Публикувано на: 21 Фев 2012 18:09
Такива хубавици видях миналата година в шоурума на Рено на Champs-Élysées. Лада има тесни договорни отношения с Рено и на Болида им във Ф1 има рекламен стикер.
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
Стикера е заради Виталий Петров, понеже ЛАДА го спонсорират - тоест плащат на Рено за да кара във Ф1.zi_zi_top написа:Такива хубавици видях миналата година в шоурума на Рено на Champs-Élysées. Лада има тесни договорни отношения с Рено и на Болида им във Ф1 има рекламен стикер.
СЛОУ,тез тричките руски автомобили ли са,а?Мен ко питаш,са украински автомобили.slowtraveler написа:А какво имате против руските автомобили![]()
Аз да съм обидил някого? Както казах, изказвам си личното мнение и личното наблюдение, нали е разрешено все още? Може да е най-готиния на земята, не го познавам лично, но стила му на писане, държание и отношение във форума не ми допада, както на мен, така и на други. Нищо лошо не съм казал на практика.nowyaris написа:LEXUS-а е супер колега,да н съм чул лошо за него.Ако всички колеги бяха напористи кат него,не само че Тойота ще е номер 1,ами щеше и да е единствения номер.Такива колеги трябва да се уважават и мненията им да бъдат подкрепяни всячески.Между другото,той е виновен да купя Тойота.Да купя Ярис е виновно международното положение.
Колега, не правиш разлика между аргументация и налагане на мнение. Ако не искаш както винаги да говориш без аргументи, цитирай къде и колко често и как съм си НАЛАГАЛ мнението!gh0s7r1d3r написа: Иначе, по темата и относно спора. Без да искам да обиждам и да правя лични нападки, изказвам личното си мнение и наблюдения. Колегата ЛЕКСУС е човека, който най-често и най-брутално налага мнението си във всички теми.
Това е твой избор. Не може понеже някой не е съгласен с твоето становище да го обявиш за неприятен. Прекалено първосигнална реакция.Твоя работа. Неприятни са ти за четене,защото не говоря ала-бала,а се позовавам, а то не подкрепя твоето твърдение. Иначе личното усещане на един или друг,личния вкус,кое било красиво,скучно и т.н. е субективизъм. Винаги се старая да говоря обективно, а не като в кебапчийница!gh0s7r1d3r написа:Tой е и една от причините да не посещавам редовно форума, защото мненията му са неприятни за четене.
Темите и линовете лъжат ли, излъгах ли някъде? Други го казват, не аз. Аз показвам информацията, която много хора не знаят и говрят несъстоятелни и строго субективни неща, като теб!gh0s7r1d3r написа:Другото, което съм забелязъл е, че той постоянно пуска теми и линкове за едно и също - тойота е номер едно. Не знам дали иска да убеди някого в това, или по-скоро иска да убеди себе си. Ако си убеден в нещо, защо имаш нужда да го повтаряш и повтаряш - явно не си убеден, не си удовлетворен от колата си Тойота (която безспорно е една от най-здравите на пазара, но и безспорно една от безличните и скучни).
Защо най-вероятно боготворя Лексус- защото не съм удовлетворен и от Лексус, въпреки че не карам Лексус ли? Лошо изградена конструкция на мисълта. Пълна липса на връзка между предишното изречение и това. Твоето лично субективно мнение в момента е чисто налагане на мнение,че единствено ЛС е много добър. Това обаче не може да е мнение,с което всички да се съгласят. Ти така мислиш, друг-по друг начин. Един фактор обаче показва безпристрастно- и това са продажбите на луксозни седани на независим пазар =САЩ и за немските премиуми, и за японските премиуми и в частност Лексус- Лексус буквално изхвърли от 1-вото място вечният най-продаван неамерикански премиум Мерцедес от 90-те години насам! Лексус е най-търсената вносна премиум марка на независимия и за японците, и за немците американски пазар, освен това Лексус освен продаван е и от 12 години номер 1 в класациите за клиентско задоволство на американците! Ето на такива факти се позававам,а не "аз съм се возил на това и онова и АЗ мисля,че това е най-добро" Първо , ти си средностатистически юзер със средно 5 или 50 км. возене във всяка кола, второ, дори не си експерт, трето, си строго субективен елемент.Има голяма разлика между възприятието на един човек и ЦИФРИТЕ, които ни показва пазара и проучванията,обосновани на хиляди юзери.gh0s7r1d3r написа:Затова най-вероятно и боготвори Лексус, въпреки, че едва ли е имал много контакт с екземпляри от марката, която е много добра но във флагмана си - ЛС. Останалите не блестят толкова, колкото той се опитва да ни разкаже.
