Страница 6 от 10

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 11 Юни 2014 20:05
от trinity79
memorex написа:Ами вече знаеш колко смукателни клапана има помпата и още неща ще запомниш , направо си е преквалификация. laugh.gif
Сензора за позицията на педала на газта смениха ли?От там да бяха почнали , ама нали трябва да ти вземат парите.То ако не ти сработва смукателния клапан на помпата веднага ще изпише грешка за налягането.
http://www.youtube.com/watch?v=7yy27APhpHA Това го покажи на майсторите , нищо че не е точно з твоя мотор,принципа е същия.
Аз мисля ,че те питах от къде си , досега да ти беше решен проблема и да не си давате парите
memorex, ако 'щеш вярвай, ама същия този клип в youtube вече съм го гледала wink.gif От напредничавите ученици съм, макар материалът да е от второ ниво преквалификация biggrin.gif

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 11 Юни 2014 20:46
от memorex
Дообре ясно.В такъв случай махаш стелката на шофьорското място и пробваш да караш така , може и с токчета. tooth.gif

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 11 Юни 2014 22:01
от Airfan
Реално не е ли потенциометър датчика? Ако е такъв, то той може да отчита постоянна стойност или стойност, която съвсем малко се променя, независимо, че има голямо движение на педала поради зацапване на пътечките. Тогава няма да отчете грешка компютъра.

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 11 Юни 2014 23:20
от iovkito
Не съм отварял на тойота , но най-вероятно е писец с графитена плочка. Когато графитът се изрони , на точно това място не се отчита стойност и тогава записва грешката. На същия принцип работят и старите дебитомери.

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 11 Юни 2014 23:42
от Vesko
Airfan написа:Реално не е ли потенциометър датчика? Ако е такъв, то той може да отчита постоянна стойност или стойност, която съвсем малко се променя, независимо, че има голямо движение на педала поради зацапване на пътечките. Тогава няма да отчете грешка компютъра.
Само дето са два потенциометъра и ЕКУ-то сравнява двата сигнала (с отместване са, а не еднакви стойности).

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 12 Юни 2014 00:34
от Airfan
Vesko написа:
Airfan написа:Реално не е ли потенциометър датчика? Ако е такъв, то той може да отчита постоянна стойност или стойност, която съвсем малко се променя, независимо, че има голямо движение на педала поради зацапване на пътечките. Тогава няма да отчете грешка компютъра.
Само дето са два потенциометъра и ЕКУ-то сравнява двата сигнала (с отместване са, а не еднакви стойности).
Т.е. ако има отклонение в един от двата се записва грешка, ако и двата отчитат еднакво - всичко е нормално?

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 12 Юни 2014 00:46
от Vesko
Airfan написа:
Vesko написа:
Airfan написа:Реално не е ли потенциометър датчика? Ако е такъв, то той може да отчита постоянна стойност или стойност, която съвсем малко се променя, независимо, че има голямо движение на педала поради зацапване на пътечките. Тогава няма да отчете грешка компютъра.
Само дето са два потенциометъра и ЕКУ-то сравнява двата сигнала (с отместване са, а не еднакви стойности).
Т.е. ако има отклонение в един от двата се записва грешка, ако и двата отчитат еднакво - всичко е нормално?
Горе долу да. Само дето не еднакво, а единият е с константа по-голяма стойност от другият.

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 12 Юни 2014 08:10
от memorex
Accel Position 1
Accelerator pedal position sensor No. 1 voltage/
Min.: 0 V, Max.: 5 V
Accelerator pedal released:
0.6 to 1.0 V
Accelerator pedal depressed:
3.4 to 3.8 V
Read value with ignition switch on (IG)
(do not start engine)
Accel Position 2
Accelerator pedal position sensor No. 2 voltage/
Min.: 0 V, Max.: 5 V
Accelerator pedal released:
1.4 to 1.8 V
Accelerator pedal depressed:
4.2 to 4.6 V
Read value with ignition switch on (IG)
(do not start engine)
Accelerator Position
Accelerator pedal position sensor/
Min.: 0%, Max.: 100%
-

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 12 Юни 2014 20:07
от trinity79
Момчета, по думите на последния майстор и двата сензора на педала на газта са ОК...

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 13 Юни 2014 08:06
от kalkam
Колега имал подобен проблем с друга кола и се оказа датчика на турбото.

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 13 Юни 2014 11:58
от trinity79
kalkam, а при теб как стоят нещата? Проблемът ти, ако не се лъжа бе идентичен на моя. Разреши ли го?
Мисля, че при мен проблемът не се касае до турбото, защото преди всичко е при потегляне, на ниска предавка и обороти.

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 13 Юни 2014 12:07
от kalkam
Да. Проблемът ми е същият, но от около година и нещо не се е проявявал и го бях забравил. Независимо ,че е при потегляне, турбото си работи, така че не го изключвай. Колегата, с подобен проблем като нашия, е с джип Рекстън /двигател на Мерцедес/. Първо е сменил SCV клапана, след това дюзите и чак след смяна на датчик на турбото, проблемът му е решен - по неговите думи.

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 13 Юни 2014 12:08
от iovkito
Нали казваш , че при потегляне и загуба на мощност, всичко се оправя , когато изгасиш и запалиш отново колата? Не е ли добре да се направи диагностика точно в този момент , без въобще да я гасиш? Би трябвало да се разбере какъв е проблемът.

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 13 Юни 2014 12:28
от trinity79
iovkito написа:Нали казваш , че при потегляне и загуба на мощност, всичко се оправя , когато изгасиш и запалиш отново колата? Не е ли добре да се направи диагностика точно в този момент , без въобще да я гасиш? Би трябвало да се разбере какъв е проблемът.
Именно това е най-лошото, че майсторите искат да го хванат в момента на проявление, за да установят причината, но по "Законите на Мърфи" не се случва, когато я карат с вързан лаптоп.
Няма никаква закономерност. За първи път се случи след 500км път. След това нямаше проблем около 10-15 дни и навъртени около 400км. След което отново имах проблеми на няколко пъти, после съответно 10-тина дни беше ОК и т.н. .. Междувременно са я гледали майстори и никой не можа да хване "заека" в действие. Единствено в ТМ им се беше случило още първия път като им я закарах, но не зная защо не са успели да засекат причината....

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 13 Юни 2014 12:38
от memorex
И в крайна сметка нито една грешка ли няма запаметена?