Софтуер за диагностика на Toyota
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Софтуер за диагностика на тойото
Активирах последната версия (026) с метода TISFunction=0, пробвах на колата и работи (с Win7)
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: Софтуер за диагностика на тойото
JapCar написа:Инсталира се програмата, после драйвера. Като дойде кабела, идва с малко CD на което има някоя версия на програмата с крак, драйвер и инструкции кое как се инсталира.jim_beam написа:аз актуализирах версията с 0.25,която според тойота европа е актуалната за тук.и по метода на колегата стана,но и тук останаха по-малко бутони отляво.все едно щом работи.този драйвер за китайския кабел кога се инсталира,чак след като се включи или преди това(win7)?поръчах един,ама дали ще дойде нещо да видим.
интересно не може ли да се адаптира някой блутут или вифи адаптер вместо кабел?
ок мерси!
днес пристигна и кабела с сд-то.дано се справя с тези драйвери на вин7 64 бита.нормално би трябвало уиндоуса автоматично да си ги намери.програмата съм я инсталирал,да видим останалото.

- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Софтуер за диагностика на тойото
Да не се изненадаш после - драйвери за 64 битова Виста или Седмица няма. Откъде да ги намери?jim_beam написа:нормално би трябвало уиндоуса автоматично да си ги намери.програмата съм я инсталирал,да видим останалото.
Има писано по темата как се подкарват драйвери, обаче без промени в регистрите и малко програмиране не става.

- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: Софтуер за диагностика на тойото
може ли някой да ми каже как да направя това>
Installing MVCI Driver for TOYOTA
This is the step which most people stumble upon as “MVCI Driver for TOYOTA.msi” installer indeed does not work on Windows x64. The workaround is to install it manually, as follows:
Open Command Prompt in Administrator Mode. Navigate to the c:\temp folder and run the following command line:
msiexec /a "C:\temp\MVCI Driver for TOYOTA.msi" /qb TARGETDIR=c:\temp\mvci
This will extract the content of the MSI file to the c:\temp\mvci folder:
пс>май се справих...
Installing MVCI Driver for TOYOTA
This is the step which most people stumble upon as “MVCI Driver for TOYOTA.msi” installer indeed does not work on Windows x64. The workaround is to install it manually, as follows:
Open Command Prompt in Administrator Mode. Navigate to the c:\temp folder and run the following command line:
msiexec /a "C:\temp\MVCI Driver for TOYOTA.msi" /qb TARGETDIR=c:\temp\mvci
This will extract the content of the MSI file to the c:\temp\mvci folder:
пс>май се справих...

- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Софтуер за диагностика на тойото
Поздарвленияjim_beam написа:
пс>май се справих...

Едно отклонение извън темата: Защо някои се напъват да са на 64 бита? Вярно 64 е 2 пъти повече от 32, но какво повече получават на практика, т.е има ли някакви предимства, които си струват или е само за спорт на максималистите?
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: Софтуер за диагностика на тойото
не пренебрегвай рама,който при 32 бит е ограничен силно.
направих тия трикове,но като вкл. кабела в лаптопа след малко уиндоуса си инсталира сам автоматично драйверите и диода светна зелено.ъпдейт тула го разпознава точно като при инфото,демек бачка.утре ще се закача към обд буксата в колата белким успея да изкл. бибипкалото за коланите.
направих тия трикове,но като вкл. кабела в лаптопа след малко уиндоуса си инсталира сам автоматично драйверите и диода светна зелено.ъпдейт тула го разпознава точно като при инфото,демек бачка.утре ще се закача към обд буксата в колата белким успея да изкл. бибипкалото за коланите.

- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Софтуер за диагностика на тойото
Кажи нещо за ъпдейт тула, че съм забравил...имаше нещо такова, но май съм чел из форумите да не се ъпдейтва, но не съм сигурен и помня какво, фърмуера ли, друго ли...jim_beam написа:не пренебрегвай рама,който при 32 бит е ограничен силно.
направих тия трикове,но като вкл. кабела в лаптопа след малко уиндоуса си инсталира сам автоматично драйверите и диода светна зелено.ъпдейт тула го разпознава точно като при инфото,демек бачка.утре ще се закача към обд буксата в колата белким успея да изкл. бибипкалото за коланите.
При мен май няма опция за изключване свирката за коланите, но съм го направил с друга гимнастика. Ако и при теб не става кажи да търся как ставаше.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: Софтуер за диагностика на тойото
при мен става със сигурност,понеже в тойота са ми го изкл. нееднократно с тестера.обаче като се откачи акумулатора пак се възстановява на стандарт.а мигачите при откл. и закл. ако се изключат пак с тестера,после не се възстановяват,не знам защо.
firmware update tool е част от драйверната програма,но с него само се тества дали се разпознава кабела.някои са се пробвали да го актуализират онлайн,но се прецаквал по този начин.
утре ще пробвам да видим,но надали ще има нещо интересно.ама мерак...
firmware update tool е част от драйверната програма,но с него само се тества дали се разпознава кабела.някои са се пробвали да го актуализират онлайн,но се прецаквал по този начин.
утре ще пробвам да видим,но надали ще има нещо интересно.ама мерак...

- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Софтуер за диагностика на тойото
Исках да кажа, че в Techstreama нямам опцията за изключване, в Тойота сигурно могат...Искаше ми се да се затварят стъклата при заключване с централното, но май самата кола няма такава възможност, което е тъпо.jim_beam написа:при мен става със сигурност,понеже в тойота са ми го изкл. нееднократно с тестера.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Софтуер за диагностика на тойото
Дали? При мен се наложиха още малко упражнения за да се подкара на 64битова машина:jim_beam написа:може ли някой да ми каже как да направя това>
Installing MVCI Driver for TOYOTA
This is the step which most people stumble upon as “MVCI Driver for TOYOTA.msi” installer indeed does not work on Windows x64. The workaround is to install it manually, as follows:
Open Command Prompt in Administrator Mode. Navigate to the c:\temp folder and run the following command line:
msiexec /a "C:\temp\MVCI Driver for TOYOTA.msi" /qb TARGETDIR=c:\temp\mvci
This will extract the content of the MSI file to the c:\temp\mvci folder:
пс>май се справих...
Източник: www.toyota-4runner.orgRegistry Hack: for Techstream to recognize MINI-VCI under Windows x64, the Registry has to be modified as:
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\PassThruSu pport.04.04]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\PassThruSu pport.04.04\XHorse - MVCI]
"Name"="XHorse - MVCI"
"Vendor"="XHorse ELECTRONICS Co.,Ltd."
"ConfigApplication"="C:\\Program Files (x86)\\XHorse Electronics\\MVCI Driver for TOYOTA TIS\\FirmwareUpdateTool.exe"
"FunctionLibrary"="C:\\Program Files (x86)\\XHorse Electronics\\MVCI Driver for TOYOTA TIS\\MVCI32.dll"
"APIVersion"="04.04"
"ProductVersion"="1.1.0"
"ProtocolsSupported"="J1850VPW:1, J1850PWM:1, CAN:1, ISO9141:1, ISO14230:1, ISO15765:1"
"J1850VPW"=dword:00000001
"J1850PWM"=dword:00000001
"ISO9141"=dword:00000001
"ISO14230"=dword:00000001
"CAN"=dword:00000001
"ISO15765"=dword:00000001
"SCI_A_ENGINE"=dword:00000000
"SCI_A_TRANS"=dword:00000000
"SCI_B_ENGINE"=dword:00000000
"SCI_B_TRANS"=dword:00000000
The attached "mvci-x64.zip" contains the *.REG file that has to be imported to the Registry (extract, right click, then Merge)
A trick here is the "Wow6432Node" in key path, which is the location the 32-bit applications running on 64-bit OS get redirected to when accessing Registry. The "PassThruSupport.04.04" seems to be the place Techstream looks into for available VIMs (sub-keys appear in the "VIM Select" menu in Techstream).

- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: Софтуер за диагностика на тойото
да,достатъчно е само да се вкара тоя малкия файл накрая и всички промени в регистрите са направени.поне аз ги сравних,всичко е ок.
а по въпроса за коланите,аз мислех,че в тойота сервиза и те работят с тая програма.мислиш тестера им да си има допълнителни функции?
ще го проверя,направил съм си програмата на немски и ако я има тая функция ще я открия.
ps:намерих менюто за промените,които са възможни,за моя модел са много малко опциите-чувствителност на вътр. осветление,бипкането на коланите(може поотделно за драйвер и пасажер),мигачите при закл. и откл. и май това беше.изтрих и една грешка,която миналото лято един 'майстор' предизвика. biggrin.gif
при тест за ECU актуализации ми показва една за калибриране на мотор и ECT: ID 34247400,но не мога да разбера как да вляза в режим download да сваля файла.вероятно изчезналите бутони при кракването или кой знае.поне разбрах,че има такова и като ходя да ми сменят маслото ще им кажа да го ъпдейтнат да изкарат някой лев отгоре.
най-големия проблем са опциите на модела при връзката с колата,при мен има доста възможности,просто хванах едната за ушите,но дали съм уцелил...поне бипкането на коланите се изключи,ще го пробвам след малко.като вариант остава пробване на възможностите и метода на изключването. biggrin.gif
за по-новите модели сигурно има далеч по-многобройни неща за човъркане и настройки.
а хелпа горе в дясно е супер добре направен,трябва да го разгледам по-внимателно може да пише как става ъпдейта на ECU-то.
начина с плащането 5Е за 1 ден е ясен,макар че не знам дали ще може оттам директно да се свали ъпдейт-файла или ще трябва чрез техстрийма.ама тогава ще трябва легална версия сигурно.

Calibration Update Software is now included in the Techstream Software Installer. A valid TIS Professional Level subscription is required to download and install Techstream Software.
а по въпроса за коланите,аз мислех,че в тойота сервиза и те работят с тая програма.мислиш тестера им да си има допълнителни функции?
ще го проверя,направил съм си програмата на немски и ако я има тая функция ще я открия.
ps:намерих менюто за промените,които са възможни,за моя модел са много малко опциите-чувствителност на вътр. осветление,бипкането на коланите(може поотделно за драйвер и пасажер),мигачите при закл. и откл. и май това беше.изтрих и една грешка,която миналото лято един 'майстор' предизвика. biggrin.gif
при тест за ECU актуализации ми показва една за калибриране на мотор и ECT: ID 34247400,но не мога да разбера как да вляза в режим download да сваля файла.вероятно изчезналите бутони при кракването или кой знае.поне разбрах,че има такова и като ходя да ми сменят маслото ще им кажа да го ъпдейтнат да изкарат някой лев отгоре.

най-големия проблем са опциите на модела при връзката с колата,при мен има доста възможности,просто хванах едната за ушите,но дали съм уцелил...поне бипкането на коланите се изключи,ще го пробвам след малко.като вариант остава пробване на възможностите и метода на изключването. biggrin.gif
за по-новите модели сигурно има далеч по-многобройни неща за човъркане и настройки.
а хелпа горе в дясно е супер добре направен,трябва да го разгледам по-внимателно може да пише как става ъпдейта на ECU-то.
начина с плащането 5Е за 1 ден е ясен,макар че не знам дали ще може оттам директно да се свали ъпдейт-файла или ще трябва чрез техстрийма.ама тогава ще трябва легална версия сигурно.


Calibration Update Software is now included in the Techstream Software Installer. A valid TIS Professional Level subscription is required to download and install Techstream Software.

- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Софтуер за диагностика на тойото
Не ми се вярва в домашни условия да може да стане, но ако научиш нещо за ъпдейтване на софтуера, сподели, че моя е доста стар, а в Тойта ще искат стотина паунда...jim_beam написа: при тест за ECU актуализации ми показва една за калибриране на мотор и ECT: ID 34247400,но не мога да разбера как да вляза в режим download да сваля файла.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: Софтуер за диагностика на тойото
нищо няма да искат,в най-лошия случай да си сложат 20-50Е,ако въобще.поне ако си имаш твои хора,ще ги питам в моя сервиз да видим.самия ъпдейт трае доста дълго,към час доколкото ме убеждаваха тук в една тойота,обаче майстора реално има работа за 5 мин.какво толкова ще им струва.
доколкото разбирам единствено с годишен абонамент за маса пари и като фирмен клиент ти позволяват да дърпаш актуализиращи файлове,но не съм сигурен.
може би веско може да е пробвал с абонамент дали те допуска да сваляш файл.aз изпробвах ако добавиш потребител тип независим сервиз се появяват допълнителни възможности в програмата.обаче при активирането на тая кр.програма изрично е казано да не се променя,а само от стандартен потребител да се работи.
а също е възможно този файл,който ми излиза,да е само актуалната версия на ECU-то,а не ъпдейт-възможност.иначе би трябвало да излезе като линк за дърпане.
след около 1000км ще ходя да ми сменят маслото и ще разбера повече.
доколкото разбирам единствено с годишен абонамент за маса пари и като фирмен клиент ти позволяват да дърпаш актуализиращи файлове,но не съм сигурен.
може би веско може да е пробвал с абонамент дали те допуска да сваляш файл.aз изпробвах ако добавиш потребител тип независим сервиз се появяват допълнителни възможности в програмата.обаче при активирането на тая кр.програма изрично е казано да не се променя,а само от стандартен потребител да се работи.
а също е възможно този файл,който ми излиза,да е само актуалната версия на ECU-то,а не ъпдейт-възможност.иначе би трябвало да излезе като линк за дърпане.
след около 1000км ще ходя да ми сменят маслото и ще разбера повече.
Последно промяна от jim_beam на 06 Апр 2014 15:27, променено общо 1 път.
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Софтуер за диагностика на тойото
Ще искат и още как...ако отида да правят и нещо друго, може да искат по-малко, но ако само за това е скъпо... Аз съм регистриран в местната Тойота, но не стъпвам там, т.е. не са взели 1 пени от мени няма как да не искат да вземат...jim_beam написа:нищо няма да искат,в най-лошия случай да си сложат 20-50Е,ако въобще
При теб може да е различно, освен това ти си вътрешен там , правиш всички обслужвания и ремонти там, докато притежаваш тая кола ще оставиш още 1/3 от цената на колата при тях...та няма как да не те тачат biggrin.gif
Иначе не знам какво разбираш под актуална версия на софтуера и ъпдейт. На мен ми трябва последната версия на софтуера, в който има леки промени, например занижена е чувствителността към моментно излизане нещо от норма, при което светва чек енджина за щяло и нещяло. Например преди време ми светна прословутата комбинация VSC, TRC и чека. Видях грешките, изтрих ги и до сега не са се появявали. Из форумите пише, че моментно възниква едната грешка и повлича и другите две, без да има сериозен проблем. Едната беше свързана с EGR (чистен е скоро), другата ниско напрежение на акумулатора, мерих го, не е чак толкова ниско, нещо моментно е станало... Ако отида в Тойота, има 2 сценария- по-лекия, ще се гъзурчат около час, ще изчистят грешките и ще вземат £70 и ако пак се появели, да отида пак, да видят..., по-тежкия, ще искат да сменят EGR и акумулатора, щото това показвала диагностиката. Това мнение съм изградил, четейки и местния форум...
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: Софтуер за диагностика на тойото
ееее чак пък толкова,обслужването при тойота е едно от най-евтините.доколкото си спомням голям сервиз не е струвал повече от 200-250Е.освен това маслото винаги сам си го нося,не им искам тяхното,но да кажем ск.кутия и диф. всичко от тях.но поне знам,че си вършат работата.иначе каквото се е наложило гаранционно всичко са направили хората,винаги безплатно кола от тях и т.н.все пак и те трябва да живеят.иначе и тук има едни,дето излизат с брадвата,ама тях ги ползвам ако само няма накъде(скъсан ремък-180Е).JapCar написа:...
При теб може да е различно, освен това ти си вътрешен там , правиш всички обслужвания и ремонти там, докато притежаваш тая кола ще оставиш още 1/3 от цената на колата при тях...та няма как да не те тачат biggrin.gif
...
тия софтуерни ъпдейти за ECU-tata май няма откъде да ги вземем,освен ако някой се пробва по платения начин за 5Е на ден или час ли беше.но пак няма гаранция,дали ще излезе линк за теглене.пък и надали си струва риска да прецакаш нещо за маса пари,те си знаят ако има нещо.с твоя кабел поне може да видиш дали ще ти покаже налични ъпдейти и ако има в сервиза ще ти ги направят.на моя модел показва 4 или 5 ECU-та:abs,engine,4wd и разни други.
като вкл. твоя кабел миналото лято интересното беше,че ми се активира автоматично индикацията за сервизни интервали,която никога досега не бях виждал.сега ще се огледам дали не мога да я изключа,но май не видях такава възможност.отивам след малко пак да си поиграя...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта