Страница 6 от 82

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 25 Фев 2014 13:32
от d.ivanow
Мисля, че бензиновата помпа си работи постоянно при ГИ, защото на предната ми кола си я бях настроил след определени обороти да минава от газ на бензин за по бързо изстрелване и по добро изгаряне.

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 25 Фев 2014 18:43
от dimkaraganchev
Все тая, дали работи помпата или не. Ако е обикновена АГУ помпата може лесно да се направи да изключва, при преминаване на газ. Но при ГИ е трудно, защото инжекторите включват един по един.

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 25 Фев 2014 19:02
от PESHO OT MARS
При ГИ също толкова лесно може да се направи да изключва помпата колкото и при обиковена газова. Читавите ГИ-та си имат специален изход за управление на бензиновата помпа.

Проблема е на съвсем друго място не е там където си мислите.

По принцип е хубаво помпата да си остане включена, това ще даде по-бърза реакция на двигателя в случай че трябва да мине на бензин. При по-старите инжекциони няма проблем да си остане включена помпата защото си има регулатор за налягането в рейката и през тръбата за обратно гориво всичкото излишно се връща в резервоара. Веселото става на по-нови коли (за VAG знам със сигурност) които нямат тръба за обратното гориво и нещата с помпата са доста по-сложни. За капак там има едни датчици които палят чек лампата на колата. Та там е веселбата, простите инжекциони нямат ядове и е по-добре според мен помпата да работи и винаги поне 1/4 пълен резервоар.

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 04 Мар 2014 12:17
от shelgin
Здравейте колеги.Сравнително от скоро карам моята Corolla 1.4 vvti на газ приблизително около 8000км. С най обикновенния газов инжекцион сам.Още на втория месец светна чека и колата започна да гори повече и да не върви добре.При ресет на акумулатора се оправя но само за няколко дена след това пак същия проблем.Ходих при различни майстори изчистват грешката,но след известно време паk същата работа.Последния ми каза че компютъра на газовото трябвало да бъде с автоматично настройване(а моя не е такъв) за да изчиства сам грешката ведна щом се появи.Също така ме посъветва за омаслител на клапаните какъвто също нямам.Имам като идея поставяне на ресет реле на компютъра,но не знам дали самия компютър има някакъв лимит на тия ресети. Ако някой знае нещо повече по въпроса и за проблемите ако може да сподели.Благодаря

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 04 Мар 2014 13:58
от PESHO OT MARS
Вземи напиши с каква точно система си, марка и модел на газовия компютър както и марка и модел на рейката.

Това с омаслителя е бош лаф исторя за да ти вземат едни пари, същото важи и за ресет системата. ГИ-то по принцип може да се настрои така че да не пали чек лампа ама затова някой трябва да знае как се настройва.

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 04 Мар 2014 18:22
от shelgin
Марката на компютъра Тgas(Тамона),А рейката е Валтек

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 11 Мар 2014 22:26
от dealer
И аз да попитам нещо, което не разбрах... Трябва ли да се взима омаслителна система или не? Конкретно питам за авенсис 2007 г. 1.8 VVTi?

Насочил съм се към БРЦ... някои знае ли кой от техните модели е подходящ за този двигател?

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 12 Мар 2014 12:23
от PESHO OT MARS
Всеки сам си преценява за омаслителя, за мен лично е бош лаф история и по-добре парите да се додадат за сисетма с OBD корекция ако колата позволява или по-качествена рейка....

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 12 Мар 2014 20:15
от dealer
Прощавайте за невежеството, но какво точно е OBD и колко струва (явно не влиза в цената на стандартен инжекцион на брц)? Сравнително начинаещ съм... до колкото разбрах има някакъв мит за слагането на омаслител. Наистина ли е така?

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 13 Мар 2014 09:01
от saho
Всички Plug & Drive на брц са с обд, но са си скъпи все още. Романото е 1400лв. никой не пише добре ли се държи, справя ли се без човешка намеса biggrin.gif

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 13 Мар 2014 09:12
от PESHO OT MARS
За Романото чувам все хубави неща, конкретно за Тойота не знам.

OBD/OBDII е стандарт за комуникация с ЕКУ-то на колата. От там се вземат грешките и могат да се следят доста параметри. При читавите газови газовия комп може да се свърже към ЕКУ-то на колата и съответно да се самоадаптира и винаги настройката да му е оптимална. Това е важно за по-новите коли (макар че и само те да имат OBD основно след 2000 година) заради икономията на някой материали по двигателя и по-чувствителните си сензори (ламбда сонда).

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 14 Мар 2014 21:37
от dealer
Аха, благодаря за разяснението. А по отношение на този омаслител? Мит ли е наистина или трябва да се вземе предвид и да се постави?

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 17 Мар 2014 10:04
от Bass_Man
shelgin написа:Здравейте колеги.Сравнително от скоро карам моята Corolla 1.4 vvti на газ приблизително около 8000км. С най обикновенния газов инжекцион сам.Още на втория месец светна чека и колата започна да гори повече и да не върви добре.При ресет на акумулатора се оправя но само за няколко дена след това пак същия проблем..........................................
А каква всъщност е грешката и защо не сте пренастроили ГИ-то в зависимост от нея?
С или без омаслител когато сместта е бедна клапаните ще си дефектират но няма да е за една седмица.

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 18 Мар 2014 11:05
от BlackStorm
Здравейте колеги! От скоро притежавам Корола 1.6 хечбек 2003г., купих я с монтиран газов инжекцион. От както я имам свети чека. По подобие на колегата @shelgin рестартирах акумулатора няколко пъти, но това далеч не е постоянно решение. До сега не съм имал кола на газ, къде в София бихте препоръчали да я закарам за да я погледне специалист?

Re: Тойота и газов инжекцион

Публикувано на: 21 Мар 2014 17:01
от Bass_Man
Какъв е модела и марката на ГИ?