Ето типичниото личностно възприятие- Инфинити по-ти харесва на теб, но Инфинити има малко по-различен таргет- по-спортно настроени коли.Това,че на теб ти харесва повече, не означава нито,че е по-добро, нито ,че е по-добре прието от пачзара, нито,че клиентите на Инфинити са по-доволни. Ти боравиш с лични възприятия, които са строго индивидуални. А какво ще кажеш за Акура. Някой би казал Акура е върха и няма да е далеч от истината според мен.gh0s7r1d3r написа:(Карал съм ЛС460, а не стария 430, който цитира, ИС250 '08, ЕС350 '07, РХ300, стария ИС). Има и други марки, които не отстъпват, а дори може да се каже, че превъзхождат и Тойота и Лексус (примерно Инфинити М, в което имах огромното удоволствие да си повозя г*за за малко).
Серийна кола е , но за това е супер-кола, а не Голф. И без Нурбургринг Пекидж ЛФА е много бърз на пистата. Много по-бърз от всяко БМВ в производство. За това ставаше въпрос.gh0s7r1d3r написа:Относно Нюрбургринг и ЛФА - колко души могат да отделят половин милка в зелено за да си го купят? А дори и да искат - квотата е запълнена, така, че няма да могат. На това ли му викате серийна кола за улицата? И серийно с "Nürburgring package" ли ги продават?
А дали СТИ е по-добра кола от ИСФ, ами явно е по-бързата. БМВ М3 е по-бързо от Ламбо Гаярдо от клипа на колегата Е60, но по-добро ли е М3 от Гаярдо? Не. При всички положения обаче ЛФА е по-бърза и по-добра кола от изброените ,а и от повечето коли на пазара. Последното ти изречение аз не съм го твърдял.gh0s7r1d3r написа:Я виж 430-коньовия ИСФ колко позиции зад WRX STi Spec C е. По тази логика STi по-добра кола ли е от ИСФ? Аз бих взел ИСФ, като лятна алтернатива на Актбека. Времената на някаква си писта, която и да е, не означава, че една кола задължително е по-добра от друга.
ТЮВ е най-уважаваната организация за техн.прегледи в Германия. Навсякъде се говори за ТЮВ сертификат, а именно той се взима с най-строгите прегледи. За това и Ауто-Билд използва данните на ТЮВ.gh0s7r1d3r написа:За постоянно цитирания TÜV конкретно не мога да кажа нещо със сигурност. Но ДЕКРА, която е не по-малко авторитетна институция е корумпирана и неточна. Мога да го твърдя със сигурност и да ти докарам "комисията" да ти "стандартизира" кола от щатите пред вас. Даже и в Технотест вече не се получава, но при ДЕКРА може. Какво да ме накара да повярвам в коректността на ТÜV, като съм ги видял и швабите как действат.
Абсолютно си прав за четенето. Човек е хубаво да чете разнообразна литература. Но когато говори,а още повече спори на автомобилна тематика, трябва да е подготвен,информиран, сигурен в твърденията си и можещ да ги обоснове.Другото говорене е кафеджийско тире аджамийско говорене.gh0s7r1d3r написа:Освен това, има по-полезни и интересни неща за четене, освен последната класация на ТЮВ, аутобилд, техническите характеристики на новия Лексус и т.н. И прекаленото ти фанатизиране и лаене относно марката е неприятно за много хора, а и малко комично в определени ситуации.
А относно постоянното ти натякване на тема Вършец, да те питам ти в Париж ли си роден и ако не - къде?
nowyaris написа:LEXUS-а е супер колега,да н съм чул лошо за него.Ако всички колеги бяха напористи кат него,не само че Тойота ще е номер 1,ами щеше и да е единствения номер.Такива колеги трябва да се уважават и мненията им да бъдат подкрепяни всячески.Между другото,той е виновен да купя Тойота.Да купя Ярис е виновно международното положение.
Защо си мислиш, че аз не си харесвам Яриса и защо бих дал 30000 лв, ако не го харесвах? И не се опитвам да те убедя, че Тойота не е здрава и надеждна, а да те накарам да разбереш, че има и други автомобили, които са не по-малко здрави, надеждни, бързи и т.н. И съм далеч от мисълта да хваля немски автомобили - не че са лоши, просто човек трябва да има много излишни финанси, време и нерви, за да си позволи да кара Ауди/МБ/БМВ. Ако ги има, безспорно това са автомобилите, които могат да ти доставят голямо удоволствие, комфорт и лукс.LEXUS написа:nowyaris написа:LEXUS-а е супер колега,да н съм чул лошо за него.Ако всички колеги бяха напористи кат него,не само че Тойота ще е номер 1,ами щеше и да е единствения номер.Такива колеги трябва да се уважават и мненията им да бъдат подкрепяни всячески.Между другото,той е виновен да купя Тойота.Да купя Ярис е виновно международното положение.![]()
Радвам се ,че си си купил Тойота и й се радваш и си харесваш колата, има защо. Мерси за положителното отношение
![]()
Изключително много ценя мненията на хората, но малко странно става да влизат няколко човека във форума на Тойота да убеждават как Тойота не е това, в което съм се убедил с годините и което дори уникалните шовинисти - германците твърдят. Германец да награждава японски автомобили, това би станало при абсолютно надмощие на японските автомобили в сферата, в която са награждавани и не случайно това е сферата, която не може да се изкриви от лични пристрастия, а борави с правила и цифри.
