Страница 6 от 7

Публикувано на: 24 Юни 2008 00:55
от racing_fan
Отличен избор на джанти си направил!!! :whistle: :thumbsup:

Публикувано на: 24 Юни 2008 09:36
от ALTEZZA
:thumbsup:

Публикувано на: 24 Юни 2008 14:14
от Troshko
Бате CJ умора няма wacko.gif wacko.gif

Утралегерите са ми най-любими джанти от предлаганите в бг(и са най-добрия избор).


РЕСПЕКТ :thumbsup:

Публикувано на: 26 Юни 2008 07:26
от K-A-N-U
Mnogo hubav izbor, sakvartiranta mi ima takiva na negovoto BMW no sa v krafiten cvqt, opredeleno v Gold mi haresvat pove4e :)

Malko update i ot mene po moqta kola. Slojih i spoilera WRC replica, i instalirah Stage 1 software Accesport. Kolata stana mnogo po smooth, nqma go ve4e otvratitelniq turbo creep i varvi malko pove4e. Sega sa na dneven red prujini i sway barove no koga li....neznam

Mislq 4e imam nujda ot po dobra snimka na kolata s noviq spoiler sa6to wacko.gif

Публикувано на: 27 Юни 2008 23:12
от agent dust
новото попълнение на Субару сервизът - 350Z. турихме накладки за 50лв - никъде нямаше истински и докато дойдат...

колата е много готина, и много добре стои на фона на импресите. спирачките са същите нато на STI, има само малка разлика в накладките

ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

Публикувано на: 28 Юни 2008 00:56
от LordDigital
maggkrabar написа:новото попълнение на Субару сервизът - 350Z. турихме накладки за 50лв - никъде нямаше истински и докато дойдат...

колата е много готина, и много добре стои на фона на импресите. спирачките са същите нато на STI, има само малка разлика в накладките
Аз пак доколкото знам дисковете са Клас Б а на STi sa Class-A ...

Публикувано на: 28 Юни 2008 01:40
от racing_fan
K-A-N-U ти си нечовек! Евала!
Генерацията серийната ли е?
Има нужда обаче и от по-ниско окачване, ще има съвсем друга визия. Някви койловъри освен на TEIN.

Публикувано на: 28 Юни 2008 02:50
от LordDigital
racing_fan написа:K-A-N-U ти си нечовек! Евала!
Генерацията серийната ли е?
Има нужда обаче и от по-ниско окачване, ще има съвсем друга визия. Някви койловъри освен на TEIN.
Какво точно има на TEIN ,че ги слагаш на заден план?

Публикувано на: 28 Юни 2008 04:44
от racing_fan
Напротив, предлагам да си сложи именно на TEIN, явно не си ме разбрал правилно. tongue.gif wink.gif

Публикувано на: 28 Юни 2008 23:10
от agent dust
къф тейн на тези стоковици smile.gif по-добре инвестиция в състезателен радиатор, термостат и капачка за 1.3бара - това трябва да е първият тунинг на 2.5 СТи

Публикувано на: 29 Юни 2008 09:20
от cj
K-A-N-U написа: Slojih i spoilera WRC replica...
Спойлера ме кефи много, особено както е боядисан в два цвята. :thumbsup: Интересно ми е дали WRC реплика върши повече работа от стоковия.

Публикувано на: 30 Юни 2008 01:32
от agent dust
малко факти за STi в БГ - много STi има тука, да знаете! и поне при нас няма нито една редовна - почти всички имат някакъв тунинг - най-малкото мнооого лепенки

