Страница 6 от 13
Публикувано на: 28 Мар 2007 08:46
от poli
Явно проблема е стветовен.
В Гърция също има страшно много оплаквания от EJ25.
ПС.За това в Япония не го и поглеждат този двигател.Дори и новото STI си е с EJ20.
Публикувано на: 28 Мар 2007 09:29
от ALTEZZA
V35GTR написа:Kord i Vanko sa drugite sobstvenici i mejdu drugoto i dvamata imat problemi sus consumacia na maslo kato pri Vanko problema se qavqava na vtorata mu STi-ka!...
kakvo maslo polzvat?
Публикувано на: 28 Мар 2007 19:09
от V35GTR
ALTEZZA написа:V35GTR написа:Kord i Vanko sa drugite sobstvenici i mejdu drugoto i dvamata imat problemi sus consumacia na maslo kato pri Vanko problema se qavqava na vtorata mu STi-ka!...
kakvo maslo polzvat?
Nqamam predstava no predpolagam synthetichni! KORD???
Публикувано на: 28 Мар 2007 21:46
от agent dust
Публикувано на: 28 Мар 2007 22:19
от ALTEZZA
V35GTR написа:
Nqamam predstava no predpolagam synthetichni! KORD???
chetoh na sam na tam, dosta hora ne go haresvat Mobil1 5W30 za tozi dvigatel. ima niakoi na koito dvigatelia im e gorial maslo, i sa minali na drugo maslo i porblema e izcheznal ili namalil. kazvat ako se polzva Mobil1, to da e extended performance(det go vodiat da e ok za 15K mili), no da ne se darji poveche ot 5K mili v dvigatelia.
dosta hora sa dovolni ot Amsoil i German Castrol.
az lichno ne sam reshil oshte kakvo maslo da slagam, ne sam siguren che iskam da polzvam sintetica.
Публикувано на: 28 Мар 2007 22:25
от ALTEZZA
maggkrabar написа:байдъуей - днес в кръжока по диво каране имаше лека промяна
tova Subi izglejda bash kat moito, cherno s beli djanti(tuk mogat da se vkluchat lubitelite na zlatni djanti)

. 2006 model li e? TEIN sa hubavi Coiloveri, obache az za sega shte si darja fabrichnite, dostatachno sa mi tvardi. po niska che ia napravi da izglejda po dobre, no shte sajaliavam zimata kat padne snega. kakva e taz chervenata djadja? iavno e niakav bushing, ta daje i gresior si ima, no za kakvo tochno e?
Публикувано на: 28 Мар 2007 23:40
от agent dust
това червеното е задния тампон на предните носачи - оригиналния е някакъв, напълнен със силикон, много е скъп като консуматив и твърдото окачване го разбива за норматив. този е пърформънс, от типа унибали е - вид сферичен лагер, допълнително променя малко кастъра на предницата за по-добро сцепление - мога да ти дам картинка от ръководтсвото да видиш точно кой е, подлагат се и едни спейсъри и надлъжните допълнителни брейсове падат малко надолу. а импресата - произведена е след септември 2006 и се води 2007г. задната и щанга е 20мм и е без ония изменени спецификации, които си написал по-отгоре, вкарана е от щатите. опитахме да сложим и 24мм задна стаблизираща щанга но не стана защото беше за WRX и има малка разлика в дължината. а с тейн коиовърите хвана и малко негативен камбър на задните колела - иначе не може да се регулира. и друса яко с тези пружини, 10/8 са
Публикувано на: 29 Мар 2007 08:21
от ALTEZZA
siguren li si che se vodi 2007 model? na 2007 na centralnite kapachki na djantite pishe STi, a ne BBS. vij vav vina dali e F ili G. sashto taka 2007 model v mesto pepelnik imat AUX IN. za zadnata shtanga, shte triabva da vzema da premeria moita da vidia kolko e debela.
inache infoto za razlikite mejdu 2006 i 2007 det gi biah napisal po gore ne znam kolko sa dostoverni, vidiah gi na wikipedia. obache za zadnia Torsen diferencial e sas sigurnost za 2007-ma.
btw, kakvo maslo mu slagate na tova Subi? v knijkata preporachvat 5W30(predpolagam za nai dobar razhod na gorivo), no sashto e ok i 10W30 ili 10W40.
Публикувано на: 29 Мар 2007 22:23
от agent dust
значи колата е с първа регистрация ноември 2006. според "белезите" обаче е произведена преди септември месец, т.е. не е 2007, а 2006 модел. маслото в момента е Мотул Компетишън 300
Публикувано на: 29 Мар 2007 23:34
от ALTEZZA
datata na proizvotstvo ia pishe na tabelkata det e mejdu dvete levi vrati, na neia sa nabiti VIN i data(mesec i godina) na proizvotstvo. a che da proverish godinata na modela, 10-tata cifra na VIN-a pokazva kakva e, ako e 6 znachi e 2006-ta, ako e 7 znachi e 2007-ma model.
Публикувано на: 30 Мар 2007 14:19
от juri_galev
Аз сега виждам новата придобивка на Altezza Честито мн безавариини Мили

страхотна е.

Публикувано на: 30 Мар 2007 19:48
от ALTEZZA
mi kat ne chetesh Off Topic izpuskash novinite
mersi de

Публикувано на: 30 Мар 2007 20:55
от agent dust
добре е че тойота ще си купи субару - така поне ще останете в сектата

малко офтопик - интересна личност от субару средите:
Код за потвърждение: Избери целия код
Simon DeBank, WRC guru, Scoobynet creator and holder of the world record for power sliding a production car - a UK-spec Impreza - for an incredible 2 hours, 18 minutes and 11 seconds.
т.е. създателя на един от най-големите и готини портали за Subaru държи и световният рекорд за каране с ключалките напред на production car(т.е. сериен автомобил) - 2 часа и 18мин пауърслайд с импреса UK-Spec

Публикувано на: 19 Апр 2007 09:02
от ToyotaFan
Chestito za Subaru-to!
Pusnal sum ti edno lichno suobshtenie s edin kup vuprosi, kogato imash vreme molja te za malko HELP ! :-))

Blagodarja ti predvaritelno!
Публикувано на: 19 Апр 2007 22:21
от agent dust
Това STi само с промяна на изпускателната генерация вади 340кс и 475Нм въртящ - проверено на диното на проспийд - т.е 40кс отгоре само от гърнета