Никога не съм казвал лоша дума и за Мазда, Хонда, Субару и мисля има защо да не съм.
Ще те коригирам за американския пазар. Давам го за пример като независим откъм националност и континент и за германци, и за японци, освен това именно американският пазар е с най-големи традиции при премиум колите, също така е платежоспособен. Винаги съм се дразнел да се изкарват американците олигофрени, защото тези надписчета кое за какво е ги има идентични и в Европа и специално Германия. Американският пазар беше много по-нов за лексус отколкото за Мерцедес, защото ,както казах, преди 90-та Мерцедес беше най-продаваният премиум неамерикански бранд там. Лексус действително е разработван за американския пазар, това не значи,че е по-малко добър, дори напротив според мен. Американците винаги са залагали на комфорта и високото оборудване. Там в тия класове никога не се купуват коли дизел с ръчни скорости, докато в Европа висок процент от продажбите са именно дизелови премиум лимузини, често и с механични скорости допреди 10 години! Ауди А8 2.5 ТДИ механични скорости беше честа гледка, същото е и за БМВ7 дизел. Такова нещо в Щатите не може да видиш.gh0s7r1d3r написа:
За продажбите - САЩ за мен не е критерий за пазар. Много различни пазари са, много различни клиенти. Като цяло американския пазар е доста различен от европейския, предпочитанията, навиците и възприятията на американците са коренно различни от тези на европейците. Ако си спомняш, допреди няколко години Моторола беше неизменно на първо място по продажби, въпреки, че бяха най-гадните за европеец телефони, точно защото държаха американския пазар и бяха ориентирали моделите си спрямо техните предпочитания. Същото е и с колите - Лексус е ориентиран по-скоро към американския пазар (който беше сравнително свободен за премиум бранд) и е нормално американците да го предпочитат и купуват - с хилядите надписчета кое за кое е и т.н. А както знаем, американския пазар (особено допреди кризата) с големината си и покупателната си способност, до голяма степен определяше класациите за продажби. Освен това, американския пазар не беше нов за Лексус, след като дълги години беше разработван от Тойота. А мерцедес допреди обединението с Крайслер и започналото местно производство беше прекалено скъп и от там пазара не беше достатъчно разработен.
По-емоционалното писане не бива да засяга никой, просто защитавам позицията си- обосновавам се с не една организации ,следящи надеждността, с висока репутация, също така дори във форума имаме няколко собственика на хибриди, Веско си кара бързо, но няколко Приуса има, не съм чул лоша дума за Приус и разхода им, само хвалби. Такива работи обаче някои хора се опитват да оспорват с конспиративни теории, което никак не ми се нрави. Палене -да, но фанатизиране мисля е силна дума.gh0s7r1d3r написа: относно начина ти на писане и държание във форума, има доста хора, които наблюдавам, че имат същото или подобно мнение на моето. Прекалено много фанатизиране и палене. Това го няма даже и в Гоуф форумите.
Така е и според мен. Но на мен специално Патфайндъра ми харесва, също и Патрол.gh0s7r1d3r написа:
А я кажи за НИСАН. Понеже днес се повозих на новия Патфайндър, бих казал, че по-гадна кола от това няма в този ценови диапазон. А и като цяло според мойте лични възприятия НИСАН стои доста ниско в класацията на японските автомобили.
Pathfinder е по-пластмасов от Ярето ми вътре. А 4х4-то е on demand и то по-скоро re-active (поне така го усетих като поведение на пътя). Едното е недопустимо в класа над 100 к лв, а другото в класа на SUV и то голям SUV. Отделно от това супер неудобни седалки, много сложно и объркано управление на аудио/клима/нави/меню. Супер шумен дизел и блъскащи 7 а/т скорости на 15 000 км.LEXUS написа:Така е и според мен. Но на мен специално Патфайндъра ми харесва, също и Патрол.gh0s7r1d3r написа:
А я кажи за НИСАН. Понеже днес се повозих на новия Патфайндър, бих казал, че по-гадна кола от това няма в този ценови диапазон. А и като цяло според мойте лични възприятия НИСАН стои доста ниско в класацията на японските автомобили.