Страница 6 от 6
Публикувано на: 27 Апр 2009 08:11
от LordDigital
Според мен вадиш прекалено много гориво ,при условие че си сложил LEXUS AFM би трябвало корекциите ти във високите обороти да са силно намалени отколкото си имал преди + ЕГТ-то ти идва към опасната граница. Според мен намали изваждането на гориво във високите ,докато докараш наи-много високи 11-ки.
За проблемите при нискя буст ,ще е трудно със едни и същ карти на SAFC да караш на висок и нисък бууст. Tребе да имап възможност за поне 2 карти - като променяш буста требе да променяш и коя карта използваш.
Общо взето заводското CT е луда работа да се дъни на надуви над 12psi ,ти не го усещаш ма ако изпънеш 3-та и 4-та до краи ша качиш ацки много ЕГТ ,причината е че на тези надуви това турбо е безнадежно неЕфективно и започва да набива супер високи IAT - параметър за които нито ти ,нито ЕКУ-то имате сензори. Можеш да видиш картите на Буст контролера (ако са достъпни) ,готов съм да се обзаложа че Duty-то отива на 90+% малко преди 6000 оборота и си стои там до червената линия.
Публикувано на: 27 Апр 2009 09:16
от IVOtuning
LordDigital написа:Според мен вадиш прекалено много гориво ,при условие че си сложил LEXUS AFM би трябвало корекциите ти във високите обороти да са силно намалени отколкото си имал преди + ЕГТ-то ти идва към опасната граница. Според мен намали изваждането на гориво във високите ,докато докараш наи-много високи 11-ки.
За проблемите при нискя буст ,ще е трудно със едни и същ карти на SAFC да караш на висок и нисък бууст. Tребе да имап възможност за поне 2 карти - като променяш буста требе да променяш и коя карта използваш.
Общо взето заводското CT е луда работа да се дъни на надуви над 12psi ,ти не го усещаш ма ако изпънеш 3-та и 4-та до краи ша качиш ацки много ЕГТ ,причината е че на тези надуви това турбо е безнадежно неЕфективно и започва да набива супер високи IAT - параметър за които нито ти ,нито ЕКУ-то имате сензори. Можеш да видиш картите на Буст контролера (ако са достъпни) ,готов съм да се обзаложа че Duty-то отива на 90+% малко преди 6000 оборота и си стои там до червената линия.
така и ще направя
интересното е че преди да сложа ХДИ горе идваше богата над 11,5 трудно я докарвах, и изведнъж обедня
това ЕГТ не знам какво да го правя миналата седмиза на амгистрала със 170-190км/ч ми поддържа 860-870 градуса
както и да е тази седмица ще и донаглася смесите и ще докладвам
Публикувано на: 01 Окт 2009 13:01
от IVOtuning
malko razvitie
hodih da q premerqt
rezultatyt e:
288whp/5100
426nm/3900
imam nqkoi neqsnosti:
ima dosta razlika vyv vyrtq6tiq moment
po princip go iz4islqvat posle, no otkyde idvat po4ti 100mn razlika ne mi e qsno...
tova na grafikata e motor hp
preobrazuva go po sl na4in: engine hp = whp x 1.1 + 5hp za triene m/u valovete i gumite.... eto i logovete na AFR
run 4

run 6

Публикувано на: 01 Окт 2009 17:36
от ugabuga
dokolkoto az znam formula za izchisliavane na moshtnost na vala niama, shtoto vsiaka kola e razlichna. No inache dobri rezultati

Публикувано на: 05 Окт 2009 22:03
от LordDigital
Interesna grafika.
Cifrite sa ti acki podobni na moite kato q vyrtqh sys 60trima vyv SP predi 3-4 godini. Ne vqrvam da imas nad 450NM na kolelata sys toz naduv ,osven ako ne pravis qko overboost na nisktie oboroti. Ako sis 550-kite bi trebelo da mozes da izkaras pone 50 konq ot gore ,nisyk mi se struva naduva ti okolo 0.5PSI?
Razlikta vyv NM-tata mezdu dvata runa ot kyde idva - samo ot tova che si bil malko po-bogat ili?
Публикувано на: 06 Окт 2009 01:10
от IVOtuning
Според мен грешката идва от това, че оператора е смятал едната крива на върт. момент с данните за мощността на мотора, и от там навсякаде има разлика от 10%.
Не може двете графики на мощността да са почти еднакви, а на върт. момент да се различават толкова много.
Надува е около 0,75-0,8 бара (с гарнитура от Тойота и шпилки АРП и не искам да рискувам), а за смесите съм се стремял около 11,5 -11,7.
За турбото:
1.След 5000об/мин издъхва и налягането пада на 0,55-0,6 в края на графиката.
2. Получава се лек пик на налягането към 2900 об/мин където и е най - големия въртящ момент.
Eто и графика смятана от мен: