Публикувано на: 05 Авг 2007 08:07
10 e Stock Tuninga na Suprite:) better Safe than ... Sorryugabuga написа:10 e prekaleno bogata smes. 11.x e idealno, dori do 12.1-4 e extra, no zavisi ot EGT-tata kvi sa

TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
10 e Stock Tuninga na Suprite:) better Safe than ... Sorryugabuga написа:10 e prekaleno bogata smes. 11.x e idealno, dori do 12.1-4 e extra, no zavisi ot EGT-tata kvi sa
Taiwanjamie написа:Ksport=D2=shitbox a-la Chinesepoli написа:иначе по евтини решения има бол Ksport,D2...
Как дигате 320 с лекота би ли обяснил че ми стана интересно?!toyo_bg написа:аз се учудвах колко лесно вдигаш 320 км/ч на магистралата к
Дифовете на МК3 и МК4 немат нищо общо. На всички МК3 автоматик е слаган диференциал 3.7х без изключения...toyo_bg написа:veilside
аз се учудвах колко лесно вдигаш 320 км/ч на магистралата като гледам клиповете ти в нета а то било от дифа. защото мойта мк3 при 1.5 бост правеше лесно 280 км/ч. сега сам свалил боста на 0.7 защото маховика се разкъна все едно е от картон
post #1:K-A-N-U написа:6te vi vyrna malko kam na4aloto na temata, a imenno do Crank pulley-to govorq. Eto malko snimki na Crank Pulley ispolzvano na Toyota V8 Race Engine. Zaradi vas sam go snimal, nadqvam se da pomaga
LordDigital написа:...Тея които са го сменили ,мотора им е подготвен и е минал така наречения FULL ENGINE ASSEMBY BALANCE + BluePrint - тва значи баланс НА всички движещи се чудеса по мотора...