Proekt Supra MA61 na Punky
jamie, prochel si neshto, ama ne do krai!jamie написа:Ел камино, само 145 коня е а не е малка кола....
kolata e sus sledvashtite butala, i ignition system, i gurlata sa s D forma a ne s O forma, kakto predishnite (145kc), Okt83 e, no se vodi model 84! i e 160kc!
a sus ekstrata kompresiyata mislya che e i poveche sega, dnes na poluvin pedal gaz, kato trugnah, zadnicata se razvyvashe nalyavo i nadyasno suma ti vreme, nemoj da ya ukrotish! samiyat fakt che gori 9L/100km pokazva che yavno kompresiyata e dosta otgore (toest e po efficient dvigatelyat) i zatova gori po-dobre nuznata mu smes, i suotvetno dava i povechko koncheta...

kolata e 1075kg, ta ne e hich tezka, vupreki che izglezda taka.
ekstrata kilca na dvigatelya i kutiyata se kompensirat sus lipsata na cyal most otzad, ima diferenzial, i dve poluoski...

na magistralata kolata vdigna 190km/h, bez dori da sum nastupil gazta do krai, shte ya probvam nyakoi ot tiya dni i shte vi kaza maksimalnata skorost.

Последно промяна от punkara на 23 Мар 2005 00:40, променено общо 1 път.
ot mnogo godini se opitavma da napravya taka, ama vse se obrushat da vidyat koi idiot preminava po glavnata s visoka skorostALTEZZA написа:toi Punky i bez tova ne kara barzo, toi nali obicha kat minava po glavnata da e sas skorost podhodiasta za vsichki da go vidiat i poogledat vnimatelno, pak i triabva da moje da im mahne biggrin.gif


chudia se ot kade idvat ekstrata 400kg na moita kola
vse pak dvigatelia mi ne viarvam da e mnogo po tejak ot tvoia, imat podobna konstrukcia(moje bi moia da e po-tejak stoto ima balansior na kolianovia val), transmisiite ni prepolagam sa podobni kat kilogrami sasto(az sam s W55), i moia diferencial sasto e s dve poluoski, ne cial most, okachvaneto predpolagam sasto e podobno. imam dve ektra vrati, no se pak govorim za 400kg.

vse pak dvigatelia mi ne viarvam da e mnogo po tejak ot tvoia, imat podobna konstrukcia(moje bi moia da e po-tejak stoto ima balansior na kolianovia val), transmisiite ni prepolagam sa podobni kat kilogrami sasto(az sam s W55), i moia diferencial sasto e s dve poluoski, ne cial most, okachvaneto predpolagam sasto e podobno. imam dve ektra vrati, no se pak govorim za 400kg.
->
Poveche cahsti??? Po zdrava konstrukcia na skeleta na kolata, kupeto, zvukoizolacia, znaesh che dneshno vreme vsichki gledat kakuv crash rating imat kolite... , airbags..etc..ALTEZZA написа:chudia se ot kade idvat ekstrata 400kg na moita kola![]()
vse pak dvigatelia mi ne viarvam da e mnogo po tejak ot tvoia, imat podobna konstrukcia(moje bi moia da e po-tejak stoto ima balansior na kolianovia val), transmisiite ni prepolagam sa podobni kat kilogrami sasto(az sam s W55), i moia diferencial sasto e s dve poluoski, ne cial most, okachvaneto predpolagam sasto e podobno. imam dve ektra vrati, no se pak govorim za 400kg.

Така е Пънки но и ти никъде не си написал тези детайли за колата :-)
Инак забавното е например че Аутодата дават само 170 коня мотор за 5МГЕ, изобщо пропускат по-слабата версия :-)
ПП: Много лека бре - очаквах по-скоро нещо като 1250-1300.
http://www.geocities.com/MotorCity/Pit/ ... Supra.html
Инак забавното е например че Аутодата дават само 170 коня мотор за 5МГЕ, изобщо пропускат по-слабата версия :-)
ПП: Много лека бре - очаквах по-скоро нещо като 1250-1300.
http://www.geocities.com/MotorCity/Pit/ ... Supra.html
saglasen sam che konstrukciata na kolata e dosta po usilena, sasto taka i vazdushni vazglavnici, mojebi povechko gazariiki po kolata, no pak, tova sa si 400kg. Supra MKIV det izliza v nachaloto na 90-te sasto si teji kam 1500kg, tova e goliama razlika.V35GTR написа:
Poveche cahsti??? Po zdrava konstrukcia na skeleta na kolata, kupeto, zvukoizolacia, znaesh che dneshno vreme vsichki gledat kakuv crash rating imat kolite... , airbags..etc..
->
Абе аз пак да си дойда на моето biggrin.gif - километраж до 200 ми се струва действително мноооого странно. Нашата шкода беше до 180V35GTR написа:Kilometraj lesno se smenia....El Camino написа:Super e kolichkata, Punky! Chestito!
Samo ne razbiram, shto skorostomera e ogranichen samo do 210 km/chas?


100% Пънки като я опъне тия дни на магистралата, ще има превъртян скоростомер


ste te uspokoia li ako ti kaja che Corollata na maika mi (2001 model, 1.8L, niakade kam 130hp) kilometraja i e do 110mph(180km/h)El Camino написа:
Абе аз пак да си дойда на моето biggrin.gif - километраж до 200 ми се струва действително мноооого странно. Нашата шкода беше до 180![]()
. Карината също не е с по добра обтекаемост, нито е по - мощна, нито по - лека, нито повече коне, но е до 240, а съм много зор прави 220. По нанадолно може и 240 biggrin.gif .
100% Пънки като я опъне тия дни на магистралата, ще има превъртян скоростомер![]()
.
->
Аз съм си спокоен, щото километража кола не правиALTEZZA написа:ste te uspokoia li ako ti kaja che Corollata na maika mi (2001 model, 1.8L, niakade kam 130hp) kilometraja i e do 110mph(180km/h)El Camino написа:
Абе аз пак да си дойда на моето biggrin.gif - километраж до 200 ми се струва действително мноооого странно. Нашата шкода беше до 180![]()
. Карината също не е с по добра обтекаемост, нито е по - мощна, нито по - лека, нито повече коне, но е до 240, а съм много зор прави 220. По нанадолно може и 240 biggrin.gif .
100% Пънки като я опъне тия дни на магистралата, ще има превъртян скоростомер![]()
.

Сега тая мода се продължава от школата на голФ и кО, като там дори не е необходимо скороостите да отговарят. Важното е да е бяло и да е до 300 biggrin.gif .
Обаче ALTEZZA, според мен отговора е в това, дали модела е US или европейски. Има логика там психологически да е по - ниско. Примерно некоя чичка вдига 200, което всъщности нищо не е, ама от друга страна е около 100 над ограничението и той се препотява за 10 път докато да ги стигне и като стига тия ДВЕСТА и вика - "Баф! Тая кола повече, не може, ай стига вече, че ша и са чупи скоростната кутия ако се превърти километража" biggrin.gif

И така biggrin.gif
uuu, da mai sum propusnal da gi napisha...sorry!jamie написа:Така е Пънки но и ти никъде не си написал тези детайли за колата :-)
Инак забавното е например че Аутодата дават само 170 коня мотор за 5МГЕ, изобщо пропускат по-слабата версия :-)
ПП: Много лека бре - очаквах по-скоро нещо като 1250-1300.
http://www.geocities.com/MotorCity/Pit/ ... Supra.html

znachi, 5MGE v Japan, i v Evropa idvat sus 170, i v evropa poslednite sa sus 176kc (vidyah go lichno v database-a na Nemskiyat TUV....

tova e poradi lipsata na katalizatori, i po-visoka kompresiya, malko po-drugo ECU, i pr.
suprata v US idva v 3 vaianta: L-type (Luxury) samo s avtomatichna kutiya, i P-type (performance) sus avtomatichni, ili sus mehanichna kutiya.
L-type e vinagi s 10-konya po-malko ot P-type-ovete. 145kc sa purvite L-typove v US, a 155 sa P-typovete, posle idvat 150kc L-type, i 160kc P-type (tova e moyat model). Razlikite v Californiiskite i drugite US spec cars, e va lambda sondata, i katalizatora.
uhhh, dali propusnah oshte neshto? pokrai taya kola, s meseci sum se rovil iz informzioniyat okean, a nakraya i ot US mi pratiha originalnite Toyota specifikacii na Suprite, tyah sushto shte gi postna na novata stranica, koyao bavno, no slavno podgotvyam...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта