Страница 6 от 8
Публикувано на: 01 Май 2012 10:02
от nowyaris
Абе не знам как е точно,знам че Тойота не предлага дизели в представителствата си там.И при заплата около и над 1000 $ 1$/л. си е без пари.Все едно тук да си с 3000 лв.А огромна част,да не кажа всички Тойоти втора употреба са вкарани от Япония,а там нафта нямат.
Публикувано на: 01 Май 2012 10:43
от slowtraveler
nowyaris написа:...знам че Тойота не предлага дизели в представителствата си там....
Не си прав.
И Toyota LC Prado се продава официално в Русия с 3.0Д4Д...
LC200 се предлага с 4.5литров дизел...
Публикувано на: 01 Май 2012 13:00
от nowyaris
slowtraveler написа:nowyaris написа:...знам че Тойота не предлага дизели в представителствата си там....
Не си прав.
И Toyota LC Prado се продава официално в Русия с 3.0Д4Д...
LC200 се предлага с 4.5литров дизел...
Не са масови,а и надали са с ЕВРО 5.И надали са произведени за европейския пазар.И това не са точно тойоти-това са бижута.

Публикувано на: 01 Май 2012 13:30
от slowtraveler
За масовостта - всичко е относително... В Москва и Ст.Петербург отдавна са почитатели на многолитрови джипове лексъс и Тойота...
И разбира се - мазерати, ферари, мерцедес и т.н.
По неофициални слухове големите кражби на ЛК в България са свързани с търсенето им в Русия...
И аз много се учудих, когато в разговор с колеги от северните райони на Русия се оказа, че са си взели дизели... До един.
Вярно, че са от една компания, а там има и взаимно убеждаване.
Но фактите са си факти (знаеш мнението ми за дизелите)..
Иначе дизелака в Русия е Евро4 - същия, който се предлага в 'европейска' България...
Според информация от българския сайт, 3.0 D4D е Евро 4...
Публикувано на: 01 Май 2012 17:20
от iovkito
Интересно ми е , този приус с кой двигател работи преди да загрее ? Примерно навън е -25 и тръгваш , само на електромотор ли работи при ниски скорости или едновременно подгрява и бензиновия ?
Публикувано на: 02 Май 2012 17:09
от Not_active_user_1
ДВГ загрява до работната температура и после само си я поддържа. Това е така, защото имаме постоянно включване и изключване на ДВГ по време на движение на автомобила. Ако то не е загряло ще имаме много голямо износване и разход на гориво.
Публикувано на: 02 Май 2012 17:37
от Japanese_fever
slowtraveler написа:
Наскоро коментирахме с колега от Новосибирск за Нисан (джип)...
Тия Нисани какво ги сравняваш с нормалните коли, та те са сигурно правени за армията. biggrin.gif
Публикувано на: 02 Май 2012 18:33
от Vesko
prius 3 написа:ДВГ загрява до работната температура и после само си я поддържа. Това е така, защото имаме постоянно включване и изключване на ДВГ по време на движение на автомобила. Ако то не е загряло ще имаме много голямо износване и разход на гориво.
Също така за да работи катализатора трябва да е загрял до работна температура
Публикувано на: 02 Май 2012 19:00
от Japanese_fever
prius 3 написа:... и после само си я поддържа.
Как става това?
Има датчик дето усеща кога темп. на ДГ-то е паднала и пали двигателя, за да не изстине?
Публикувано на: 02 Май 2012 19:02
от Vesko
Japanese_fever написа:prius 3 написа:... и после само си я поддържа.
Как става това?
Има датчик дето усеща кога темп. на ДГ-то е паднала и пали двигателя, за да не изстине?
Още дори и москвичите имаха такъв датчик

Публикувано на: 02 Май 2012 19:08
от Japanese_fever
prius 3 написа:ДВГ загрява до работната температура и после само си я поддържа. Това е така, защото имаме постоянно включване и изключване на ДВГ по време на движение на автомобила. Ако то не е загряло ще имаме много голямо износване и разход на гориво.
Точно за това хибридите използват 0W20 масло, защото:
1. Имат много по-чести стратирания от всеки нормален ДВГ.
2. Голяма част от стартовете са при студен двигател.
3. Не са предвидени да работят на високи обороти продължително време.
Тънкото масло е ключов фактор при стартиране на студено.
Публикувано на: 02 Май 2012 19:10
от Not_active_user_1
Japanese_fever написа:prius 3 написа:... и после само си я поддържа.
Как става това?
Има датчик дето усеща кога темп. на ДГ-то е паднала и пали двигателя, за да не изстине?
Точно така и датчика не е само 1, а има и на маслото и на охладителната течност и на катализатора предполагам. Това са съвсем прости неща. Дето казва Веско още от време оно ги има по колите.
Публикувано на: 02 Май 2012 19:14
от Not_active_user_1
Japanese_fever написа:prius 3 написа:ДВГ загрява до работната температура и после само си я поддържа. Това е така, защото имаме постоянно включване и изключване на ДВГ по време на движение на автомобила. Ако то не е загряло ще имаме много голямо износване и разход на гориво.
Точно за това хибридите използват 0W20 масло, защото:
...
2. Голяма част от стартовете са при студен двигател.
...
Тънкото масло е ключов фактор при стартиране на студено.
Не, само първото стартиране е при студен двигател. Следващите не са.
Освен това не само хибридите, а почти цялата гама бензинови нови автомобили на Тойота са с препоръка за масло 0W20.
Публикувано на: 02 Май 2012 19:15
от Japanese_fever
prius 3 написа:Japanese_fever написа:prius 3 написа:... и после само си я поддържа.
Как става това?
Има датчик дето усеща кога темп. на ДГ-то е паднала и пали двигателя, за да не изстине?
Точно така и датчика не е само 1, а има и на маслото и на охладителната течност и на катализатора предполагам. Това са съвсем прости неща. Дето казва Веско още от време оно ги има по колите.
То е ясно, че ги има колата тези сензори (нали така компа знае в какъв режим е двигателя), но как става стартирането за да се загрее ДВГ-то , когато си в движение, но се използва ел. двигателя?
Публикувано на: 02 Май 2012 19:18
от Japanese_fever
prius 3 написа:
Не, само първото стартиране е при студен двигател. Следващите не са.
Двигателя не може да подържа опримална темп, ако не работи.
Това ти е ясно нали?
Това, че двигателят е топъл, не значи че темп. е оптимална за работата му, точно за това се вкл. преждевременно!
Но веднага щом спре темп. пада, остава топъл, но не и в оптимална темп.