Страница 6 от 6

Публикувано на: 21 Ное 2011 13:56
от LEXUS
gicho написа:Ех, колко наивност има по този свят...
Като чуете че на корола пластмасите се разлагали за 3 години и си чупите кръстовете да се кланяте на японската сила, ама че сума ти и мерцедеси от 90-те години са изгорели от наложените изисквания за биоразградими материали за изолацията - е, те са боклуци, как са могли да не се сетят, а?
На деу-тата дето им се измиваше боята първата година поради калпава технология за водоразтворима боя никой няма да каже хвалба, нали?

Има си един лаф - колкото пари дадеш за едно нещо, толкова работа ще ти върши. Хубави коли за малко пари НЯМА!
По-скоро умни хора с малко четенe няма,както го доказваш ти.

Отвори сега германските технически прегледи резултатите и ми обясни защо все колите на Тойота са първи по здравина в класовете си!


Темата беше,че Голф и А3 нямат кожени табла или тапицерии,докато Деу Ланос и Хюндай Лантра имаха кожени тапицерии .

За разградимите пластмаси- Отново ти е малко четенето,а голяма устата. Човека ТРЯБВА да може да чете, да мисли какво чете и тогава да коментира прочетеното, в случая моето писание.!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Понеже си бавнозагряващ, но два пъти по-нахален, ти цитирам:
LEXUS написа:Ауу, доста си заблуден, а и доста невеж. Тойота именно е производителят,който залага на модерните пластмаси и други материали с цел пълно рециклиране след приключване на експлоатацията на автомобила,което ,ако правеха повечето фирми, щеше да има и по-голямо ползотворно влияние върху околната среда.
Действително в повечето модели на Тойота се ползват рециклируеми/ не рециклирани!/ пластмаси на 90%, в Приус примерно има тапицерии от водорасли след спец.преработка-примерно такава е тапицерията в багажника. В Корола и други модели броните са от специална полимерна материя,която също минимизира замърсяването.
Вместо да се смееш и да ставаш ти за смях с невежеството си, по-добре първо чети,след това се смей!

Публикувано на: 21 Ное 2011 14:01
от LEXUS
А ето какво сочат задължителните германски технически прегледи. Според германските инженери и технически лица на-здравите автомобили са Тойота, въпреки че не са най-скъпи!

http://www.avtorevu.com/avto-novini/212-tuv-toyota

При това колите на Тойота са най-здрави във всички класове и възрастови категории.

Публикувано на: 21 Ное 2011 14:04
от LEXUS
gicho написа: И още по-ясно - някой като ти заговори за екология, да знаеш че ти пробутва нещо маломерно, или нещо дето ще ти излезе после през ... гърба.
Ааа, така ли? А тези,които не ти говорят за екология ти пробутват нещо, което откъде ти излиза?
gicho написа:Ако тойота бяха толкова загрижени за природата, първо щяха да си оправят масларските изпълнения. Бая стотици тонове масло горница им се водят на сметката... laugh.gif
Масларските изпълнения са ги оправили с удължена гаранция за засегнатите коли.
Защо фолксвагенчетата не си оправиха пукащите си глави на дизелите, разбитите помпи-дюзи? Защо Алди не си оправиха масларския 1.8Т двигател? Нали са коли за повече пари, а ти излизат не през гърба, а през петите!

Публикувано на: 21 Ное 2011 14:07
от LEXUS
Scott написа:
muf написа:Качеството на колите се оценява обективно от JD Power и всеки може да види къде са VW. Тойота и др.
Интересно че споменаваш JD Power. Сигурно с LEXUS гледате нЕкое друго. Ето резултатите за 2011 (Голф и Аурис)
Изображение
http://www.whatcar.com/car-news/jd-powe ... ner/257096
Хубава таблица, само да разберем как най-здравите автомобили са Хюндай и 30 ,Волво, Рено Мега и Ситроен Ц4. Нали разбираш,че е брутално да се твърди,че тези коли са с най-висока механическа издръжливост.

Публикувано на: 21 Ное 2011 14:20
от LEXUS
vessonik написа:
Колеги, моля четете правилно! Оше веднъж казвам, че:
1. Моделите за Америка са доста по-различни от произведените за Европа и там се котират все още коли от класа на сегашната Корола, Ауди 4 и нагоре, Авенсис (макар, че той не се продава и т.н.) Продават се по-голямите, тип лимузина. Модели като Голф, Аурис, i30 и други са все още рядкост. Затова предложих да не се коментира американския пазар!
Колега, ти още не си разбрал,че Корола не е в класа на А4. В класа на А4 е авенсис. Корола е седан версията на Аурис=Голф.
Затова не виждам какъв ти аргументът да изключим американския пазар. Та на американския паазар компактните коли като Корола,Сивик са много продавани!
vessonik написа:2. Въпреки, че във втория си пост подчертах, че непиша за естествена кожа, отново говорите за лукс автомобили от класа на Лексус и т.н.
Кой изобщо говори за естествена или узкуствена кожа.- АУДИ А3,НИТО ГОЛФ ИМАТ ЕСТЕСТВЕНА ИЛИ ИЗКУСТВЕНА КОЖА ПО ТАБЛОТО ИЛИ ТАПИЦЕРИИТЕ ОСВЕН В НАЙ-ВИСОКО НИВО НА ОБОРУДВАНЕ.СЪЩОТО Е И С АУРИС! докато преди години Деу Ланос,Хюндай Лантра предлагаха кожа в ъв всяко ниво на оборудване!
vessonik написа:3. Който не вярва може лично да се убеди - предложете Тойота произведена 1996г., задължително да не е пребоядисвана и съм готов да се сравни с въпросния Голф 3. По него нищо не е ремонтирано (купе, ходова част и двигател) с изключение на обичайни консумативи като: съединител, спирачки, водна помпа, ремъци, свещи и т.н. Включително е с оригиналните амортисьори, нищо, че задните вече са за смяна. Няма едно място с избила ръжда! Ръжди избиват там, където ламарините е пипнал български майстор. Трябва да се пише във форума обективно, без да се приема тона като остър и без пристрастия, моля. Аз предлагам обективно сравнение... Аз ще помоля и приятеля си да докара Ауриса със скърцащата жабка и обелените сребърни орнаменти.
Аз имам приятел с Ауди А6 със скърцаща жабка,много скъцаща!!! А6!!!! и олюпена кожа на скоростите!!!! Знаеш ли колко повече струва А6?


За голфа ти- 1996 година не е много стара кола. Та старата ми Корола е 1987 година с оригинална ходова част на 250000 км. Нито накрайници,нито водна помпи.... Водна помпа ???? Та на Тойота да смениш водна помпа преди 300 000км. аз трудно бих повярвал!
На королата са й сменени само амортисъорите. И термостат.
По-здрава кола няма къде да се намери. Единственото е ,че ръждясва, това е вярно. Но се прави лесно. Важното е ,че колата е здрава и само сипвам бензин,палиш и караш. А за вървенето голфа ти ще остане в точка ако е до 1.8. :thumbsup:
Оригинална боя ,разбира се, защо да не е оригинална, освен по детайлите,които са правени-калници. Колата ми е на 25 години и не съм сменил 1 болт по нея.Така че по-добре по-леко го раздавай с голфчето.

Публикувано на: 21 Ное 2011 14:24
от LEXUS
Scott написа:
muf написа:И те така, по-качествени, по-здрави и поевтини. Гаранция 5 години... за това си взех Корола, а не Джета.
Кво го топли колегата дето ще си купува Европейски Аурис, че Тойота според Американски критерии като цяло били качествени? Що не вземете да извадите и скритото оръжие - Лексъс, те пък са на първо място. Ама Ауриса не е Лексъс ... и със сигурност не е толкова надежден и хубав, колкото се опитвате да го изкарате от криворазбрано фенство :whistle:
Що криворазбрано бе, германците го казват! Не аз.

Публикувано на: 21 Ное 2011 19:57
от ace
Много обичам да чета на Lexus постовете :) браво за нервите и подробното писане! :thumbsup:

Публикувано на: 21 Ное 2011 20:04
от Scott
LEXUS написа: Нали разбираш,че е брутално да се твърди,че тези коли са с най-висока механическа издръжливост.
Брутално или не, това е JD Power ... източник, който ти досега смяташе за достоверен.

Публикувано на: 21 Ное 2011 20:13
от LEXUS
Аз смятам доста източници за достоверни, но, за разлика от теб, съпоставям информацията и тогава си правя изводи, докато ти бързаш да постнеш първия,който ти хареса, само за това,че там Тойота не е първа, та дори първо да е Рено и Ситроен. Избягваш изводите след това.
Фолксваген Голф никога не е бил на нивото на Тойота Корола и не е. Корола винаги е била по-напред- и като здравина, и като техника, и като задоволство от потребителите.

Публикувано на: 21 Ное 2011 20:17
от LEXUS
ace написа:Много обичам да чета на Lexus постовете :) браво за нервите и подробното писане! :thumbsup:
:thumbsup:

Публикувано на: 21 Ное 2011 20:26
от KiLLeR
Абе като не ви харесват Тойотите подарете ги на някого, отървете се от тях, разкарайте ги и си вземете хубави, издържливи, безпроблемни немски машини.
Щото ми писна всяко второ мнение от хора, членове на форума, предполагащо се, че притежават или поне карат тойоти дрънкащи глупости! Който не е доволен и не му отърва сменя марката, модела, годината...плюете си собствените коли без да имате обективно мнение...
Разбирам форума да прелива от недоволни и проблемни коли...ама тогава ще си хвалите колко сте доволни нали? :censored: Браво на Лексус, че понякога дори и субективно продължава да защитава марката. Но в случая е съвсем прав, и човек, който има наблюдения над собствената си кола ви го каза ама вие пак......

Никой да не го приема лично, просто ми писна от безпочвени дрънканици.

Публикувано на: 21 Ное 2011 20:37
от Uncle Dido
KiLLeR, много добре го каза....

Айде стига толкова...