2.5 моторът го трошат като за световно. в момента имам две разглобени, утре разглобявам още една с изпочупени бутала - при 220км/ч остава без масло и задира валът smile.gif . на 2-3 вече им сложихме ковани карантии и ги понадухме. 2.5 двигателят е страшен като му се сложат правилните железа. има едно 2.5 с ковани карантии(всякакви косуърд железа), което вече се кара на 1.5 бара. колата е на коиловъри, навсякъде полиуретан - единствен недостатък според мен е липсата на челен кулер. вместо това момчето си сложи PERRIN кулер, който замества оригиналният. преди смяната на железата колата се наду със сток карантии до 1.6 бара с тенденции да поломи моторът. дигаше 250км/ч като на шега, на правата пред сервизът. все пак успя да духне гарнитури, и задра две от буталата. момчето я хвана навреме че харчи масло и не поломи двигателят. аз още като дойде му казах че ще се счупи, ама той искаше да се увери сам

имаме и една 2.0, 2004г, бившата тренировъчна на Крум Дончев. тя е с манияшки турбо кит APS с турбина гарет за 700кс, съединителят е carbonetics triple plate, челен кулер, коиловъри, акумулаторът преместихме в багажникът - собственик е Мишо от Бургас. само си чака 850сс дюзите и на 1.7 бара ще прави чудеса - мапер е Келеша smile.gif съединителя го монтирах два часа - то са едни карбонови плочи, едни чудеса с 16 болтчета wacko.gif има специална процедура по разработване 2000км, и още една специална подгряваща процедура преди юнашко газене. държи до 1000кс, може да се ползва полусъединител около половин секунда максимум. карбон, а не керамика! обръща се и вилката, а лагерът на съединителя се сменя с такъв от нисан. за лош късмет на Мишо - въпреки старанието, като му сменях гарнитурите на капаците му прищипах едната гарнитура та имаше малък теч на масло, но го оправиха. гаф mad.gif май ще му подаря един BLITZ racing радиатор за компенсация. ето ги снимките:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

П.П. вече се специализирах в навиване на колектори с термоизолационна лента. специално при субарата, понеже има меки връзки на хедърите - ако не се направи като хората, лентата се къса много бързо. ама му хванах цаката - с тънка лента, плътно навита, с по една скоба в двата края, а не както го правят на много места, с тел. вижте на Мишо хедърите как съм ги намотал smile.gif той не искаше да ги намотвам целите, защото в Бургас има много влага и мухлясвали. но в софето няма грижи и им ги намотваме целите. успях да крадна доста бигачкови карти за US STi, написах една програма, която ги конвертира за европейските - има разлика в таблиците. сега вече за около 10 минути и европейско STi полудява smile.gif ама ако е 2.5 и не е оправен моторът - хвърля котва за една минута smile.gif намерих хубав софтуер, с който мога да следя всички важни параметри директно от OBD II буксата - така избягвам опасността от лоши горивни смеси, а и не се налага да им връзвам широколентова сонда, чета директно стандартната, тя е широколентова и дава AFR-то, стига да вържеш кабелите като хората. ЕКУ-то на тези коли е много яко, можеш да правиш с него каквото ти скимне, и изобщо не е нужна допълнителна електроника. само с лаптоп и един кабел може да се вдига мощността докато държат железата

Публикувано на: 30 Юни 2008 04:00
от racing_fan
Е много се радвам, че така се развива това Субару. То би трябвало де Продрайвско, истинско. С него бях на бала... Любимия ми модел е това, N11.

Публикувано на: 30 Юни 2008 06:25
от LordDigital
Охо Мишо са е уредил пак със маниашко Скуууби:)

Тоз амбриаж ,не е ли от онез дето колко повече слипват - толкоз по-яко започват да държат?

Публикувано на: 01 Юли 2008 01:36
от agent dust
да, точно такъв е - позволява около половин секунда полусъединител без проблем. ама има разни специални процедури за удължаване на живота на плочите - на Мишо като му ги прочетох свят му се зави smile.gif т.е. преди всяка яка ръчка е добре да се извърши 5 минутна подгряваща процедура - та като настъпиш яко плочите вече да са дигнали достатъчно температура

Мишо тва субару го купи стоковица - имаше само кевларен щит под двигателя, ама той ми го подари и му сложихме ламаринен. наслагал е доста оръжия, ама още не е готово. иначе колата кърти - тва е моделът който на и мен най-много ми харесва