Страница 6 от 7
Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 26 Юни 2021 08:58
от Милен А.
Благодаря на всички,ще действам и и после ще пиша какво е станало
Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 08 Юли 2021 11:33
от Ivkonii1
Здравей фенове на тойота на скоро си взех тойота корола версо 2.2 д4д нов внос и след навъртяни 500 км забелязах че ми бяга антифриза доливах 2/3 пъти но явно проблема е голям защото маркучи те са твърди на камък дайте съвет или добър майстор
Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 08 Юли 2021 23:47
от Stanislav96
Ivkonii1 написа: ↑08 Юли 2021 11:33
Здравей фенове на тойота на скоро си взех тойота корола версо 2.2 д4д нов внос и след навъртяни 500 км забелязах че ми бяга антифриза доливах 2/3 пъти но явно проблема е голям защото маркучи те са твърди на камък дайте съвет или добър майстор
Здравей колега, проблема най вероятно е от гарнитурата на главата ,тоест трябва да се свали главата и да се ревизира.Лично мое мнение е че трябва да се замери блока за да се установи дали има изкривяване и в него!
Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 10 Юли 2021 23:29
от Ivkonii1
Благодаря за отговора колега вкараха я в сервиза ще видя какво ще излезе
Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 25 Юли 2021 09:42
от valentin_1510
Колеги ще споделите ли какво стана с вашите проблеми. Решение, цена, време
Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 03 Авг 2021 16:48
от apeneff
valentin_1510 написа: ↑25 Юли 2021 09:42
Колеги ще споделите ли какво стана с вашите проблеми. Решение, цена, време
И аз бих бил любопитен...

Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 06 Авг 2021 21:44
от Toyota forever
apeneff написа: ↑03 Авг 2021 16:48
valentin_1510 написа: ↑25 Юли 2021 09:42
Колеги ще споделите ли какво стана с вашите проблеми. Решение, цена, време
И аз бих бил любопитен...
На всички фенове на 2.2 дизела мотора, да ви отговоря горе доло колко излиза. Този ремонт излиза над 2000лв. Задължително се шлайфа и лице на блока. Главата е ясна, че и тя.
Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 09 Авг 2021 00:47
от Rav4 2011d4d 156 hp
Сваля се блока и се шлайфа или има специален шлайф и на място се действа
Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 11 Авг 2021 14:44
от Rav4 2011d4d 156 hp
Всичко по книга направихме нови болтове на главата , веригата сменихме , водна помпа също ,нов антифриз , смяна на маслото със филтрите , абсолутно всички гарнитури , О пръстени , уплатнения , сглобихме и пак надува. Пак я разглобихме нова гарнитура и колата се оправи , новата гарнитурата беше дефектна . Отидо и я върнах в магазина дано да върнат некой лев да има за бира .
Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 12 Авг 2021 09:18
от ufer
Нова оригинална гарнитура - и дефектна!? И после пак нови болтове или с предишните нови?

Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 12 Авг 2021 09:54
от iovkito
Както дойде.

Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 12 Авг 2021 13:39
от Rav4 2011d4d 156 hp
Със предишните нови
Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 13 Авг 2021 10:44
от ufer
Дано не изиграят някой номер. Аз им викам на тях "кашкавалените болтове", понеже се разтягат! Това са т. нар. TTY (Torque - To -Yield): смесено затягане - първоначално с динамометричен ключ, а после с ъгли. Лично за мен това е кошмарна комбинация, ама това като че ли умишлено е направено в подкрепа на сервизите от страна на производителите...

Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 13 Авг 2021 11:12
от slowtraveler
Проблемът е когато болта премине от еластична, към пластична деформация... Предполагам от веднъж ако са спазени инструкциите би трябвало да няма проблем...
Мисля съм споделял как се затягат гайките на главите на някои корабни двигатели - слага се главата, опъва се шпилката с хидравлика, навива се гайката на ръка и се отпуска хидравликата, опъваща шпилката... Просто се разчита на еластичността на шпилката (да, и тя се сменя ако промени диаметър/дължина)..
Изхвърля антифриз през разширителя
Публикувано на: 13 Авг 2021 23:43
от Toshiro
Парови турбини, дъна на апарати под високо налягане и температура също се затягат така, защото по момент с касета силата в болта е теоретична.