уморителен.Седалките са много твърди.Иначе вози приятно като за кола 3,75 м/по спомен/.Позицията за шофьора е висока и приятна,но се клати изключително много при вятър.При услови че имаме кораба "майка" Мондео,никой не му се вози на Яриса,дори и наследниците.Даже мисля да му спирам годишната винетка,че само намалява обзора на стъклото
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта