Страница 6 от 16
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Публикувано на: 04 Ное 2014 03:01
от Japanese_fever
НиКо написа:
Но аз съм сектант в червата и главно харесвам Тойота заради Ямаха , така че ще си остана на 2зз.
Ако говорим за двигатели я вижте Хенеси Веном GT . 7.0 битурбо сложен в същото шаси.
Същото шаси е трудно казано, доста е модифицирано от вътре, а и базата му е удължена. Ползвали са шасито на Лотус за изходна позиция, но е тотално преработено, после само са запазили външните линии, ама то нали е фибро-карбон. Иначе 7.0L мотора е от Корвет, а колата е една от най-бързите в света в права линия. Но както казваш, да не се отклоняваме от малолитражките.
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Публикувано на: 09 Ное 2014 16:52
от begleca
Без проблем, ще се достигнат тези кончета

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Публикувано на: 10 Ное 2014 11:36
от mitoko
Japanese_fever написа:НиКо написа:
Но аз съм сектант в червата и главно харесвам Тойота заради Ямаха , така че ще си остана на 2зз.
Ако говорим за двигатели я вижте Хенеси Веном GT . 7.0 битурбо сложен в същото шаси.
Същото шаси е трудно казано, доста е модифицирано от вътре, а и базата му е удължена. Ползвали са шасито на Лотус за изходна позиция, но е тотално преработено, после само са запазили външните линии, ама то нали е фибро-карбон. Иначе 7.0L мотора е от Корвет, а колата е една от най-бързите в света в права линия. Но както казваш, да не се отклоняваме от малолитражките.
На хенеси венома само челното стъкло и още нещо беше оствено от лотуса , казва го на представянето на колата при Джей Лено
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Публикувано на: 08 Дек 2014 13:08
от НиКо
Wet beauty
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Публикувано на: 08 Дек 2014 21:49
от andrian999999
колко струва една такава кошница?
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Публикувано на: 09 Дек 2014 09:40
от НиКо
Ако не си като мен,а не си претенциозен от към двигател и оборудване може да си намериш 122к.с. що-годе читава за около 10-12 000 паунда.
Ако търсиш 111R обаче цената започва доста над тази сума

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Публикувано на: 10 Дек 2014 02:51
от Japanese_fever
Elise с 2ZZ-GE тук втора употреба върви м/у $20-27К в зависимост от състоянието и годините.
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Публикувано на: 10 Дек 2014 08:33
от НиКо
Нищо чудно в Америка да е толкова.
Англичаните още я държат на почит.
В немското мобиле гледах , че с 2zz има тук таме за 17-20 000 евро
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Публикувано на: 15 Дек 2014 21:58
от LordDigital
Супер колица ,само внимавай от бордюри че със това лепило по купетиедин лек удар и ремонта после може да е пратктически невъзможен.
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Публикувано на: 08 Яну 2015 09:06
от НиКо
Малко раздвижване.
Наковаха ми диск с четирилъчова керамика
Поръчах гарнитура за разреждане на мотора
При заводска 0.48мм степента на сгъстяване е 11.5:1 , а при гарнитура 0.80мм степента за този мотор е 11.11:1
Ето малко инфо за тези от вас , на които предстой да разреждат този мотор с гарнитура.
Available in a range of thicknesses:
0.38mm - Thinner than stock (compression with stock pistons = 11.65:1)
0.80mm - Thicker than stock (compression with stock pistons = 11.11:1)
1.20mm - Much thicker than stock (compression with stock pistons = 10.65:1)
Stock 2ZZ head gasket measures 0.48mm (11.5:1 compression)
Реших да си направя Front Splitter и странични прагове.
Всеки момент ще ми дойде материала. 3mm HIPS цвят черен.
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Публикувано на: 08 Яну 2015 09:16
от НиКо
Ето така предполагам ще изглеждат.
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Публикувано на: 09 Яну 2015 17:40
от НиКо
Днес ми остана време само да ги отрежа.
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Публикувано на: 09 Яну 2015 18:01
от НиКо
По-горе Джапи ме пита дали си заслужава да сменя МР2 с Елийс заради 100 кила.
Мр2 то беше 950кг в най-олекотения вариянт ,който можах да докарам.
Тази е 780кг. с катализатор и пълна генерация , със поне 30кг алуминиеви топло-изолатори.Със седалки,който са поне 30тина килограма и със джанти,които също са адски тежки.
Сигурен съм , че ще я докарам до 700кг.
Предполагам, че с 250кг по малко и 150кс повече ще успея да сваля колата от 12.5 до 11.2-3
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Публикувано на: 09 Яну 2015 18:20
от Akima
Мислиш ли да подменяш панели с цел олекотяване или първо искаш да свалиш обичайното?
Re: MR2 Mark 3 2ZZ-GE Project: Turbo & Nitrous
Публикувано на: 09 Яну 2015 18:47
от НиКо
Първо обичайното ,защото характерните панели от карбон са адски скъпи и не са рентабилни според мен ,защото за равносилната сума ще ъпгрейдна още мотора.
Гледах цял боди кит ,който е по-лек от фабричния стъклопластов с 40кг и струва 8000лв а за 8000лв знаете колко тунинг по мотора може да се направи.
Понеже плановете постоянно се променят и ту четете турбо , ту четете нитро ...
То в прочем и аз не съм сигурен още а вече имам части и за турбо и за атмосферен ребилд.
Имам планове в които участва следното.
Атмосферен вариянт: Дросели , разреден мотор до 11:1 с гарнитура Cosworth и 120 шота сухо нитро през по-големите инжектори, валове MWR стейдж 2 (имам абсолютно всичко останало)
Турбо вариянт: Бутала 9:1 , турбо кинугава за 400кс (имам абсолютно всичко останало)
Причината да се наложи да реша ,кое ще е за момента е ,че в клас RWD разрешен е само един пауър адър.... Или турбо или нитро
Относно олекотяването на колата...Все пак трябва да ми останат козове.
