Страница 6 от 6

Публикувано на: 05 Авг 2007 08:07
от LordDigital
ugabuga написа:10 e prekaleno bogata smes. 11.x e idealno, dori do 12.1-4 e extra, no zavisi ot EGT-tata kvi sa
10 e Stock Tuninga na Suprite:) better Safe than ... Sorry sad.gif

Публикувано на: 06 Авг 2007 23:08
от poli
jamie написа:
poli написа:иначе по евтини решения има бол Ksport,D2...
Ksport=D2=shitbox a-la Chinese :whistle:
Taiwan :whistle:

Внимавай с тази добавка Nitro Power много хора изреваха...

Публикувано на: 07 Сеп 2007 09:22
от toyo_bg
veilside
аз се учудвах колко лесно вдигаш 320 км/ч на магистралата като гледам клиповете ти в нета а то било от дифа. защото мойта мк3 при 1.5 бост правеше лесно 280 км/ч. сега сам свалил боста на 0.7 защото маховика се разкъна все едно е от картон

Публикувано на: 07 Сеп 2007 15:37
от diver
toyo_bg написа:аз се учудвах колко лесно вдигаш 320 км/ч на магистралата к
Как дигате 320 с лекота би ли обяснил че ми стана интересно?!

Публикувано на: 07 Сеп 2007 16:53
от LordDigital
toyo_bg написа:veilside
аз се учудвах колко лесно вдигаш 320 км/ч на магистралата като гледам клиповете ти в нета а то било от дифа. защото мойта мк3 при 1.5 бост правеше лесно 280 км/ч. сега сам свалил боста на 0.7 защото маховика се разкъна все едно е от картон
Дифовете на МК3 и МК4 немат нищо общо. На всички МК3 автоматик е слаган диференциал 3.7х без изключения...

Публикувано на: 11 Сеп 2007 08:03
от K-A-N-U
6te vi vyrna malko kam na4aloto na temata, a imenno do Crank pulley-to govorq. Eto malko snimki na Crank Pulley ispolzvano na Toyota V8 Race Engine. Zaradi vas sam go snimal, nadqvam se da pomaga :)

Публикувано на: 11 Сеп 2007 09:15
от ALTEZZA
K-A-N-U написа:6te vi vyrna malko kam na4aloto na temata, a imenno do Crank pulley-to govorq. Eto malko snimki na Crank Pulley ispolzvano na Toyota V8 Race Engine. Zaradi vas sam go snimal, nadqvam se da pomaga :)
post #1:
LordDigital написа:...Тея които са го сменили ,мотора им е подготвен и е минал така наречения FULL ENGINE ASSEMBY BALANCE + BluePrint - тва значи баланс НА всички движещи се чудеса по мотора...

Публикувано на: 12 Сеп 2007 01:12
от veilside
Puleys from Boost Logic se otli4avat zna4itelno ot ostanalite tuning varianti.Skoro svalih moeto ot vala i se okaza 4e vutre ima kuhina v koiato ima predpolagam metalna par4e koeto vurteeiki se neutralizira vibraciite ili s dve dumi deistva kato stock bez da se nalaga da se balansira motora,pone s moia i niakolko drugi supri e taka....

Публикувано на: 12 Сеп 2007 02:36
от veilside
Otnosno 320 KM.H- mogat da se vdignat samo ako diffa ti e s pinion-korona 3,29:1,mnogo goliam vurtiasht moment na motora,harakteren za golemi turbini s nad 70 mm,19 janti i dostatu4no lud shofior.Sega sled kato smenih diffa s takuv ot auto edva li shte moga da vdigna pove4e ot 270!