Страница 6 от 7
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Публикувано на: 07 Ное 2022 16:14
от Akima
Kuonyy написа: ↑07 Ное 2022 15:45
VNKKD3D390A282823
Нагледно:
► Виж съдържание

- VNKKD3D390A282823 - Wheels.png (571.65 KiB) Преглеждано 6365 пъти
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Публикувано на: 07 Ное 2022 16:46
от Kuonyy
centil написа: ↑07 Ное 2022 16:00
Две възможности са предвидени от Тойота:
- джанти са с размер 15X5J ЕТ39 и гуми 175/65R15 84H
- джанти са с размер 15X5 1/2J и гуми 185/60R15 84H
Сърдечно благодаря на двама Ви за отговорите!
Колко трябва да е ЕТ на вторите 15х5,5J?
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Публикувано на: 07 Ное 2022 17:30
от centil
Kuonyy написа: ↑07 Ное 2022 16:46
Колко трябва да е ЕТ на вторите 15х5,5J?
ET45. Всички джанти са 4x100
На следващия модел (XP21) джантите са 16х6J ET50 5x100.
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Публикувано на: 03 Дек 2024 14:53
от Vaniosl
Здравейте, в момента съм в чудене дали да не взема един Ярис за втора кола, която ще се използва само за градско каране.Какво ви е мнението за 1.3 бензин 98к.с.Добре ли е мотора от към мощност и най-вече надеждност?Колата е на 103к км. трябва ли да очаквам някакви сериозни проблеми с окачване двигател и т.н.Автомат е и това е задължително условие на жената.Там някакви проблеми нещо по специално?И последно колата се продава от първи собственик купувана в България за 16500 това сега колко е предимство и колко не незнам ,но реална лине тази цена.Направо пускам инедин линк към обявата само дано не е забранено ,но аз просто търся помощ ,че хич ме няма в това какво да гледам и какво не ако може някой да помогне да даде съвет за което благодаря предварително.
https://mobile.bg/11727850491436706
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Публикувано на: 03 Дек 2024 15:56
от BOz
При положение, че за около тези пари ще си вземеш хибриден Ярис, за мен са много исканите пари.
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Публикувано на: 03 Дек 2024 18:06
от WoLF
Автоматика е от по-безпроблемния

Километрите, като е първи собственик, доказа ли ти ги? Както се каза горе - хибрид за градско шофиране е магия, няма да иска да пипне друг автоматик

Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Публикувано на: 03 Дек 2024 20:22
от Vaniosl
Да, за километрите ,ако може да се има доверие на официалния сервиз се доказват

.
Намерих при това на близка цена и хибрид от Тойота.Много ме притеснява обаче батерията, все пак това е автомобил на 11-12 години.Дали живота и просто не е заминал.Как мога да проверя батерията, защото това ,че е от дилър не мисля ,че има някаква гаранция, че всичко е наред.Тази батерия ,ако се наложи да се подмени на каква цена се намира?
Ето я и хибридната версия:
Toyota Yaris Hybrid
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Публикувано на: 03 Дек 2024 20:35
от WoLF
Батерията се сменя с нова в гаранция на цената за ремонт на автоматична скоростна кутия

Батерията има начин да се провери до къде е. Според мен другите разходи по хибрида са по-ниски и е по-удачна кола за жена и град. Лично мнение, ти си знаеш от твоята камбанария как са нещата

Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Публикувано на: 26 Яну 2025 09:53
от Slavi006
Здравейте,
при притежателите на Ярис хибрид от 2016г. среща ли се проблем при завиването или паркирането когато волана е навит до край.Един вид има по-малко или да кажа къси обороти на волана и съответно по-трудно и от доста по-далече се получават нещата.
Благодаря ви


Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Публикувано на: 26 Яну 2025 12:50
от centil
Аз не разбрах съвсем въпроса, но съм нямал проблеми с паркирането.
Съгласно техническата спецификация диаметъра на завиване с 16" е 11.6м и 10.2м с 15".
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Публикувано на: 26 Яну 2025 13:11
от Slavi006
centil, Здравейте,
Един вид има по дълъг радиус,може би на завиване.
Примерно друг модел при навиване на волана до край има 5,6 оборота,а тази 3,4.
И дефакто ако има пред автомобила друг паркиран автомобил трябва да се завие и излезе покрай него с пълен волан не успява.
Трябва да е доста назад на голямо разстояние за да може да излезе.Може би се е от модела.
Благодаря, отново

Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Публикувано на: 26 Яну 2025 13:32
от WoLF
Оборотите на волана нямам пряка връзка с диаметъра на завиване...
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Публикувано на: 28 Яну 2025 17:32
от Slavi006
centil написа: ↑17 Ное 2016 22:05
Ще се опитам да отговоря на въпросите, въпреки че усещанията и разбиранията за различните хора са индивидуални.
Колата се държи нормално при скорост от 150 км/ч при температура на въздуха около 15°C и без вятър.
Усеща са малка разлика когато ECO-то е изключено, особено при потегляне и при доускорение при изпреварване. Пауер мод не е наличен.
До сега не е пътувано през планински район и не мога да напиша мнение за планинско шофиране.
Конфигурацията с двузонен климатроник, темпомат, отопление на седалките, безключово палене, Toyota Safety Sense ..., е с 175/65R15.
При най-високото оборудване са добавени навигация, подлакътник, LED задни светлини, сензори за паркиране ... и е с 16" гуми.
Нямам никаква представа какво е „Брейк” режим. Моля за уточнение.
Тестовите автомобили в трите случая бяха с подлакътник и навигация, но положението на дисплея не е удобно. Поради тази причина закупения автомобил е без навигация, а подлакътника винаги може да се добави.
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Публикувано на: 28 Яну 2025 17:35
от Slavi006
centil написа: ↑14 Ное 2016 22:16
Моля да се коригира името на темата, защото в този си вид е некоректно.
Предложение: Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Единственото нещо, което не ми допада в колата до момента е местоположението на бутоните за включване/изключване на отоплението на седалките.

Бутон номер 3 се намира точно под ръчната спирачка и по време на движение е невидим от позицията на водача и понякога вместо да се вкл/изкл лявата седалка, то се вкл/изкл дясната, и то само с напипване.
Решението на този "проблем" е размяната на бутони 3 и 4, защото не възнамерявам да изключвам VSC-a (VSC OFF). Вече е реализирано от много потребители, но аз мисля да помоля сервиза да извърши това.
Второто "неудобство" беше, че не се произвеждат Michelin CrossClimate с вписания в талона размер на гумите 175/65R15. За късмет достатъчно други производители на всесезонни гуми предлагат продукти с такъв размер.
Здравейте ,загрява ли ви бързо подгрева!?!
Понеже не виждам д аима степвни и при мен доста бавно,да не кажа,че не се усеща.



.
И друго,моето ми направи впечатление,че дясното огледало някак си е монтирано по-прибрано към вратата. Което ме учиди и се замислих дали си е от модела или да не би да е сменяно, защото се прибират ръчно не автоматично.
Модела е Yaris от 2016.
Благодаря ви

Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Публикувано на: 28 Яну 2025 19:11
от centil
Не мога да се сетя колко бързо загряваше седалките.. Но съм сигурен, че съпругата изключваше подгрева за под 15мин след стартиране на автомобила, защото седалката я е стопляла.