Re: Софтуер за диагностика на тойото
Публикувано на: 31 Мар 2014 22:59
Активирах последната версия (026) с метода TISFunction=0, пробвах на колата и работи (с Win7)
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
JapCar написа:Инсталира се програмата, после драйвера. Като дойде кабела, идва с малко CD на което има някоя версия на програмата с крак, драйвер и инструкции кое как се инсталира.jim_beam написа:аз актуализирах версията с 0.25,която според тойота европа е актуалната за тук.и по метода на колегата стана,но и тук останаха по-малко бутони отляво.все едно щом работи.този драйвер за китайския кабел кога се инсталира,чак след като се включи или преди това(win7)?поръчах един,ама дали ще дойде нещо да видим.
интересно не може ли да се адаптира някой блутут или вифи адаптер вместо кабел?
Да не се изненадаш после - драйвери за 64 битова Виста или Седмица няма. Откъде да ги намери?jim_beam написа:нормално би трябвало уиндоуса автоматично да си ги намери.програмата съм я инсталирал,да видим останалото.
Поздарвленияjim_beam написа:
пс>май се справих...
Кажи нещо за ъпдейт тула, че съм забравил...имаше нещо такова, но май съм чел из форумите да не се ъпдейтва, но не съм сигурен и помня какво, фърмуера ли, друго ли...jim_beam написа:не пренебрегвай рама,който при 32 бит е ограничен силно.
направих тия трикове,но като вкл. кабела в лаптопа след малко уиндоуса си инсталира сам автоматично драйверите и диода светна зелено.ъпдейт тула го разпознава точно като при инфото,демек бачка.утре ще се закача към обд буксата в колата белким успея да изкл. бибипкалото за коланите.
Исках да кажа, че в Techstreama нямам опцията за изключване, в Тойота сигурно могат...Искаше ми се да се затварят стъклата при заключване с централното, но май самата кола няма такава възможност, което е тъпо.jim_beam написа:при мен става със сигурност,понеже в тойота са ми го изкл. нееднократно с тестера.
Дали? При мен се наложиха още малко упражнения за да се подкара на 64битова машина:jim_beam написа:може ли някой да ми каже как да направя това>
Installing MVCI Driver for TOYOTA
This is the step which most people stumble upon as “MVCI Driver for TOYOTA.msi” installer indeed does not work on Windows x64. The workaround is to install it manually, as follows:
Open Command Prompt in Administrator Mode. Navigate to the c:\temp folder and run the following command line:
msiexec /a "C:\temp\MVCI Driver for TOYOTA.msi" /qb TARGETDIR=c:\temp\mvci
This will extract the content of the MSI file to the c:\temp\mvci folder:
пс>май се справих...
Източник: www.toyota-4runner.orgRegistry Hack: for Techstream to recognize MINI-VCI under Windows x64, the Registry has to be modified as:
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\PassThruSu pport.04.04]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\PassThruSu pport.04.04\XHorse - MVCI]
"Name"="XHorse - MVCI"
"Vendor"="XHorse ELECTRONICS Co.,Ltd."
"ConfigApplication"="C:\\Program Files (x86)\\XHorse Electronics\\MVCI Driver for TOYOTA TIS\\FirmwareUpdateTool.exe"
"FunctionLibrary"="C:\\Program Files (x86)\\XHorse Electronics\\MVCI Driver for TOYOTA TIS\\MVCI32.dll"
"APIVersion"="04.04"
"ProductVersion"="1.1.0"
"ProtocolsSupported"="J1850VPW:1, J1850PWM:1, CAN:1, ISO9141:1, ISO14230:1, ISO15765:1"
"J1850VPW"=dword:00000001
"J1850PWM"=dword:00000001
"ISO9141"=dword:00000001
"ISO14230"=dword:00000001
"CAN"=dword:00000001
"ISO15765"=dword:00000001
"SCI_A_ENGINE"=dword:00000000
"SCI_A_TRANS"=dword:00000000
"SCI_B_ENGINE"=dword:00000000
"SCI_B_TRANS"=dword:00000000
The attached "mvci-x64.zip" contains the *.REG file that has to be imported to the Registry (extract, right click, then Merge)
A trick here is the "Wow6432Node" in key path, which is the location the 32-bit applications running on 64-bit OS get redirected to when accessing Registry. The "PassThruSupport.04.04" seems to be the place Techstream looks into for available VIMs (sub-keys appear in the "VIM Select" menu in Techstream).
Не ми се вярва в домашни условия да може да стане, но ако научиш нещо за ъпдейтване на софтуера, сподели, че моя е доста стар, а в Тойта ще искат стотина паунда...jim_beam написа: при тест за ECU актуализации ми показва една за калибриране на мотор и ECT: ID 34247400,но не мога да разбера как да вляза в режим download да сваля файла.
Ще искат и още как...ако отида да правят и нещо друго, може да искат по-малко, но ако само за това е скъпо... Аз съм регистриран в местната Тойота, но не стъпвам там, т.е. не са взели 1 пени от мени няма как да не искат да вземат...jim_beam написа:нищо няма да искат,в най-лошия случай да си сложат 20-50Е,ако въобще
ееее чак пък толкова,обслужването при тойота е едно от най-евтините.доколкото си спомням голям сервиз не е струвал повече от 200-250Е.освен това маслото винаги сам си го нося,не им искам тяхното,но да кажем ск.кутия и диф. всичко от тях.но поне знам,че си вършат работата.иначе каквото се е наложило гаранционно всичко са направили хората,винаги безплатно кола от тях и т.н.все пак и те трябва да живеят.иначе и тук има едни,дето излизат с брадвата,ама тях ги ползвам ако само няма накъде(скъсан ремък-180Е).JapCar написа:...
При теб може да е различно, освен това ти си вътрешен там , правиш всички обслужвания и ремонти там, докато притежаваш тая кола ще оставиш още 1/3 от цената на колата при тях...та няма как да не те тачат biggrin.gif
...