Страница 6 от 6

Публикувано на: 13 Яну 2012 11:48
от Toyko
jim_beam написа:@Toyko

уточни за какво ти трябват,ако ще са само заради куките е все едно какви ще вземеш.ако мислиш многократно да ходиш из балканите,където може да има заснежени и заледени баири си вземи стоманени вериги от плътни сегменти,поне 2-3мм диаметър.еднодневките от практикера няма да те оправят тогава!
иначе са си бомба за кураж.една сгъваема рибарска лопатка бих взел въпреки това! biggrin.gif
значи гледах точно Практикер китайските боклуци, има ги и в Бриколаж даже по-евтино май и си мислех най-добре да имаш едни сравнително евтини плат и едни метални за големите зорове. Та кажи ако може тия метални дето казваш откъде са коя марка и колко струват ?

А за платнените някой пробрал ли е практикерските за 80 лева и каква е разликата със норвежките за 140 лева ?

Публикувано на: 13 Яну 2012 11:52
от Toyko
Japanese_fever написа:А какво ще кажете за AWD?
е само awd нищо не значи ? чие :) ?
ма имам чувството , че маркетинга е голям - секи с разни awd, 4wd, xwd, xdrive, баш драйв :) името продава да знаете :)

Публикувано на: 13 Яну 2012 12:50
от muf
Хайлукс става, но главно за асфалт.

Не съм виждал офроудаджия с Хайлукс модел след 2008....П
Toyota Hilux на Южния полюс
http://testdrive.bg/news/read217.html

Toyota HiLux до Северният полюс
http://news-blog.venci.bg/toyota-hilux-polar-special/

A не си виждал щото никой няма да даде 60 000 лв и да ги одере и очука по храсти, дървета и камънаци

Публикувано на: 13 Яну 2012 12:54
от Toyko
яка колица, винаги съм се чудел що няма по евтинка такава пътническа версия без багажника отзад? - което повдига въпроса защо в Ервопа не продават Ф Джей Крузера ???? Или защо не срежат тоя хайлукс и да направят нещо като Уаз Хънтър или Джип :) хихих за гората де

Публикувано на: 13 Яну 2012 17:20
от dimpex_01
До колегата дето е изръсил, че HILUX е само за асфалт. Нека спре и се огледа наоколо. Всички мобилни оператори, електрозахранвания и прочие са с хайлукс. От опит мога да кажа, че е железен автомобил, въпреки че и друфите пикапи стават, а ако има проблем, то тогава най - вероятно проблема се крие в задкормилното устройство. Има и нещо друго, че дори най-добрият оффроуд е нищо без лебедка!!![/quote]

Публикувано на: 13 Яну 2012 18:29
от didak
dimpex_01 написа:До колегата дето е изръсил, че HILUX е само за асфалт. Нека спре и се огледа наоколо. Всички мобилни оператори, електрозахранвания и прочие са с хайлукс. От опит мога да кажа, че е железен автомобил, въпреки че и друфите пикапи стават, а ако има проблем, то тогава най - вероятно проблема се крие в задкормилното устройство. Има и нещо друго, че дори най-добрият оффроуд е нищо без лебедка!!!
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Аз работя за едни от изброените и карам Хайлукс вече 4 години/190к км.
Написал съм "главно" за асфалт. Вярно, че е желзен, но е кофти да караш из горите или силно пресечени терени с него - затова няма авджии и офроудаджии с Хайлукс след 2008.
Мобилните, енергото и т.н. обикновено ходят до определени точки, където има път бил той и черен. Да не говорим, че енергото за по-кофти достъп си ползват Ниви-те.
Друг е въпроса, че напоследък арендаторите взеха да орат наред и черните пътища станаха непреодолими в кално време. Няма къде да закачиш лебедката в полето wacko.gif
А като закачиш 5 лебедки за 50м. не се чувстваш като пред компа, гледайки в youtube специално подготвен за определени условия автомобил.
Условията понякога са неподходящи за моторна шейна или пеша, какво да говорим за автомобил на 4 колелета, тежащ 2,5 тона.

Публикувано на: 13 Яну 2012 18:47
от muf
Ами накарайте си шефовете да ви подготвят пикапите за такива условия. Много ясно че стандартно не се продават оборудвани за луноходи.
Наистина няма такива пикапи на офроуд след 2008г, ама а не заради проходимост, а заради това че са прекалено скъпи за да ги трошат за кеф

Публикувано на: 13 Яну 2012 19:31
от didak
muf написа:Ами накарайте си шефовете да ви подготвят пикапите за такива условия. Много ясно че стандартно не се продават оборудвани за луноходи.
Наистина няма такива пикапи на офроуд след 2008г, ама а не заради проходимост, а заради това че са прекалено скъпи за да ги трошат за кеф
И какво ще стане като излезеш на асфалта с подготвения за луноход пикап?!?
muf написа: Наистина няма такива пикапи на офроуд след 2008г, ама а не заради проходимост, а заради това че са прекалено скъпи за да ги трошат за кеф
Най-вече заради проходимост е, повярвай ми :thumbsup:

Публикувано на: 13 Яну 2012 20:06
от Джамбазов
Има доста Хайлукси подготвени за Офф. Аз лично съм подготвял няколко, на единия тунинга му беше за 34к лв. Няма грешка в цифрата. Има много ловджии с такива. Аз лично съм имал два такива, единия 2006, другия 2008г. Това не е кола за жесток офф, не е и направена за това. С едни истински гуми прави доста неща. Проблемите му са, че не може да се сложи по голям размер от 31ца и свесовете отзад и отпред. Но няма как да стане това товарно пространство ако ги няма тези свесове. Понеже имам известен опит с една от изброените фирми (знаеш, че не е твоята), знам колко дават за гуми и какво слагат. Определено за планински офф не трява пикап ами къса база с гуми над 35инча, мотор над 4литра и камикадзе да я кара.

Публикувано на: 13 Яну 2012 20:11
от jim_beam
muf написа:Toyota Hilux на Южния полюс
http://testdrive.bg/news/read217.html
...

малиии голяма работа е особено след преработката,в клипа се показва как се тунингова.надали са им стигнали на джамбазов 34к лева,тук направо дакарски бюджет играе! :thumbsup:

Публикувано на: 13 Яну 2012 20:15
от Джамбазов
Арктик тръкс работят с бюджет малко по-голям от на НАСА. Съпорта също им е невероятен. Следях експедицията всеки ден, доста неща се счупиха по колата, ама си си идваха с хеликоптера и си ги сменяха вечерта докато драйвърите почиваха.

Публикувано на: 13 Яну 2012 21:58
от didak
Джамбазов написа:... Аз лично съм имал два такива, единия 2006, другия 2008г. ...
Остава да са били двойна кабина като нашите... wink.gif
Не знам дали видя темата където един ярис се беше покачил по високото?
Както се казва, има два варианта - или ще се качи или няма да се качи, ама това не го прави за офроуд.
Ловджия с Хайлукс двойна кабина ми е като онази ес-класа с ремаркето...
Не твърдя, че Хайлукса е лоша машина.
Това е мнго здрава машина за всякакви български пътща - от магистали до черни, но за повече ... си трябва инат tongue.gif
Такъв баланс не е никак лесно да се постигне, но джапанците са се представили добре.

Публикувано на: 13 Яну 2012 22:02
от muf
didak написа: И какво ще стане като излезеш на асфалта с подготвения за луноход пикап?!?
Eee, няма пълно щастие biggrin.gif
Кой каквото му трябва, това си кара.
Като ти трябват няколко неща - избираш най-добрата комбинация и правиш компромис с някои показатели.

Офроуд и шосе са двете неща които трябва да се балансират и всеки решава от кое по колко да сложи в сметката.